logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy lifestylowe Ringier Axel Springer Polska liderem w internecie

  PR 20.09.2019, przeczytano 295 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-lifestylowe-ringier-axel-springer-polska-liderem-w-internecie,384037,artykul.html

11,46 mln to najlepszy wynik wśród mediów internetowych zajmujących się tematyką lifestyle. Kolejne pod względem popularności serwisy Grupy WP odwiedziło o 0,18 mln użytkowników mniej (11,28 mln), a Grupę Interia o 2,69 mln mniej (8,77 mln).

– Jesteśmy dumni z tego, jak rozwijają się nasze marki kobiece. Onet Kobieta z jakościowymi formatami wideo, Ofeminin w nowej odsłonie i Klub Ekspertek z bardzo zaangażowaną społecznością zyskały wielu oddanych użytkowników – mówi Martyna Majchrzak, Group Digital Publishing Manager

– Każdego dnia staramy się tworzyć artykuły, które inspirują, edukują i pomagają Polkom lepiej żyć. Wyróżniają nas często organizowane akcje społeczne, mające na celu wspomaganie kobiet, prowokowanie dyskusji i skłanianie do przemyśleń na temat naszej roli w różnych obszarach życia. Bardzo się cieszymy, że tak liczna grupa użytkowniczek wybiera nas, jako główne medium. Chciałabym, żeby każda kobieta, bez względu na swoje poglądy, traktowała Onet jako miejsce, w którym czuje się rozumiana i ważna – mówi Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta i szefowa serwisów lifestylowych Ringier Axel Springer Polska.

W porównaniu z rezultatem z ubiegłego miesiąca, serwisy z obszaru Styl Życia Ringier Axel Springer Polska zanotowały wzrost popularności o blisko 786 tysięcy użytkowników (źródło: Badanie Gemius/PBI – sierpień 2019).

Spośród tekstów opublikowanych w sierpniu przez redakcje serwisów Onet Kobieta, Ofeminin, Medonet i Plejada, każdy z 15 najpoczytniejszych odwiedzony został ponad 300 tys. razy (źródło: Google Analytics – sierpień 2019).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764