logo
WIADOMOŚCI

Serwisy Grupy WP angażują najbardziej

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 95 razy
ilustracjastrzałka

„WP Przyciąga. Codziennie.” – to hasło nowej kampanii Wirtualnej Polski. Kampania zwraca uwagę na dzienne wyniki badania Gemius/PBI opublikowane po raz pierwszy w marcu 2018 roku. Zgodnie z nimi Grupa WP jest liderem w zakresie liczby dziennych użytkowników i czasu spędzonego w serwisach na tle swojej bezpośredniej konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-grupy-wp-angazuja-najbardziej,36158,artykul.html

– Świat online zmienia się z dnia na dzień, a planowanie kampanii na podstawie wyników miesięcznych nie wystarcza. Większość kampanii realizowana jest w okresie krótszym niż miesiąc. Dane dzienne dostępne na bieżąco pozwalają na wybranie idealnego momentu startu promocji i osiągnięcia lepszych efektów w dokładnie takim samym budżecie. To po prostu bardziej rzetelny i miarodajny sposób planowania kampanii z partnerami – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media S.A.

Zgodnie z badaniem w marcu 2018 roku Grupa WP jest liderem wyników dziennych wśród grup medialnych. Przyciągnęła 6,3 mln realnych użytkowników, którzy na jej stronach spędzili aż 40 min. Takimi danymi nie mogą pochwalić się Onet czy Interia. Wysokie wyniki dzienne wskazują, że to Grupa WP ma najbardziej lojalną, stałą bazę użytkowników. W zakresie średniego czasu spędzonego codziennie w jej serwisach wyprzedza również Google i Facebook.

– Wirtualna Polska kolejny raz, jako pierwsza na rynku rzuca wyzwanie swoim konkurentom. Dane dzienne to rzeczywiste oddanie aktualnych trendów, dzięki którym nasi partnerzy mogą podejmować właściwie decyzje biznesowe – dodaje Joanna Pawlak.

Polska jest kolejnym krajem, w którym zostały wprowadzone wyniki dzienne Gemius/PBI. Dane są zbierane i weryfikowane na podstawie zaawansowanej metodologii, która eliminuje zjawiska zakłócające badanie, w tym m.in. automatyczne odświeżenia stron, współdzielenie komputera czy korzystanie przez jednego użytkownika z wielu komputerów.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską
Od czwartku, 19 kwietnia rusza autorski vlog Tomasza Sekielskiego. Będzie publikowany w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej WP.
ING Bank Śląski jako pierwszy bank i piąta marka w Polsce przekroczył 100 mln wyświetleń filmów w serwisie YouTube. Bank jest też najpopularniejszy w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów obserwujących profil.
Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP Radarokazji
Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci.
 
sobota 21.04.2018, 80 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone