W piątek zakończy się okres rozdawania abonamentów przez adresowany do firm z branży marketingowej, reklamowej i public relations serwis reklama.pl - jednocześnie rusza regularna sprzedaż usług.
Kampania promocyjna reklama.pl polegająca na telefonowaniu dowykonawców i usługodawców i oferowaniu im kilkumiesięcznego,bezpłatnego dostępu do katalogu firm i platformy zleceń pozwoliłapozyskać około 500 firm - agencji reklamowych, drukarni, producentówartykułów reklamowych, zawodowych fotografików i grafików. Rzeczonefirmy będą mogły cieszyć się bezpłatnym korzystaniem z serwisu jeszczeprzez kilka miesięcy.
Po piątku abonamenty sprzedawane będą w formie pakietów: Silver, Gold iPlatinum, kosztujących od 300 do 1800 zł w zależności od długości umowyi dostępnych funkcji, żądanej objętości zamieszczonego portfolio, orazliczby zleceń do nieodpłatnego wystawienia w serwisie.
Reklama.pl z początkiem kwietnia ma też uruchomić sprzedaż bezpośrednią, połączoną z prezentacjami funkcjonalności serwisu.
Źródło: reklama.pl
www.reklama.pl
Serwis reklama.pl uruchamia sprzedaż
Serwis reklama.pl adresowany do firm z branży marketingowej,reklamowej i public relations jeszcze tylko do najbliższego piątkubędzie rozdawał abonamenty.
Od połowy stycznia konsultanci reklama.pl telefonowali do wykonawców iusługodawców oferując im kilkumiesięczne, nieodpłatne korzystanie zkatalogu firm i platformy zleceń. Teraz klienci serwisu będą musieli zate usługi zapłacić.
- W ten sposób pozyskaliśmy około 500 firm. Są wśród nich duże imniejsze agencje reklamowe, drukarnie, producenci artykułówreklamowych, czy prawdziwi artyści, na przykład zawodowi fotograficy inajlepsi polscy graficy. Oni i wiele innych firm, dzięki otrzymanym odnas abonamentom, jeszcze przez kilka miesięcy będą korzystać z naszegoserwisu za darmo, ale przyszedł już czas, żeby kolejnym klientomproponować wykupienie naszych abonamentów – tłumaczy Dariusz Florek,dyrektor handlowy serwisu reklama.pl.
Abonamenty sprzedawane będą na zasadzie pakietów – Silver, Gold iPlatinum. Każdy z nich kosztuje od 300 do 1800 zł w zależności od czasuobowiązywania i funkcji, jakie zawiera. Wraz z wysokością opłat rośniewielkość portfolio, które można zamieścić w swojej wizytówce, czychoćby liczba zleceń, które można nieodpłatnie wystawiać w serwisie.
Jak podkreślają konsultanci reklama.pl, oferta skierowana jest także dofirm z innych branż, ale korzystających z usług branży marketingowej,reklamowej i public relations.
- Reklama jest dźwignią handlu. Bez niej żadne przedsiębiorstwo niemoże się rozwijać, a reklama.pl pozwala na szybkie i łatwe znalezieniewykonawców, więc jestem przekonany, że każdy pracownik działumarketingu, asystent, czy właściciel, bez względu na branżę, szybkodoceni funkcjonalność naszego serwisu – zapewnia Przemysław Pająk,specjalista do spraw handlowych.
Reklama.pl z początkiem kwietnia uruchomi także sprzedaż bezpośrednią.Handlowcy odwiedzą firmy w ich siedzibach prezentując funkcjonalnośćserwisu, poznając ich potrzeby i oczekiwania.