logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis otoWakacje.pl promuje wypoczynek w Polsce

  PR 11.07.2011, przeczytano 1654 razy
ilustracjastrzałka

Serwis otoWakacje.pl pod hasłem „Czy jarasz się Polską?” prowadzi niecodzienną akcję, mającą na celu pokazanie Polakom, że nasz kraj jest atrakcyjny turystycznie. Już trwa prawdziwa inwazja wakacyjnych podróżników, którzy odkrywają uroki Polski, uczestnicząc w organizowanym w ramach akcji konkursie. W najbardziej ciekawych miejscach w Polsce meldują się za pomocą nowoczesnego mechanizmu usługi Facebook Places.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-otowakacje.pl-promuje-wypoczynek-w-polsce-,12921,artykul.html

„Czy jarasz się Polską?” to zaskakująca i odważna akcja, która ma na celu przybliżyć markę otoWakacje.pl młodym i aktywnym ludziom poprzez zaproszenie ich do podróżowania po Polsce w celu udowodnienia, że nasz kraj jest otwarty na ludzi, pełen pozytywnej energii oraz ciekawych miejsc do zwiedzania i wypoczynku.
Zostań Wakacyjnym Zwiadowcą Kraju!

Zabawa rozpoczęła się akcją rekrutacyjną na bardzo nietypowe stanowisko – Wakacyjnego Zwiadowcy Kraju. Osoby kandydujące musiały wykonać zadanie – stworzyć opis swojej wyprawy do supermarketu w taki sposób, jakby to była przygoda ich życia. 7 testerów wyłonionych zostało spośród najciekawszych kandydatów podczas castingu. Zwiadowcy przez 2 tygodnie jeździli po Polsce, sprawdzając najbardziej atrakcyjne turystycznie miejsca i na bieżąco tworzyli bazę tych, które uznali za najbardziej godne polecenia do wakacyjnego wypoczynku i zabawy. Swoje wrażenia z wizyt w nich utrwalali na nowoczesnych tabletach Samsung Galaxy Tab. Już wkrótce nagrania zostaną opublikowane na stronie akcji:
www.czyjaraszsiepolska.pl.

Druga część akcji, która trwać będzie przez dwa wakacyjne miesiące, to konkurs, którego uczestnicy podróżują śladem Wakacyjnych Zwiadowców Kraju. Zabawa polega na gromadzeniu przez uczestników jak największej liczby punktów za wizyty w miejscach z listy, tworzonej przez Zwiadowców. Aby otrzymać punkty, uczestnik musi zameldować swoją obecność w danym miejscu, wykorzystując mobilną aplikację Facebook Places. Dla zwycięzców przygotowano nagrody o łącznej wartości 35 tys. zł. Vouchery na weekendowy pobyt w SPA oraz telefony LG Swift GT 540, przyznawane będą najbardziej aktywnym zwiadowcom na koniec każdego z 8 tygodni zabawy. Na trójkę podróżników, którym do 31 sierpnia uda się zebrać na swoim koncie największą ilość punktów czekają ponadto skuter Aprilia Mojito, iPad 3G 64GB oraz Laptop Sony Vaio.

Narzędzia:

Komunikacja z uczestnikami akcji odbywa się poprzez stronę www.czyjaraszsiepolska.pl. Zainteresowani znajdą na niej profile Wakacyjnych Zwiadowców Kraju, materiały filmowe z castingu oraz nagrania z podróży testerów, aktualną listę miejsc do odwiedzenia w ramach konkursu oraz aktualizowany codziennie ranking podróżników, biorących udział w zabawie.

Główną platformą interakcji z uczestnikami konkursu jest profil serwisu otoWakacje.pl na Facebooku http://www.facebook.com/otoWakacje. Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja poprzez zalogowanie na FB. Na tablicy profilu prowadzona będzie również bieżąca relacja z przebiegu konkursu.

„Czy jarasz się Polską?” to ponadto jedna z pierwszych akcji, w której na tak szeroką skalę wykorzystywany jest mechanizm usługi Facebook Places. To nowoczesne narzędzie, w Polsce dostępne od marca br. Przy użyciu mobilnej aplikacji, użytkownicy FB mogą publikować na swojej tablicy informację o swojej aktualnej geolokalizacji oraz komentować swoją aktywność. W ten sposób Zwiadowcy zapełniają mapę Polski atrakcjami turystycznymi a uczestnicy zabawy mogą meldować się w miejscach, biorących udział w konkursie, jednocześnie mając możliwość bieżącego komentowania napotkanych tam atrakcji i opisywania swoich wrażeń.

– Akcja „Czy jarasz się Polską?” wykorzystuje tzw. aspekt użyteczności – użytkownik może zarekomendować miejsce warte odwiedzenia i wyrazić opinię na jego temat - to, z perspektywy konsumenta, cenniejsze niż tzw. suche wskazanie, gdzie się znajduje – zauważa Natalia Hatalska, blogerka i ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej.. Zastosowanie Facebook Places w kampanii świadczy również o odwadze i nowatorskim podejściu serwisu otoWakacje.pl do promocji, co jest dobrym kierunkiem, jeżeli chce dotrzeć do młodych ludzi i kształtować swój wizerunek jako brandu nowoczesnego, zaskakującego i odważnego.

– W Polsce co prawda usługa ta dopiero raczkuje – jest jeszcze mało wykorzystywana przez użytkowników Facebooka i ten rok do geolokalizacji z pewnością należeć jeszcze nie będzie. Potencjał wirusowy tego mechanizmu wskazuje jednak na to, że będzie coraz częściej wykorzystywany jako narzędzie marketingowe także w Polsce – komentuje Hatalska.

Akcja wizerunkowa pod hasłem „Czy jarasz się Polską?”, realizowana jest przez dział marketingu Grupy Allegro, do której należy serwis ogłoszeń turystycznych otoWakacje.pl. Nagłośnieniem akcji w mediach, w ramach stałej współpracy z serwisem, zajmuje się agencja Ciszewski Public Relations. Za buzz marketing odpowiada agencja 121PR.

Źródło: Grupa Allegro

www.czyjaraszsiepolska.pl

Dodatkowe informacje:

otoWakacje.pl to serwis ogłoszeniowy Grupy Allegro dedykowany ogłoszeniom turystycznym. Udostępnia bazę ofert noclegowych i wyjazdowych w Polsce i za granicą. Intuicyjna i prosta wyszukiwarka zapewnia poszukującym łatwe dotarcie do atrakcyjnych ofert. Prezentowane w otoWakacje.pl ogłoszenia są obecne również w Allegro.pl w kategorii Wakacje.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764