logo
WIADOMOŚCI

Serwisy Grupy WP angażują najbardziej

  PR 16.04.2018, przeczytano 216 razy
ilustracjastrzałka

„WP Przyciąga. Codziennie.” – to hasło nowej kampanii Wirtualnej Polski. Kampania zwraca uwagę na dzienne wyniki badania Gemius/PBI opublikowane po raz pierwszy w marcu 2018 roku. Zgodnie z nimi Grupa WP jest liderem w zakresie liczby dziennych użytkowników i czasu spędzonego w serwisach na tle swojej bezpośredniej konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-grupy-wp-angazuja-najbardziej,36158,artykul.html

– Świat online zmienia się z dnia na dzień, a planowanie kampanii na podstawie wyników miesięcznych nie wystarcza. Większość kampanii realizowana jest w okresie krótszym niż miesiąc. Dane dzienne dostępne na bieżąco pozwalają na wybranie idealnego momentu startu promocji i osiągnięcia lepszych efektów w dokładnie takim samym budżecie. To po prostu bardziej rzetelny i miarodajny sposób planowania kampanii z partnerami – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media S.A.

Zgodnie z badaniem w marcu 2018 roku Grupa WP jest liderem wyników dziennych wśród grup medialnych. Przyciągnęła 6,3 mln realnych użytkowników, którzy na jej stronach spędzili aż 40 min. Takimi danymi nie mogą pochwalić się Onet czy Interia. Wysokie wyniki dzienne wskazują, że to Grupa WP ma najbardziej lojalną, stałą bazę użytkowników. W zakresie średniego czasu spędzonego codziennie w jej serwisach wyprzedza również Google i Facebook.

– Wirtualna Polska kolejny raz, jako pierwsza na rynku rzuca wyzwanie swoim konkurentom. Dane dzienne to rzeczywiste oddanie aktualnych trendów, dzięki którym nasi partnerzy mogą podejmować właściwie decyzje biznesowe – dodaje Joanna Pawlak.

Polska jest kolejnym krajem, w którym zostały wprowadzone wyniki dzienne Gemius/PBI. Dane są zbierane i weryfikowane na podstawie zaawansowanej metodologii, która eliminuje zjawiska zakłócające badanie, w tym m.in. automatyczne odświeżenia stron, współdzielenie komputera czy korzystanie przez jednego użytkownika z wielu komputerów.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone