logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy RAS Polska z największą liczbą użytkowników

  PR 13.08.2021, przeczytano 318 razy

Według najnowszych danych Mediapanel (Gemius/PBI) za lipiec, 5 serwisów Ringier Axel Springer Polska: Medonet, Business Insider, Ofeminin, Komputer Świat oraz Auto Świat zdystansowało konkurencję zyskując wiodące pozycje w swoich kategoriach. Po zdobyciu w lipcu także przez Onet pierwszego miejsca wśród stron głównych portali oraz objęciu przez Onet Sport prowadzenia w kategorii serwisów sportowych, Ringier Axel Springer Polska awansowała również w ujęciu grupowym na trzecie miejsce, po Grupie Google i Grupie YouTube, wyprzedzając Grupę WP o 650 tys. użytkowników i uzyskując 21,76 mln RU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-ras-polska-z%C2%A0najwieksza-liczba-uzytkownikow,392636,artykul.html

– Na spektakularne wyniki zasięgowe naszych serwisów składa się przede wszystkim inwestowanie w jakość dziennikarską, codzienne budowanie zaufania naszych czytelników, słuchanie i opinii oraz ciągły rozwój produktowy. Fakt, że zajęliśmy pierwsze miejsca w prawie wszystkich kategoriach, a co najważniejsze widzimy, że nasze marki rosną i angażują coraz bardziej, potwierdza słuszność naszej strategii – mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska.

Business Insider w lipcu po raz 6. utrzymał najlepszą pozycję z liczbą 8,10 mln RU i jest liderem w kategorii „Biznes, finanse, prawo”, wyprzedzając konkurencyjny Money.pl (6,92 mln) o 1,18 mln RU.

Serwis Medonet w lipcu po raz 19. z rzędu, liczbą 9,79 mln użytkowników zdobył 1. miejsca w kategoriach „Zdrowie i medycyna” oraz „Styl życia”, z największą od marca przewagą nad konkurencją, która obecnie wynosi 2,46 mln RU. Drugie miejscew kategorii Styl życia zajmuje Onet Styl Życia z 8,88 mln RU.

Komputer Świat w lipcu niezmiennie zachowuje pozycję lidera w kategorii „Nauka i technologia” z wynikiem 4,83 mln użytkowników, a Ofeminin z wynikiem 5,26 mln RU wyprzedza swojego największego rywala, czyli serwis Polki.pl.

Auto Świat wyprzedza konkurencyjny Autokult o 396 tys. RU w kategorii „Motoryzacja” zdobywając 1. miejsce wśród serwisów redakcyjnych i zyskując 5,46 mln użytkowników.

Serwisy Ringier Axel Springer Polska awansowały także w ujęciu grupowym na trzecie miejsce, wyprzedzając Grupę WP o 650 tys. użytkowników i uzyskując 21,76 mln RU, po Grupie Google (27,95 mln RU) i grupie YouTube (24,99 mln RU).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe informacje:

Dane: Mediapanel (Gemius/PBI), lipiec 2021 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Alfa TVP i Belsat TV dostępne na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.
Pierwsze wydanie czasopisma Murator ukazało się w styczniu 1983 roku i liczyło 64 strony. Do tej pory wydanych zostało 466 numerów miesięcznika.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764