logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy Grupy Gazeta.pl za darmo dla abonentów FreeM

   24.01.2011, przeczytano 1588 razy
ilustracjastrzałka

Firma InMobile, właściciel wirtualnego operatora komórkowego CP Telecom i telefonii komórkowej FreeM, poinformowała o uruchomieniu dla abonentów sieci darmowego dostępu do najnowszych wiadomości i artykułów z mobilnych serwisów Grupy Gazeta.pl, takich jak: m.gazeta.pl, m.wyborcza.pl, m.wyborcza.biz, m.plotek.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-grupy-gazeta.pl-za-darmo-dla-abonentow-freem,11917,artykul.html

Darmowy dostęp do serwisów możliwy jest dzięki umowie podpisanej z siecią reklamy mobilnej HandyNet, należącej do wydawnictwa Agora S.A. W ramach zawartej umowy HandyNet może sprzedawać geolokalizowane reklamy skierowane do wyselekcjonowanych demograficznie konsumentów - użytkowników telefonii FreeM.

Abonenci FreeM mogą bezpłatnie korzystać z serwisów takich, jak Facebook, Foursquare, Twitter, Wikipedia, mobilnych serwisów Grupy Gazeta.p,l takich jak m.gazeta.pl, m.wyborcza.pl czy m.plotek.pl, komunikatorów FB-czat, MSN, Yahoo, Google Talk, ICQ, MySpace i AIM (AOL) za pośrednictwem multikomunikatora eBuddy oraz innych wybranych portali internetowych w wersjach mobilnych. Darmowe korzystanie z Internetu nie jest warunkowane minimalnymi doładowaniami i działa również przy zerowym stanie konta. Użytkownik FreeM, po obejrzeniu reklamy, uzyskuje możliwość darmowego korzystania z wybranych serwisów internetowych, równoważnego transferowi danych wielkości 0,5 MB, co odpowiada np. 30 odsłonom mobilnej wersji Facebooka. Komunikacja tekstowa przez komunikatory nie jest limitowana. Usługa jest dostępna na dowolnych telefonach wyposażonych w przeglądarkę internetową i możliwość transferu danych.

Źródło: InMobile

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764