logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy motoryzacyjne Wirtualnej Polski najpopularniejsze

  PR 24.11.2017, przeczytano 698 razy
ilustracjastrzałka

Grupa WP jest liderem wśród kontentowych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. W październiku WP Moto i WP Autokult przyciągnęły 3,5 miliona użytkowników. To już kolejny miesiąc, w którym serwisy wyprzedziły konkurencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-motoryzacyjne-wirtualnej-polski-najpopularniejsze,34614,artykul.html

Wirtualna Polska przygotowuje miesięcznie około 350 materiałów redakcyjnych w obszarze Motoryzacji. Są to zarówno aktualności i poradniki dla kierowców, jak i ekskluzywne teksty dla prawdziwych pasjonatów.

- Udaje nam się wygrać dzięki konsekwencji i nieszablonowemu podejściu do motoryzacji. Pracujemy w tej chwili razem z grupą najlepszych dziennikarzy motoryzacyjnych w kraju. Użytkownicy cenią ich wiedzę i niezależność- mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny WP Moto.

W październiku 2017 serwisy motoryzacyjne Wirtualnej Polski miały niemal 13% zasięg wśród polskich internautów. Liczba ich użytkowników w ciągu roku wzrosła o 17%, czyli o pół miliona. To najszybszy wzrost spośród czołowych wydawców.

W osiągnieciu tak dobrych wyników pomogła też integracja serwisów WP Moto i Autokult, do której doszło na początku roku.

Mimo silnej konkurencji efekty tych działań doskonale widać w ostatnich miesiącach. Strategia wydawnicza oparta nie tylko na treściach informacyjnych, ale także wysokiej, jakości poradnikach i materiałach lifestyle'owych podoba się naszym czytelnikom. Z kolei akcje społeczne, takie jak rozpoczęta niedawno WP Pomaga, pozwalają nawiązać z nimi bliższe relacje- dodaje Rafał Warecki dyrektor obszarów Motoryzacja, Technologie, Informacje w Wirtualnej Polsce.

WP Pomaga to akcja skierowana do osób, które chcą kupić używane auto. Użytkownicy w formularzu zgłaszają swoje preferencje i wymagania. Redakcja dzięki doświadczeniu i znajomości realiów polskiego rynku przygotowuje zestawienie samochodów odpowiadających oczekiwaniom. Artykuły, które powstały na bazie zgłoszeń od użytkowników, publikowane są raz w tygodniu.

Równolegle z coraz lepszymi wynikami serwisów redakcje rozwijają formaty wideo i live na Facebooku. Relacje przyciągają tam nawet kilkadziesiąt tysięcy widzów. Poziom publikacji motoryzacyjnych w Wirtualnej Polsce doceniają nie tylko użytkownicy, ale również partnerzy biznesowi. Efektem były między innymi widowiskowe działania z Cisowianką Perlage przy rajdzie Mille Miglia oraz akcja „Do celu” z Mercedesem.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy informacyjne TVP na podium. „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów
W poniedziałek, 8 lipca programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19.30” i „Teleexpress” znalazły się wśród najliczniej oglądanych tytułów dnia. W lipcu rośnie widownia „Pytania na śniadanie” nadawanego codziennego rano w Dwójce. W TOP10 programów dnia aż 6 pozycji należało do TVP.
TVP zawiadamia Prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że w dniu 8 lipca 2024 roku złożyła do Prokuratury Okręgowej w Warszawie zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa wyrządzenia szkody w obrocie gospodarczym, oszustwa oraz fałszerstwa faktur przez byłą dyrektor TVP i inne osoby pełniące funkcje kierownicze oraz współpracujące z TVP S.A. w likwidacji.
Podcast „WojewódzkiKędzierski” w wakacyjnej odsłonie
W najbliższy poniedziałek 15 lipca o godzinie 20:00 na stronie głównej Onetu, w Onet Audio, na kanale YouTube „WojewódzkiKędzierski” oraz na popularnych platformach podcastowych ruszy specjalne wakacyjne wydanie podcastu „WojewódzkiKędzierski”. Prowadzący Kuba Wojewódzki i Piotr Kędzierski przenieśli swoje studio podcastowe do...
Wakacyjny program „Onet Wakacje”
Od lipca br. na stronie głównej Onetu można oglądać nowy program „Onet Wakacje” z Karoliną Walczowską w roli prowadzącej. Program jest emitowany w każdy piątek o godz. 12.00 na Onet.pl i jest częścią cyklu redakcyjnego „Onet Wakacje”, który przez całe wakacje pojawia się na stronie głównej Onetu.
Mediapanel za czerwiec 2024
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764