logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Playnow.pl w nowej odsłonie

  PR 06.03.2020, przeczytano 1010 razy
ilustracjastrzałka

PLAY, operator telekomunikacyjny, właśnie zaprezentował nową odsłonę serwisu PLAY NOW. Już od dziś klienci sieci mogą cieszyć się nie tylko kolejnymi nowościami w szerokiej bibliotece treści na żądanie, ale także bardziej intuicyjnym interfejsem, łatwiejszą obsługą playera oraz wygodnym przewodnikiem po programach. Witryna otrzymała także nową, przejrzystą szatę graficzną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-playnow.pl-w-nowej-odslonie,385958,artykul.html

Odświeżona wersja strony www.playnow.pl umożliwia jeszcze bardziej intuicyjny oraz łatwiejszy dostęp do produkcji ofertowanych przez partnerów Play. Jednym z najważniejszych narzędzi, o które PLAY wzbogaciło serwis jest przewodnik po programach, pozwalający jeszcze szybciej znaleźć interesujące nas produkcje lub odkryć nowości. Play postanowił także odświeżyć warstwę graficzną, sprawiając, że platforma stała się jeszcze bardziej czytelna i wygodna w obsłudze.

PLAY NOW oferuje dostęp do świata rozrywki w jednym miejscu na  PC, Smart TV z systemem Android, tablecie, smartfonie i TV BOX. Pozwala on na dostęp do oglądania najnowszych produkcji oferowanych przez największe stacje telewizyjne na świecie. Korzystając z PLAY NOW w sieci Play klienci nie zużywają swojego pakietu danych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Play

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764