logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy internetowe Grupy PTWP z rekordowymi wynikami w styczniu r/r

  PR 15.02.2022, przeczytano 544 razy
ilustracjastrzałka

Serwisy internetowe Grupy PTWP notują rekordowe wyniki. Prawie 500 proc. wzrostem może pochwalić się rynekzdrowia.pl, który w styczniu 2022 r. odwiedziło 1,7 mln unikalnych użytkowników. Wyniki poprawiły także m.in. wnp.pl oraz farmer.pl. Łączna liczba unikalnych użytkowników, którzy w styczniu odwiedzili serwisy Grupy PTWP przekroczyła  9,2 mln.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-internetowe-grupy-ptwp-z-rekordowymi-wynikami-w-styczniu-r-r,394773,artykul.html

- Otwieramy rok bardzo dobrymi wynikami popularności serwisów z Grupy PTWP. To efekt naszej pracy, którą wykonaliśmy, aby jak najlepiej dostosować portale do oczekiwań czytelników. Jesteśmy obecnie liderem serwisów branżowych i sukcesywnie wzmacniamy swoją pozycję w poszczególnych sektorach - podkreśla Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP. - Największym wzrostem unikalnych użytkowników, wśród portali Grupy, cieszy się rynekzdrowia.pl, który poprawił swój wynik względem stycznia 2021 r. o 483 proc. W tym czasie, wzrost unikalnych użytkowników o 52 proc. zanotował również farmer.pl. To niekwestionowany lider w swojej kategorii tematycznej. W całej naszej Grupie portali niezmiennie największe zasięgi ma wnp.pl, który także poprawił swój wynik w styczniu r/r o 21 proc., angażując w publikowane treści prawie 2,2 mln UU - informuje prezes Grupy PTWP.

Grupa PTWP jest wydawcą, organizatorem eventów oraz zarządcą obiektów. Specjalnością działalności Grupy są branżowe portale internetowe, które łącznie w styczniu br. odwiedziło ponad 9,2 mln unikalnych użytkowników. W portfolio serwisów znajdują się m.in.: wnp.pl, portalspoarzadowy.pl pulshr.pl, propertynews.pl, propertydesign.pl, rynekzdrowia.pl, infodent24.pl, farmer.pl, dlahandlu..pl, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl, well.pl. Spółka planuje również rozwój swoich segmentów działalności o nowe rozwiązania z zakresu e-commerce.

- Zamierzamy monetyzować potencjał oraz zasięgi naszych serwisów. Widzimy dużą szansę zwłaszcza w sektorze rolnym, który do tej pory nie został odpowiednio zagospodarowany. Realizujemy w tej kwestii znaczące inwestycje oraz tworzymy integralną infrastrukturę e-commerce. Do naszego zespołu dołączyli również eksperci z zakresu technologii i handlu, którzy pracują nad unikalnymi rozwiązaniami – podsumowuje Wojciech Kuśpik.

Grupa PTWP w trzecim kwartale 2021 r. wypracowała 3,42 mln zł zysku brutto. Narastająco, po trzech kwartałach 2021 r., zysk brutto wyniósł 7,43 mln zł, EBIDTA osiągnęła poziom 8,55 mln zł, a przychody ze sprzedaży netto przekroczyły 37 mln zł. Pod koniec ubiegłego roku zarząd Grupy PTWP poinformował o rozpoczęciu czynności związanych z przeniesieniem notowań firmy w 2022 roku z NewConnect na główny rynek GPW w Warszawie.

Źródło: Grupa PTWP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764