logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis internetowy Legg Mason TFI z nagrodą za strategię treści

  PR 21.03.2017, przeczytano 305 razy
ilustracjastrzałka

Serwis internetowy Legg Mason TFI SA, dostępny pod adresem, został wyróżniony w konkursie Sitecore Awards w kategorii Content Management: Best Content Strategy. Nagrodę przyznano za opracowanie i wdrożenie strategii treści, dzięki której zawartość merytoryczna oraz struktura serwisu skupiona jest na komforcie i potrzebach użytkownika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-internetowy-legg-mason-tfi-z-nagroda-za-strategie-tresci,31884,artykul.html

Tegoroczni zwycięzcy w kategorii Best Content Strategy opracowali strategię zawartości stron, pozwalającą na udaną transformację internetowego serwisu korporacyjnego w model zorientowany na potrzeby użytkownika i przyjazny klientowi. Serwis został laureatem w tej kategorii jako jedyny serwis z regionu Europy Wschodniej.

- Niezmiernie cieszy nas wyróżnienie przyznane serwisowi www.leggmason.pl, szczególnie że wraz z agencją Infinity Group nieustannie pracujemy nad wzbogaceniem jego zawartości oraz rozwojem funkcjonalności. Nagroda jest dla nas tym bardziej wartościowa, ponieważ duży nacisk kładziemy obecnie na optymalizację jego użyteczności oraz tworzenie spersonalizowanej treści dla korzystających z serwisu klientów oraz doradców – mówi Mateusz Szyłko, ekspert Legg Mason TFI SA.

- Praca nad projektem była doskonałym doświadczeniem i rozwinięciem kompetencji w dziedzinie budowy nowoczesnej architektury informacji. Wybór systemu Sitecore w znaczący sposób podniósł jakość zaimplementowanego rozwiązania, zapewniając, skalowalność i stabilność platformy. – mówi Jarosław Antychowicz Prezes Zarządu Infinity Group.

Sitecore to międzynarodowa firma, która tworzy nowoczesne systemy zarządzania treścią dla stron internetowych. W konkursie wyłaniane są najlepsze realizacje rozwiązań stworzonych na bazie tego systemu w kilku kategoriach tematycznych na całym świecie. Legg Mason TFI przy uruchomieniu i rozwoju strony współpracuje z agencją Infinity Group.

Źródło: Legg Mason TFI

www.leggmason.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764