logo
WIADOMOŚCI

Serwisy Grupy WP angażują najbardziej

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

„WP Przyciąga. Codziennie.” – to hasło nowej kampanii Wirtualnej Polski. Kampania zwraca uwagę na dzienne wyniki badania Gemius/PBI opublikowane po raz pierwszy w marcu 2018 roku. Zgodnie z nimi Grupa WP jest liderem w zakresie liczby dziennych użytkowników i czasu spędzonego w serwisach na tle swojej bezpośredniej konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-grupy-wp-angazuja-najbardziej,36158,artykul.html

– Świat online zmienia się z dnia na dzień, a planowanie kampanii na podstawie wyników miesięcznych nie wystarcza. Większość kampanii realizowana jest w okresie krótszym niż miesiąc. Dane dzienne dostępne na bieżąco pozwalają na wybranie idealnego momentu startu promocji i osiągnięcia lepszych efektów w dokładnie takim samym budżecie. To po prostu bardziej rzetelny i miarodajny sposób planowania kampanii z partnerami – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media S.A.

Zgodnie z badaniem w marcu 2018 roku Grupa WP jest liderem wyników dziennych wśród grup medialnych. Przyciągnęła 6,3 mln realnych użytkowników, którzy na jej stronach spędzili aż 40 min. Takimi danymi nie mogą pochwalić się Onet czy Interia. Wysokie wyniki dzienne wskazują, że to Grupa WP ma najbardziej lojalną, stałą bazę użytkowników. W zakresie średniego czasu spędzonego codziennie w jej serwisach wyprzedza również Google i Facebook.

– Wirtualna Polska kolejny raz, jako pierwsza na rynku rzuca wyzwanie swoim konkurentom. Dane dzienne to rzeczywiste oddanie aktualnych trendów, dzięki którym nasi partnerzy mogą podejmować właściwie decyzje biznesowe – dodaje Joanna Pawlak.

Polska jest kolejnym krajem, w którym zostały wprowadzone wyniki dzienne Gemius/PBI. Dane są zbierane i weryfikowane na podstawie zaawansowanej metodologii, która eliminuje zjawiska zakłócające badanie, w tym m.in. automatyczne odświeżenia stron, współdzielenie komputera czy korzystanie przez jednego użytkownika z wielu komputerów.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
 
sobota 21.07.2018, 149 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone