logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy lifestylowe Ringier Axel Springer Polska liderem w internecie

  PR 20.09.2019, przeczytano 141 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-lifestylowe-ringier-axel-springer-polska-liderem-w-internecie,384037,artykul.html

11,46 mln to najlepszy wynik wśród mediów internetowych zajmujących się tematyką lifestyle. Kolejne pod względem popularności serwisy Grupy WP odwiedziło o 0,18 mln użytkowników mniej (11,28 mln), a Grupę Interia o 2,69 mln mniej (8,77 mln).

– Jesteśmy dumni z tego, jak rozwijają się nasze marki kobiece. Onet Kobieta z jakościowymi formatami wideo, Ofeminin w nowej odsłonie i Klub Ekspertek z bardzo zaangażowaną społecznością zyskały wielu oddanych użytkowników – mówi Martyna Majchrzak, Group Digital Publishing Manager

– Każdego dnia staramy się tworzyć artykuły, które inspirują, edukują i pomagają Polkom lepiej żyć. Wyróżniają nas często organizowane akcje społeczne, mające na celu wspomaganie kobiet, prowokowanie dyskusji i skłanianie do przemyśleń na temat naszej roli w różnych obszarach życia. Bardzo się cieszymy, że tak liczna grupa użytkowniczek wybiera nas, jako główne medium. Chciałabym, żeby każda kobieta, bez względu na swoje poglądy, traktowała Onet jako miejsce, w którym czuje się rozumiana i ważna – mówi Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta i szefowa serwisów lifestylowych Ringier Axel Springer Polska.

W porównaniu z rezultatem z ubiegłego miesiąca, serwisy z obszaru Styl Życia Ringier Axel Springer Polska zanotowały wzrost popularności o blisko 786 tysięcy użytkowników (źródło: Badanie Gemius/PBI – sierpień 2019).

Spośród tekstów opublikowanych w sierpniu przez redakcje serwisów Onet Kobieta, Ofeminin, Medonet i Plejada, każdy z 15 najpoczytniejszych odwiedzony został ponad 300 tys. razy (źródło: Google Analytics – sierpień 2019).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764