logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Meczyki.pl dołącza do portfolio agencji Sport Brokers

  PR 04.02.2021, przeczytano 562 razy

Sport Brokers rozpoczęło współpracę z portalem sportowym Meczyki.pl w zakresie obsługi oferty reklamowej serwisu jako broker mediowy. To kolejne medium sportowe o silnej pozycji w digitalu w portfolio agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-meczyki.pl-dolacza-do-portfolio-agencji-sport-brokers,390083,artykul.html

Serwis Meczyki.pl jest jednym z największych portali sportowych w Polsce, odwiedzonym w styczniu przez prawie 3,5 mln unikalnych użytkowników. Co więcej, serwis charakteryzuje się wysokim zaangażowaniem czytelników, którzy każdego miesiąca generują w nim ponad 40 milionów odsłon i około 30 tysięcy komentarzy. Na przestrzeni lat portal zmienia się, rozszerzając swoją ofertę. Na czytelników codziennie czekają dziesiątki newsów, wartościowa publicystyka, wyniki na żywo i obszerne statystyki.

– Jako portal aspirujący do ścisłej czołówki najpoważniejszych mediów sportowych w Polsce, stawiamy na współpracę z doświadczonym i uznanym partnerem. Meczyki.pl to w moim przekonaniu najlepszy i najbardziej zaangażowany technologicznie portal sportowy w Polsce. Rolą naszą i Sport Brokers jest skuteczne dotarcie z tym przekazem do rynku. Wierzymy, że kumulacja kompetencji obu firm zaowocuje efektywnymi i wartościowymi kampaniami dla naszych klientów – powiedział Sebastian Felkner, CEO Online Venture, spółki będącej właścicielem Meczyki.pl.

Sport Brokers ma już swoim portfolio między innymi Canal+, Kanał Sportowy czy Grupę Weszło. Portal Meczyki.pl dołącza w sportowym roku 2021, kiedy odbędzie się jedna z najważniejszych imprez piłkarskich na świecie, czyli EURO 2020. Jego główną wartością jest zasięg komunikacji w obrębie zaangażowanych kibiców, którzy są zainteresowani sportem nie tylko przy okazji dużych imprez.

– Meczyki.pl to serwis, którego wyniki od dawna nam imponowały. Ewolucja portalu w ostatnim czasie powoduje, że stał się bardzo mocnym graczem na rynku polskich mediów sportowych, zarówno gdy weźmiemy pod uwagę zasięgi, jak i samą wartość tworzonego contentu. Lata 2021 i 2022 z wielkimi imprezami sportowymi są świetną okazją do dalszego rozwoju i wzmacniania pozycji na rynku. Naszym zadaniem będzie pomóc w tym, by działo się to w towarzystwie dobrych partnerów – powiedział Filip Cieśliński, Senior Product Manager w agencji Arskom Sport Brokers.

Źródło: Arskom Sport Brokers

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764