logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Serwis Roland /G.Śląsk

Strona 2/5  1 2 3 4 5

| 23.03.2019 12:03

Uderz w stół a nożyce się odezwą... Dla mnie sprawa jest jasna. Jak serwis nie wie co jest nie tak to jest dopa nie serwis. Uczciwiej jest powiedzieć, że trzeba wszystko wymienić i będzie to tyle i tyle kosztowało, niż ściemniać i wymieniać po omacku.

brak ikonki
+ + + + +

Gůrny Ślůnsk
wiadomości: 599
w Signs.pl od 08.03.2014
IP: 5.184.224.XXX

| 23.03.2019 14:03

RadekMaster, 2019-03-23 10:59
Znam temat Pana od niezadowolonych serwisow. Niewiadomo jaki atrament,własne części i dużo pomysłów. Najlepiej wymienic Panu w maszynie od razu wszystko i skasować wartość maszyny bo jak serwis będzie uczciwie wymiał najpierw filtry i zostawiał do testów to potem na takich sie psy wiesza.


Panie Radosławie, Pan nie zna tematu. Nie chciałem wchodzić w kompetencje Pana wspólnika, ale sam mnie Pan wywołał do tablicy, więc bronię się. Więc pokrótce... dzwonie pierwszy raz do Was i odbiera osoba, która jak się potem okazało z jego własnych słów "dopiero się uczy". Przez telefon nakreśliłem co się dzieje z maszyną i oprócz naprawy usterki chciałbym zrobić kompletny serwis, czyli wymiana elementów zużywających się, smarowanie prowadnicy, czyszczenie itp. Przyjeżdża Pana kolega i zaczyna od tego, że chce mi przelać maszynę na wasze atramenty i najprawdopodobniej trzeba wymienić głowicę (mam świadka). Drukuję od roku na Jetbestach (to nie jest tajemnica, kolega wiedział co to za atrament, więc stwierdzenie "niewiadomo jaki atrament" jest z czapy) i nic się nie działo, więc mówię, że nie chcę wymieniać atramentów. I tu już pierwsze zniesmaczenie, bo klient uparty. Następuje wymiana captopa. Pada propozycja wymiany damperów. Pytam czy to rozwiąże mój problem, na co pada odpowiedź "nie wiem". Po cholerę mam wymieniać dampery za 1700 zł, żeby to niczego nie zmieniło. Proponuje wymianę na moje dampery z Digiprint (zamienniki) i jeśli to pomoże, to wtedy wymienimy na oryginały. Niestety Pana kolega przebiera nogami, bo się spieszy, więc wymiana damperów następuje za kilka dni, podczas kolejnej wizyty. Przy okazji dowiaduję się, że czyszczenie maszyny kolega zrobi też następnym razem, bo nie ma z sobą WD40, nie ma smaru, a tak naprawdę to nie jest nawet jego walizka serwisowa. Mimo tego, że zamawiając wizyte mówiłem, czego oczekuję. Po kilku dniach okazuje się, że głowica ma niby 7 mln przebiegu na niektórych kanałach (roczna głowica) i trzeba liczyć się z wymianą. Oczywiście nie zgadzam się z tym. Główny powód jest taki, że Pana kolega to wg mnie wymieniacz, a nie serwisant i nie potrafi zdiagnozować problemu. I ma Pan rację, najlepiej wymienić wszystko w maszynie oprócz kółek, wtedy naprawa będzie dokonana z sukcesem. Ale to nie rozwiązanie problemu dla mnie. Teraz mam do zapłaty fakturę na ponad tysiąc złotych, a problem jak występował, tak występuje. Na ori damperach faktura by wyniosła prawie 4 tys. zł, a problem też by był nie rozwiązany. Ja oczekuję diagnozy, a nie wymiany wszystkiego co można wymienić, bo jak widać nie tędy droga. No chyba, że padłoby stwierdzenie "jak wymiana captopów nic nie da, to nie płaci Pan", albo "przelejemy testowo na nasz atrament, jak po tygodniu problem będzie nadal występował, to wrócimy do Pana atramentów, a Pan nie płaci za ten atrament". Niby dlaczego ja mam płacić za naukę fachu Pana kolegi?

