logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis specjalny WP dla marki Honda

  PR 21.05.2020, przeczytano 332 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska przygotowała serwis specjalny hybrydawmiescie.wp.pl, w którym prezentuje historię marki i nowy model Hondy Jazz. Osiem artykułów pojawi się również na Stronie Głównej WP w dedykowanym module.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-specjalny-wp-dla-marki-honda,387102,artykul.html

Serwis specjalny powstał na zamówienie polskiego oddziału Honda Motor Europe. Pojawi się w nim osiem artykułów na temat marki i nowego modelu Jazz, wyposażonego w napęd hybrydowy. Nowy samochód promują rysunki, nawiązujące stylem do niezwykle popularniej w Japonii mangi. Przygotował je ilustrator Andrzej Grzechnik.

Strona www.hybrydawmiescie.wp.pl i treści, które zostały przygotowane przez współpracujących z WP brand studio redaktorów, będą promowane na Stronie Głównej WP w dedykowanym module. Użytkownicy mogą zapoznać się z historią producenta oraz kompaktowych samochodów, jakie produkował na przestrzeni dekad. Przede wszystkim serwis prezentuje dwa najnowsze modele Hondy: Jazz oraz Jazz Crosstar, oba wyposażone w napęd hybrydowy, który automatycznie przełącza się pomiędzy trzema trybami pracy.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Czyli taka reklama udająca stronę internetową?

avatar użytkownika
,

Co to znaczy udająca? Reklama może mieć formę i funkcjonalność strony internetowej, podobnie jak może mieć formę zapalniczki, długopisu, filmu albo banera.  

,

Ale w tekście nie pada słowo reklama, natomiast określenie strona kilka razy.

Zgadza się, reklama może mieć różne formy, jednak ZAWSZE powinna być opisywana jako reklama.
  

avatar użytkownika
,

I jest opisana - informacja o tym znajduje się zarówno w nagłówku serwisu jak i w stopce.  

Najnowsze w tym dziale

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2020 r.
Wyniki operacyjne Grupy Agora w 2. kwartale 2020 r. były pod bezprecedensowym wpływem wybuchu pandemii COVID-19. Obostrzenia wprowadzone w celu zapobiegania jej dalszemu rozprzestrzenianiu, związane m.in. z zamknięciem kin, ograniczeniem działalności punktów sprzedaży i zakazem przemieszczania się ludności, miały istotny negatywny wpływ na działalność operacyjną i wyniki...
Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – sierpień 2020
Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM podium najbardziej opiniotwórczych polskich mediów w sierpniu br. kolejny miesiąc z rzędu zajęły kolejno: portal Onet, stacja TVN24 i dziennik Rzeczpospolita. W TOP 15 znalazły się także Program 24 Polskiego Radia i TV Trwam – oba tytuły ze wzrostem aż o jedenaście pozycji względem ubiegłego...
W ostatnich tygodniach frekwencja w kinach wzrasta wraz z pojawianiem się na wielkim ekranie nowych tytułów filmowych jak „Tenet”, „Pętla”, „Mulan” oraz jeden z najgłośniejszych filmów tej jesieni „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. W miniony weekend polskie kina odnotowały najwyższą frekwencję od czasu...
WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”
Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764