logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy sportowe Onet-RAS Polska liderem w trakcie Euro 2016

  PR 23.06.2016, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka
Liczba realnych użytkowników odwiedzających serwisy sportowe w okresie 10-21 czerwca

Serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska od początku Euro 2016 (10-21 czerwca) odwiedza dziennie średnio 1,9 mln użytkowników, a średnia liczba użytkowników odwiedzających serwisy z urządzeń mobilnych przekracza 800 tys. - wynika z badania Gemius/PBI. W rekordowym dniu 21 czerwca, gdy rozgrywany był mecz Polska - Ukraina i emitowane było specjalne wydanie programu "Euro - Misja 2016" z ogrodów KPRM, serwisy sportowe Grupy odwiedziło ponad 2,4 mln realnych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-sportowe-onet-ras-polska-liderem-w-trakcie-euro-2016,29062,artykul.html

Segment sportowy Grupy Onet-RAS Polska przygotował dla swoich czytelników bardzo szeroką ofertę w związku z trwającymi Mistrzostwami Europy. Do Francji wysłane zostały trzy ekipy reporterskie oraz sześciu dziennikarzy na czele z kapitanem "Mistrzowskiej drużyny Przeglądu Sportowego i Onetu", Sebastianem Milą. Mistrzostwa w serwisach sportowych Grupy relacjonują również znani eksperci oraz były selekcjoner i reprezentanci Polski. Za analizę strony taktycznej EURO odpowiada Andrzej Strejlau, a występy Polaków i innych drużyn oceniają Tomasz Frankowski i Andrzej Iwan.

Na mocy porozumienia z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w serwisach Grupy udostępniane są ekskluzywne materiały z kanału „Łączy nas Piłka”, pokazującego reprezentację zza kulis. Dzięki współpracy z Cyfrowym Polsatem użytkownicy portalu Onet i serwisu przegladsportowy.pl mają za pośrednictwem polsatsport.pl i Ipli bezpłatny dostęp do bramek i skrótów spotkań oraz wyjątkowych materiałów wideo związanych z EURO 2016, przygotowywanych przez stacje sportowe Telewizji Polsat.

- Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom kibiców zadbaliśmy o to, by dostarczyć im kompleksową ofertę. Stąd silna ekipa dziennikarsko-reporterska, najlepsi eksperci i strategiczne partnerstwa z Polsatem i PZPN. Cieszymy się, że kibice doceniają nasze starania i najchętniej wybierają nasze serwisy - komentuje Rafał Romaniuk, p.o. dyrektora zarządzającego segmentem Sport w Grupie Onet-RAS Polska.

Rekordowa "Euro - Misja 2016"

Ze studia w Warszawie codziennie o 9:00 nadawany jest również popularny format "Euro - Misja 2016", prowadzony przez Michała Pola. Jego stałymi gośćmi są Dariusz Dziekanowski i Maciej Szczęsny. Ponadto przy meczach reprezentacji Polski transmitowane są specjalne studia przed- i pomeczowe, również wzbogacone o łączenia z Francją.

Wtorkowe specjalne wydanie programu z udziałem premier Beaty Szydło oraz ministra sportu i turystyki Witolda Bańki realizowane w ogrodach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zostało obejrzane na żywo ponad 730 tys. razy, a w ciągu pierwszych 24 godzin program zanotował ponad 1,2 mln odtworzeń. Program został zrealizowany z wykorzystaniem siedmiu kamer, w tym dwóch kamer bezprzewodowych i transmitowany w jakości HD z pominięciem serwerów zewnętrznych.


Liczba realnych użytkowników odwiedzających serwisy sportowe z urządzeń mobilnych okresie 10-21 czerwca

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

grupaonet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764