logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy Grupy Motor-Presse Polska na wyłączność w Ströer Digital Media

  PR 26.01.2017, przeczytano 807 razy

Ströer Digital Media poszerza swoją ofertę o 6 witryn należących do Grupy Motor-Presse Polska. Do portfolio dołączają m.in. menshealth.pl, mojeauto.pl i womenshealth.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-grupy-motor-presse-polska-na-wylacznosc-w-str%C3%B6er-digital-media,31211,artykul.html

Umowa obejmuje sprzedaż reklam na 6 witrynach należących do Wydawnictwa, docierających łącznie do ponad pół miliona użytkowników według wyników grudniowego badania Gemius/PBI. - Dzięki współpracy z Motor-Presse wzbogacamy naszą ofertę w kilku kategoriach tematycznych. Tytuły Wydawnictwa dostarczają wartościowych informacji dla osób aktywnych, zainteresowanych tematyką biegową (runners-word.pl) oraz fit -  zarówno kobiet (womenshealth.pl ) i mężczyzn (menshealth.pl) - jak i miłośników motoryzacji (mojeauto.pl, motocykl-online.pl czy auto-motor-i-sport.pl). Wszystkie serwisy oferują wysokojakościowy kontent, tworzony przez specjalnie dedykowane wydaniom internetowym redakcje. Na takie właśnie strony stawiamy tworząc nasze portfolio – zauważa Aneta Dąbska, Affiliate Manager, Ströer Digital Media.

Oprócz standardowych reklam display umowa zakłada również organizowanie akcji niestandardowych oraz działań kontentowych. - Dostrzegamy ogromny potencjał w synergii działań na różnych stronach Motor-Presse i pracujemy już nad pierwszymi rozwiązaniami, które pozwolą nam go wykorzystać. Współpraca z Motor-Presse pozwoli nam poszerzyć wachlarz działań niestandardowych, tak by oferować jeszcze ciekawsze produkty reklamowe naszym klientom – dodaje Aneta Dąbska.

To już drugie powiększenie oferty reklamowej Ströera w ostatnim czasie. Na początku roku do portfolio firmy przyłączono witryny, należące wcześniej do sieci Ad-Vice – drugiej sieci reklamowej wchodzącej w skład Grupy Ströer.

- Przyłączenie do naszej sieci witryn Motor-Presse Polska oraz integracja z siecią Ad-Vice pozwoliły nam stworzyć wyjątkowo mocną ofertę, gwarantującą szerokie dotarcie w niemal każdej kategorii tematycznej. Uważamy, że realizowanie kampanii u nas powinno być istotnym elementem strategii, zakładających dotarcie do użytkowników online – przekonuje Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Ströer Digital Media.

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764