logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis vod.pl z nowym logo i w nowej odsłonie

  PR 17.07.2018, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka

Należący do Grupy Onet-RAS Polska serwis vod.pl, w drugie półrocze 2018 wchodzi z nową identyfikacją wizualną oraz współpracą z grupą mediową Viacom International Media Networks.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-vod.pl-z-nowym-logo-i-w-nowej-odslonie,37279,artykul.html

Od 16 lipca vod.pl jest dostępny w nowej odsłonie – zmienił się logotyp i identyfikacja wizualna. Nowy wygląd serwisu to zapowiedź większych zmian, które stopniowo będą wprowadzane w vod.pl. Nowa identyfikacja vod.pl powstała dzięki współpracy Bartłomieja Kozłowskiego, dyrektora artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, z zespołem Olle Studio pod nadzorem Piotra Płocha.

- Nowa identyfikacja jest odpowiedzią na potrzebę odświeżenia wizerunku marki. Postawiliśmy na intensywne kolory, zmieniając cały język wizualny, którym posługiwał się vod.pl. Wszystkie patterny są skrupulatnie dopasowane i modulują w zależności od potrzeb, tak aby użytkownik nie nudził się i mógł zawiesić oko na konkretnym produkcie oferowanym przez vod.pl – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor artystyczny Grupy Onet-RAS Polska.

Serwis vod.pl nawiązał także współpracę z grupą medialną Viacom International Media Networks w zakresie dostępu do treści. Użytkownicy vod.pl będą mogli bez opłat oglądać ponad 300 epizodów najlepszych propozycji programowych MTV oraz Comedy Central. Wśród nich znalazły się między innymi: seriale „Inna”, „Broad City”, „Scrubbing in”; programy: „Ekipa z Newcastle”, „Catfish”, „Niemożliwe”, „Nastoletnie matki”, „Kodeks dziewczyny”; programy komediowe Comedy Central: „Adam's Devine House Party”, „Drunk History” czy „Half Hour”. 

- Nowa współpraca z Viacom to kolejny ważny krok w realizacji naszej wizji – stworzenia serwisu VOD, który zapewni szeroki, legalny dostęp do polskich i zagranicznych produkcji w jednym miejscu. Jednocześnie nowa identyfikacja wizualna ma za zadanie odzwierciedlić atrakcyjność, różnorodność oraz aktualność oferty jaką posiada serwis vod.pl – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający vod.pl.

Vod.pl niezmiennie jest liderem na polskim rynku serwisów VOD. W katalogu vod.pl znajduje się obecnie prawie 10 tys. materiałów wideo. W czerwcu serwis odnotował wzrost o 114,4 tys. Użytkowników w stosunku do maja 2018. Średnia liczba RU w pierwszym półroczu 2018 wyniosła 3 mln 860 tys. i jest o 85 tys. wyższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Vod.pl jest liderem zasięgowym – 13,6 proc. w czerwcu 2018 r. (dane: Gemius/PBI, czerwiec 2018).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Media społecznościowe: I’m Keen
Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  
Rekordowe zainteresowanie Radiem Nowy Świat w Open FM
Poranny program Wojciecha Manna w Radiu Nowy Świat na platformie Open FM i w usłudze WP Pilot trafił łącznie do prawie 100 tysięcy słuchaczy. Według wstępnych szacunków to najlepszy wynik pojedynczej stacji w historii Open FM. W szczytowym momencie ponad 40% wszystkich korzystających w piątkowy poranek z tej usługi miało włączone Radio Nowy Świat.
12 lipca od godz. 7:00 w serwie Wyborcza.pl rozpocznie się całodobowy dyżur wyborczy, gdzie godzina po godzinie zespół „Gazety Wyborczej” będzie zdawać relację z najważniejszych wydarzeń drugiej tury wyborów prezydenckich. Redakcja przez cały dzień będzie przekazywać informacje o sondażowych, cząstkowych i ostatecznych wynikach wyborów,...
Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip
Decyzja Apple dotycząca zmian w obszarze bezpieczeństwa użytkowników w najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 14 wywołała zaniepokojenie ekspertów europejskiej branży internetowej. Szesnaście organizacji marketingowych, w tym IAB Europe i IAB Tech Lab, zdecydowało się wystosować list do Tima Cooka - CEO Apple, w którym apelują o przestrzeganie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764