logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Moto.pl z dedykowaną sekcją o biznesie

  PR 29.07.2020, przeczytano 567 razy

Moto.pl wprowadził w lipcu 2020 r. nową sekcję dedykowaną biznesowi motoryzacyjnemu. To jedna z trzech najważniejszych kategorii tematycznych w serwisie, obok technologii i ekologii. Użytkownicy znajdą w niej m.in. wiadomości z rynku motoryzacyjnego oraz wywiady z ciekawymi osobowościami i ekspertami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-moto.pl-z-dedykowana-sekcja-o-biznesie,387928,artykul.html

- Na Moto.pl od dawna piszemy o biznesie. Nie brakuje u nas wiadomości z rynku motoryzacyjnego, czy ciekawych wywiadów z ekspertami i najważniejszymi ludźmi z tej branży. Oprócz tego z redakcją biznesową Next.gazeta.pl przygotowujemy wspólny program wideo „Studio Biznes”. Nadszedł więc czas, żeby wyraźniej zaznaczyć w serwisie tę tematykę, która obok technologii i ekologii jest dla nas jedną z najważniejszych – tłumaczy Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

W nowej biznesowej sekcji Moto.pl internauci znajdą m.in. wywiady z ciekawymi osobistościami związanymi z motoryzacją. Redakcja serwisu rozmawiała m.in. z Olą Källeniusem, szefem rady nadzorczej koncernu Daimler AG, Lindą Jackson, gdy pełniła rolę CEO marki Citroen, czy profesorem Burkhardem Wiesem, wiceprezesem koncernu Continental do  spraw badań i rozwoju opon do samochodów osobowych oraz użytkowych.  

W sekcji dostępne są też ciekawe rozmowy z kluczowymi postaciami polskiego biznesu motoryzacyjnego, w tym z szefami polskich oddziałów firm motoryzacyjnych. Ponadto, w strefie Biznes publikowane są bieżące informacje z rynku motoryzacyjnego i porady dotyczące eksploatacji samochodu w firmie.  

Można tam też znaleźć wszystkie odcinki programu „Studio Biznes”. To nowoczesny i dynamiczny program w formule live wideo, łączący dwa światy - biznesu i motoryzacji. Kolejne odcinki poświęcone są aktualnym trendom gospodarczym oraz najważniejszym premierom samochodowym sezonu. Prowadzący - redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl Łukasz Kijek oraz redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew rozmawiają w nim z zaproszonymi gośćmi, wśród których nie brakuje najważniejszych osób związanych z polską gospodarką: właścicieli firm, przedstawicieli biznesu, ministrów, ekonomistów czy ekspertów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764