logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy z grupy Gazeta.pl z w październikowych rankingach Mediapanel

  PR 09.11.2020, przeczytano 593 razy

Plotek.pl został największym serwisem w Polsce w kategorii Plotki życie gwiazd, a Sport.pl zajął 2. miejsce w rankingu serwisów sportowych. Takie wyniki serwisy z grupy Gazeta.pl zanotowały w najnowszym badaniu Mediapanel za październik br., które zostały ogłoszone 6 listopada 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-z-grupy-gazeta.pl-z-w-pazdziernikowych-rankingach-mediapanel,389123,artykul.html

Należący do grupy Gazeta.pl serwis Plotek.pl powrócił na pozycję lidera w kategorii serwisów plotkarsko-rozrywkowych z imponującą liczbą ponad 7,2 milionów realnych użytkowników i zasięgiem na poziomie 21,8%. Serwis zanotował w październiku br. 62 miliony odsłon i ponad 37 milionów wizyt.

– Redakcja serwisu Plotek.pl to ludzie, którzy żyją show-biznesem i wiedzą o nim wszystko – mówi Wiktoria Jakubowska, redaktorka naczelna Plotek.pl. – Wiemy, że zwłaszcza w tym niełatwym czasie nasi czytelnicy poszukują dobrej rozrywki. To dlatego na bieżąco dostarczamy im najświeższych i najbardziej ekscytujących historii z życia gwiazd i świata show-biznesu. Oprócz newsów stawiamy na autorskie i ekskluzywne treści, czego najmocniejszym wyrazem jest nasz nowy format wideo "Plotkersi" – dodaje Jakubowska.

W najnowszym badaniu Mediapanel rekordowy wynik osiągnął Sport.pl, który uplasował się na drugim miejscu wśród najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce. Serwis odwiedziło ponad 6,3 miliona realnych użytkowników, wykonując 67,5 miliona odsłon.

Robimy wszystko, żeby Sport.pl był serwisem sportowych emocji i autorskich tekstów – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl. – Cieszymy się, że nasi użytkownicy docenili to zaangażowanie, pasję, szybkość. Mieliśmy w październiku 2020 r. więcej użytkowników niż w miesiącach, gdy polska reprezentacja grała w mundialu czy Euro. Taki wzrost, zwłaszcza w tak trudnym roku, bardzo nas cieszy – dodaje Wilkowicz.

– Październik był miesiącem Igi Świątek, a Sport.pl uwielbia kobiecy tenis – komentuje Łukasz Godlewski, szef newroomu Sport.pl. – Jesteśmy dumni, że internauci chcieli o nim czytać i słuchać właśnie u nas. To był miesiąc tenisa, ale też kolejnych odcinków śledztwa Łukasza Jachimiaka w polskiej gimnastyce, miesiąc sporów o kadrę Jerzego Brzęczka i o książkę o Jerzym Brzęczku, miesiąc rozmów z kobietami polskiego sportu po wyroku TK w sprawie aborcji, miesiąc kolejnych opowieści o tym, jak koronawirus zmienia sportową rzeczywistość różnych krajów. O tym wszystkim pisaliśmy w newsach, wywiadach, analizach, komentarzach, mówiliśmy w podcastach i programach wideo. Czytelnikom, którzy tak tłumnie nas w październiku odwiedzali, dziękujemy za zaufanie – dodaje Godlewski.

Jak wynika z badania Mediapanel w październiku br. serwisy z grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,9 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 657,8 mln odsłon, a stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 131,8 mln odsłon

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764