logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis nieruchomości Otodom przechodzi zmiany

  PR 28.07.2015, przeczytano 834 razy
ilustracjastrzałka

W branży nieruchomości mówi się, że “po pierwsze lokalizacja, po drugie lokalizacja i po trzecie lokalizacja”. W przypadku serwisów nieruchomości najważniejsza jest skuteczność, którą mierzy w kontaktach od potencjalnych kupujących lub najemców. Pośrednicy i agenci nieruchomości mają do wyboru kilkanaście serwisów ogłoszeniowych o różnych zasięgach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-nieruchomosci-otodom-przechodzi-zmiany-,25531,artykul.html

W badaniu przeprowadzonym przez Instytut PBS (marzec 2015 ) wskazywali  kolejno Otodom.pl, Gratka.pl i OLX.pl jako te, z których przychodzi najwięcej zapytań. I to właśnie podniesienie skuteczności było najważniejszym kierunkiem zmian w należącym do Grupy Naspers serwisie ogłoszeń nieruchomości.

Pierwsze zmiany, które podniosą skuteczność reklamy ofert nieruchomości widoczne są już na stronie głównej. Dla serwisów ogłoszeniowych jednym ze źródeł przychodów są płatne promowania i wyróżnienia ofert. Ale zbyt duża liczba promocji na stronach może negatywnie przełożyć się na odczucia poszukujących nieruchomości. Wielu użytkowników drażni natłok reklam, a po otrzymaniu wyników z wyszukiwarki omijają promowane ogłoszenia i szukają mieszkań dopiero wśród wyników “organicznych”. Zespół Otodom postanowił uprościć ofertę i pozostawić jedynie te najskuteczniejsze formy. Teraz na stronie głównej tuż pod wyszukiwarką znajduje się sześć promowanych ofert a na pierwszej stronie z wynikami – tylko trzy oferty z opłaconą promocją.

A co zmieni się w samej wyszukiwarce? Przede wszystkim – pojawią się rozbudowane podpowiedzi odnośnie lokalizacji nieruchomości i możliwość wybrania optymalnej odległości poszukiwań od tego miejsca. Wyszukiwania mogą być zapisywane aby łatwiej było upolować wymarzone mieszkanie.

Sama strona ogłoszenia w Otodom przeszła również solidny lifting. Przejrzystość i duża galeria zdjęć ułatwiają szybkie zapoznanie się z ogłoszeniem. Wszystkie najważniejsze dane, takie jak numer telefonu czy cena przy ogłoszeniu podążają za okiem użytkownika podczas przewijania strony w dół.

Już blisko jedna trzecia ruchu na Otodom pochodzi z urządzeń mobilnych. Dlatego od teraz cały serwis dostępny jest w technologii RWD i strony dostosują się do każdego ekranu: komputera, tabletu czy komórki. Użytkownicy, którzy wolą bardziej spersonalizowany kontakt z serwisem, będą mogli pobrać aktualizacje aplikacji mobilnych dla iPhone’a i telefonów z Androidem.

Źródło: Naspers Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Fajnie bo już był troszkę staroświecki :)

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764