Jeśli podpiera się Pan tylko tym, co nagadał na mnie kolega, to zapraszam do siebie. Może Pan zdiagnozuje problem i nie będzie błądził po omacku. Przy okazji zrobi Pan sobie wycieczkę do czerwonego zagłębia, wypije dobra kawę, a ja za wszystko zapłacę. Ale płacę za efekty, nie za samo bycie.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2724
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 176.115.87.XXX

| 23.03.2019 19:03

Żeby nie ciągnąć wątku pisemnie, zdzwonimy sie w przyszłym tygodniu i wpadnę na obiecaną kawę, przy okazji diagnozujac Pana problemy z urządzeniem

-----------------

brak ikonki
+ +

Mikołów,Śląsk
wiadomości: 114
w Signs.pl od 30.08.2018
IP: 37.47.85.XXX

| 24.03.2019 11:03

RadekMaster, 2019-03-23 19:00
Żeby nie ciągnąć wątku pisemnie, zdzwonimy sie w przyszłym tygodniu i wpadnę na obiecaną kawę, przy okazji diagnozujac Pana problemy z urządzeniem


Ciesze się i trzymam za słowo.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2724
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 176.115.87.XXX

| 26.03.2019 17:03

I co dobra kawa?

brak ikonki
+ + + + +

Gůrny Ślůnsk
wiadomości: 599
w Signs.pl od 08.03.2014
IP: 193.169.19.XXX

| 30.03.2019 19:03

Roland już hula?

avatar użytkownika
+ + + +

Białystok
wiadomości: 379
w Signs.pl od 20.11.2015
IP: 93.105.176.XXX

| 01.04.2019 10:04

ideaprint1, 2019-03-30 19:49
Roland już hula?


Nie, nie hula. Po testach okazuje się, że głowica jebła. No ale serwis nie jeździ z nową czy chociaż serwisową głowicą do klienta jak ze śrubokrętem, więc czekam.

Tak reasumując, po przejściach z 6 czy 7 serwisami, albo ja jestę jebniony i za dużo oczekuję, albo mam zwyczajnie pecha. Ciągle nie tak, jak bym sobie wyobrażał. I tak sobie myślę, że dotychczas najlepszy serwis to serwis jednego z większych dystrybutorów sprzętu. Co prawda biurokracja, zapisy, czekanie, ale robota zrobiona na czas, diagnoza trafna, zapłacone i zapomniane.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2724
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 176.115.87.XXX

| 01.04.2019 11:04

Epson to Epson.

brak ikonki
+ + +

Wrocław
wiadomości: 164
w Signs.pl od 01.11.2016
IP: 5.173.52.XXX

| 01.04.2019 14:04

... ale zdajesz sobie sprawę ile jest rodzajów głowic, chodćby tych najpopularniejszych to z 4-5 czyli komplet dla jednego serwisanta to jakieś 30 000zł, plus dampery, captopy jakieś 37K które trzeba by zainwestować by obsłużyć odrazu. Kto jest w stanie wywalić tyle kasy na części które może się przydadzą dzisiaj a może za rok, nawet jeżeli przyda się jutro to i tak stan musisz odtworzyć...

Duży serwis z biurokracją, pierdzieli się z tobą bujać, zatkany adapter głowicy, ułamany trzpień, głowica do wymiany. Jak głowica to jeszcze dampery, captop, a pompa kiedy wymieniana ? a chce pan gwarancję to pompę też wymieniamy.

-----------------
Pozdrawiam Seba
używane plotery wielkoformatowe

Tabliczki brailla


avatar użytkownika
+ + + + + +

Małopolskie
wiadomości: 668
w Signs.pl od 11.05.2010
IP: 77.253.234.XXX

| 01.04.2019 20:04

Tak reasumując, po przejściach z 6 czy 7 serwisami, albo ja jestę jebniony i za dużo oczekuję, albo mam zwyczajnie pecha. Ciągle nie tak, jak bym sobie wyobrażał. I tak sobie myślę, że dotychczas najlepszy serwis to serwis jednego z większych dystrybutorów sprzętu. Co prawda biurokracja, zapisy, czekanie, ale robota zrobiona na czas, diagnoza trafna, zapłacone i zapomniane.

A jak się zwie ta firma?

uzywane-solwentowe, 2019-04-01 14:07
... ale zdajesz sobie sprawę ile jest rodzajów głowic, chodćby tych najpopularniejszych to z 4-5 czyli komplet dla jednego serwisanta to jakieś 30 000zł, plus dampery, captopy jakieś 37K które trzeba by zainwestować by obsłużyć odrazu. Kto jest w stanie wywalić tyle kasy na części które może się przydadzą dzisiaj a może za rok, nawet jeżeli przyda się jutro to i tak stan musisz odtworzyć...

Może właśnie dlatego niektórzy są duzi i sprawni, a niektórzy drepczą w miejscu, hm?

-----------------
Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów nie ma najmniejszego znaczenia - George Orwell



(Wiadomość zmodyfikowana przez: PanChrapeusz dnia 01.04.2019 20:36)

avatar użytkownika
+ + + + +

PanChrapeusz
wiadomości: 469
w Signs.pl od 28.08.2018
IP: 91.237.136.XXX
Strona 2/5  1 2 3 4 5
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764