logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy motoryzacyjne Wirtualnej Polski najpopularniejsze

  PR 24.11.2017, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

Grupa WP jest liderem wśród kontentowych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. W październiku WP Moto i WP Autokult przyciągnęły 3,5 miliona użytkowników. To już kolejny miesiąc, w którym serwisy wyprzedziły konkurencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-motoryzacyjne-wirtualnej-polski-najpopularniejsze,34614,artykul.html

Wirtualna Polska przygotowuje miesięcznie około 350 materiałów redakcyjnych w obszarze Motoryzacji. Są to zarówno aktualności i poradniki dla kierowców, jak i ekskluzywne teksty dla prawdziwych pasjonatów.

- Udaje nam się wygrać dzięki konsekwencji i nieszablonowemu podejściu do motoryzacji. Pracujemy w tej chwili razem z grupą najlepszych dziennikarzy motoryzacyjnych w kraju. Użytkownicy cenią ich wiedzę i niezależność- mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny WP Moto.

W październiku 2017 serwisy motoryzacyjne Wirtualnej Polski miały niemal 13% zasięg wśród polskich internautów. Liczba ich użytkowników w ciągu roku wzrosła o 17%, czyli o pół miliona. To najszybszy wzrost spośród czołowych wydawców.

W osiągnieciu tak dobrych wyników pomogła też integracja serwisów WP Moto i Autokult, do której doszło na początku roku.

Mimo silnej konkurencji efekty tych działań doskonale widać w ostatnich miesiącach. Strategia wydawnicza oparta nie tylko na treściach informacyjnych, ale także wysokiej, jakości poradnikach i materiałach lifestyle'owych podoba się naszym czytelnikom. Z kolei akcje społeczne, takie jak rozpoczęta niedawno WP Pomaga, pozwalają nawiązać z nimi bliższe relacje- dodaje Rafał Warecki dyrektor obszarów Motoryzacja, Technologie, Informacje w Wirtualnej Polsce.

WP Pomaga to akcja skierowana do osób, które chcą kupić używane auto. Użytkownicy w formularzu zgłaszają swoje preferencje i wymagania. Redakcja dzięki doświadczeniu i znajomości realiów polskiego rynku przygotowuje zestawienie samochodów odpowiadających oczekiwaniom. Artykuły, które powstały na bazie zgłoszeń od użytkowników, publikowane są raz w tygodniu.

Równolegle z coraz lepszymi wynikami serwisów redakcje rozwijają formaty wideo i live na Facebooku. Relacje przyciągają tam nawet kilkadziesiąt tysięcy widzów. Poziom publikacji motoryzacyjnych w Wirtualnej Polsce doceniają nie tylko użytkownicy, ale również partnerzy biznesowi. Efektem były między innymi widowiskowe działania z Cisowianką Perlage przy rajdzie Mille Miglia oraz akcja „Do celu” z Mercedesem.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma technologiczna SentiOne oraz Uniwersytet Civitas nawiązują strategiczną współpracę, łącząc potencjał technologii nasłuchu społecznego oraz AI z zapleczem intelektualnym młodego środowiska akademickiego. Choć cele są długofalowe, ambitna współpraca rusza z miejsca z projektem analiz kampanii prezydenckiej w internecie.
MediaSpurs partnerem Your Family Entertainment
Your Family Entertainment AG (YFE), europejski dostawca wysokiej jakości, bezpiecznych treści dla dzieci i całych rodzin, powierzył warszawskiej agencji konsultingowej, MediaSpurs, wyłączną reprezentację na rynku polskim. Współpraca stanowi istotny krok w kierunku dalszej ekspansji YFE w Europie Środkowo-Wschodniej.
„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn
Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych...
Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764