logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis reklama.pl uruchamia sprzedaż

   23.03.2010, przeczytano 1182 razy
ilustracjastrzałka

W piątek zakończy się okres rozdawania abonamentów przez adresowany do firm z branży marketingowej, reklamowej i public relations serwis reklama.pl - jednocześnie rusza regularna sprzedaż usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-reklama.pl-uruchamia-sprzedaz,10418,artykul.html

Kampania promocyjna reklama.pl polegająca na telefonowaniu dowykonawców i usługodawców i oferowaniu im kilkumiesięcznego,bezpłatnego dostępu do katalogu firm i platformy zleceń pozwoliłapozyskać około 500 firm - agencji reklamowych, drukarni, producentówartykułów reklamowych, zawodowych fotografików i grafików. Rzeczonefirmy będą mogły cieszyć się bezpłatnym korzystaniem z serwisu jeszczeprzez kilka miesięcy.

Po piątku abonamenty sprzedawane będą w formie pakietów: Silver, Gold iPlatinum, kosztujących od 300 do 1800 zł w zależności od długości umowyi dostępnych funkcji, żądanej objętości zamieszczonego portfolio, orazliczby zleceń do nieodpłatnego wystawienia w serwisie.

Reklama.pl z początkiem kwietnia ma też uruchomić sprzedaż bezpośrednią, połączoną z prezentacjami funkcjonalności serwisu.

Źródło: reklama.pl
www.reklama.pl


Serwis reklama.pl uruchamia sprzedaż

Serwis reklama.pl adresowany do firm z branży marketingowej,reklamowej i public relations jeszcze tylko do najbliższego piątkubędzie rozdawał abonamenty.

Od połowy stycznia konsultanci reklama.pl telefonowali do wykonawców iusługodawców oferując im kilkumiesięczne, nieodpłatne korzystanie zkatalogu firm i platformy zleceń. Teraz klienci serwisu będą musieli zate usługi zapłacić.

- W ten sposób pozyskaliśmy około 500 firm. Są wśród nich duże imniejsze agencje reklamowe, drukarnie, producenci artykułówreklamowych, czy prawdziwi artyści, na przykład zawodowi fotograficy inajlepsi polscy graficy. Oni i wiele innych firm, dzięki otrzymanym odnas abonamentom, jeszcze przez kilka miesięcy będą korzystać z naszegoserwisu za darmo, ale przyszedł już czas, żeby kolejnym klientomproponować wykupienie naszych abonamentów – tłumaczy Dariusz Florek,dyrektor handlowy serwisu reklama.pl.

Abonamenty sprzedawane będą na zasadzie pakietów – Silver, Gold iPlatinum. Każdy z nich kosztuje od 300 do 1800 zł w zależności od czasuobowiązywania i funkcji, jakie zawiera. Wraz z wysokością opłat rośniewielkość portfolio, które można zamieścić w swojej wizytówce, czychoćby liczba zleceń, które można nieodpłatnie wystawiać w serwisie.

Jak podkreślają konsultanci reklama.pl, oferta skierowana jest także dofirm z innych branż, ale korzystających z usług branży marketingowej,reklamowej i public relations.

- Reklama jest dźwignią handlu. Bez niej żadne przedsiębiorstwo niemoże się rozwijać, a reklama.pl pozwala na szybkie i łatwe znalezieniewykonawców, więc jestem przekonany, że każdy pracownik działumarketingu, asystent, czy właściciel, bez względu na branżę, szybkodoceni funkcjonalność naszego serwisu – zapewnia Przemysław Pająk,specjalista do spraw handlowych.

Reklama.pl z początkiem kwietnia uruchomi także sprzedaż bezpośrednią.Handlowcy odwiedzą firmy w ich siedzibach prezentując funkcjonalnośćserwisu, poznając ich potrzeby i oczekiwania.


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764