logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy Agory w Facebook Audience Network

  PR 27.06.2017, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

Agora jest pierwszym wydawcą w Polsce, na którego stronach wyświetlane są reklamy sieci Facebook Audience Network w technologii header bidding. Reklamy sieci emitowane są na stronach mobilnych Gazeta.pl i Wyborcza.pl z zachowaniem tych samych zasad targetowania, pomiaru i emisji, które obowiązują na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-agory-w-facebook-audience-network,32941,artykul.html

- Rozbudowa oferty reklamowej w obszarze social media i programmatic jest dla nas ważnym kierunkiem rozwoju, a integracja z Facebookiem to naturalna konsekwencja tych działań. Dzięki temu reklamodawcy mogą kupować reklamy w otoczeniu naszych wysokiej jakości treści, wykorzystując przy tym niezwykle precyzyjne dane Facebooka - mówi Andrzej Purchla, szef Działu rozwoju produktu reklamowego w Gazeta.pl.

Reklamy z sieci Audience Network są wyświetlane na mobilnych stronach serwisów Agory, a do ich emisji wykorzystywana jest technologia header bidding. Za implementację rozwiązań Facebook Audience Network na stronach Agory odpowiada Yieldbird, spółka z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej.

Audience Network to sieć reklamowa umożliwiająca rozszerzenie zasięgu kampanii i dotarcie do użytkowników Facebooka także poza tą platformą - w aplikacjach mobilnych i witrynach na różnych urządzeniach. Do sieci należą strony takich zagranicznych wydawców jak m.in. Washington Post, Daily Mirror, Shazam, The Huffington Post i India Today Group.

Dołączenie serwisów Agory do oferty Audience Network to efekt konsekwentnego budowania ich obecności w mediach społecznościowych. Gazeta.pl to najbardziej angażujący i najbardziej interaktywny portal na polskim Facebooku*, a miesięcznie ponad 33 mln wizyt w serwisach Gazeta.pl pochodzi z tej platformy**. W swojej ofercie portal posiada również najpopularniejsze na polskim Facebooku formaty social video: informacyjny NOW, kulinarny Haps, Myk! z pomysłami DIY i urodowy Ach!, a wszystkie materiały wideo Gazeta.pl w pierwszym kwartale br. zanotowały na Facebooku ponad 185,1 mln odsłon***. W kwietniu br. Gazeta.pl jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swojej oferty dniówkę reklamową docierającą do użytkowników Facebooka - Social Home Page.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* źródło: Raport „Fanpage Trends”, Sotrender, styczeń 2017 r.
** źródło: Gemius Traffic, maj 2017 r.
*** źródło: dane opracowane przez Sotrender, styczeń-kwiecień 2017 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764