logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy motoryzacyjne Wirtualnej Polski najpopularniejsze

  PR 20.11.2017, przeczytano 743 razy

Grupa WP jest liderem wśród kontentowych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. W październiku WP Moto i WP Autokult przyciągnęły 3,5 miliona użytkowników. To już kolejny miesiąc, w którym serwisy wyprzedziły konkurencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-motoryzacyjne-wirtualnej-polski-najpopularniejsze,34546,artykul.html

Wirtualna Polska przygotowuje miesięcznie około 350 materiałów redakcyjnych w obszarze Motoryzacji. Są to zarówno aktualności i poradniki dla kierowców, jak i ekskluzywne teksty dla prawdziwych pasjonatów.

Udaje nam się wygrać dzięki konsekwencji i nieszablonowemu podejściu do motoryzacji. Pracujemy w tej chwili razem z grupą najlepszych dziennikarzy motoryzacyjnych w kraju. Użytkownicy cenią ich wiedzę i niezależność - mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny WP Moto.

W październiku 2017 serwisy motoryzacyjne Wirtualnej Polski miały niemal 13% zasięg wśród polskich internautów. Liczba ich użytkowników w ciągu roku wzrosła o 17%, czyli o pół miliona. To najszybszy wzrost spośród czołowych wydawców.

W osiągnieciu tak dobrych wyników pomogła też integracja serwisów WP Moto i Autokult, do której doszło na początku roku.

- Mimo silnej konkurencji efekty tych działań doskonale widać w ostatnich miesiącach. Strategia wydawnicza oparta nie tylko na treściach informacyjnych, ale także wysokiej, jakości poradnikach i materiałach lifestyle'owych podoba się naszym czytelnikom. Z kolei akcje społeczne, takie jak rozpoczęta niedawno WP Pomaga, pozwalają nawiązać z nimi bliższe relacje
- dodaje Rafał Warecki dyrektor obszarów Motoryzacja, Technologie, Informacje w Wirtualnej Polsce.

WP Pomaga to akcja skierowana do osób, które chcą kupić używane auto. Użytkownicy w formularzu zgłaszają swoje preferencje i wymagania. Redakcja dzięki doświadczeniu i znajomości realiów polskiego rynku przygotowuje zestawienie samochodów odpowiadających oczekiwaniom. Artykuły, które powstały na bazie zgłoszeń od użytkowników, publikowane są raz w tygodniu.

Równolegle z coraz lepszymi wynikami serwisów redakcje rozwijają formaty wideo i live na Facebooku. Relacje przyciągają tam nawet kilkadziesiąt tysięcy widzów. Poziom publikacji motoryzacyjnych w Wirtualnej Polsce doceniają nie tylko użytkownicy, ale również partnerzy biznesowi. Efektem były między innymi widowiskowe działania z Cisowianką Perlage przy rajdzie Mille Miglia oraz akcja „Do celu” z Mercedesem.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764