logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sescom dostarcza rozwiązania technologiczne dla Polpharmy

  PR 19.07.2021, przeczytano 499 razy

Digital Signage, głównie postrzegany jako monitory reklamowe w branży retail, w rzeczywistości ma znacznie szersze zastosowanie i z powodzeniem może być stosowany w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firma Sescom jest odpowiedzialna za wdrożenie systemu Digital Signage w 5 zakładach produkcyjnych największej polskiej firmy farmaceutycznej – Polpharmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sescom-dostarcza-rozwiazania-technologiczne-dla-polpharmy,392331,artykul.html

Starogardzka Polpharma jest największym producentem leków w Polsce i jedną z wiodących firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest liderem digitalizacji, zarówno jeśli chodzi o cyfryzację marketingu, komunikacji wewnętrznej, jak również rozwiązania produkcyjne, robotyzację, a także rozwiązania dla pacjentów. Innowacyjne podejście pozwala z powodzeniem wdrażać nowe technologie w produkcji i zarządzaniu kapitałem ludzkim. Do zaprojektowania i wdrożenia systemu łączącego aplikacje wewnętrzne firmy, maszyny produkcyjne i system Digital Signage firma wybrała spółkę Sescom, działającą w obszarze technicznego Facility Management  oraz nowych technologii.

– Odpowiednie zastosowanie nowych technologii wspiera optymalizację procesów w firmach. Inwestycja zwraca się w postaci lepszego przepływu informacji, skupienia na kluczowych zadaniach, większej efektywności pracy oraz zwiększonej kontroli nad działalnością całego przedsiębiorstwa. Podczas wdrażania w Polpharmie centralnie zarządzanego systemu komunikacji wizualnej, rolą Sescom był dobór i integracja z systemami klienta aplikacji Digital Signage, która zapewni wszystkie funkcjonalności oczekiwane na etapie implementacji projektu i będzie narzędziem, które będzie ewoluowało wraz ze zmieniającymi się potrzebami klienta, rozbudową czy modernizacją parku maszynowego – mówi Sabina Kozan, Product Development Manager w Sescom SA.

W ramach wdrożenia systemu komunikacji wizualnej w 5 zakładach produkcyjnych Polpharmy firma Sescom była odpowiedzialna za trzy obszary. Pierwszy to dostarczenie i skonfigurowanie monitorów wielkoformatowych w recepcji i przestrzeniach wspólnych, na których emitowane są m.in. ciekawostki na temat grupy, informacje o bieżących wydarzeniach, imieninach czy pogodzie. Drugi to instalacja i konfiguracja ogólnodostępnych infokiosków, z poziomu których pracownicy produkcji mogą wystawić wniosek urlopowy, zgłaszać inicjatywy w ramach programu Kaizen, wypełniać ankiety czy sprawdzić menu w kantynie. Trzeci obszar to montaż wielkoformatowych monitorów na produkcji, które w oparciu o dane wyeksportowane z maszyn produkcyjnych, wyświetlają bieżące parametry realizacji zleceń produkcyjnych oraz wyniki wykonywanej pracy.

– Kolejnym ważnym zadaniem po stronie Sescom, był wybór sprzętu spełniającego wymagania i normy środowiskowe właściwe dla przestrzeni produkcyjnych oraz zaprojektowanie i wykonanie infokiosków, na których zintegrowaliśmy system Media4Display oraz autorską aplikację ePOP, czyli elektroniczny punkt obsługi pracownika. Dla tego typu realizacji kluczowe jest przeprowadzenie integracji naszego rozwiązania z systemami klienta przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dzięki zastosowaniu wysokospecjalistycznych komponentów systemu oraz efektywnej współpracy na linii Sescom – Polpharma,  wdrożone rozwiązanie jest w pełni odporne na niepożądane działanie osób i aplikacji,  czego dowodzą testy penetracyjne przeprowadzone przez niezależną firmę zajmująca się cyberbezpieczeństwem – dodaje Sabina Kozan, Product Development Manager w Sescom SA.

Zastosowanie sytemu Digital Signage w przedsiębiorstwie przemysłowym, na hali produkcyjnej, czy w przestrzeniach magazynowych zapewnia stały dostęp do informacji, zwiększa bezpieczeństwo pracy w zakładzie i usprawnia realizację bieżących zadań i obowiązków.

Systemy Digital Signage to narzędzie, którego wdrożenie ma bezpośrednie przełożenie na poprawę komunikacji wewnętrznej, lepszą organizację pracy oraz optymalizację procesów poprzez ich bieżącą kontrolę. Odpowiednio wykorzystany, pozytywnie wpływa na relacje z pracownikami i może uczynić ich miejsce pracy bardziej przyjaznym, a w konsekwencji poprawić ich produktywność.

– Sescom dostarcza swoim klientom coś więcej niż tradycyjny techniczny Facility Management. Zapewniamy profesjonalny serwis techniczny, a także nowe technologie, które wspierają ich biznes. Rozwiązania jakie oferujemy pomagają optymalizować procesy właściwie w każdym obszarze działalności. Jest to szczególnie ważne dla przedsiębiorstw produkcyjnych, gdzie nawet chwilowy przestój, czy opóźnienie może skutkować znaczącymi stratami. Zastosowanie nowych technologii, takich jak Digital Signage pozwala efektywnie wykorzystywać informacje i dane, co z kolei przekłada się na lepszą integrację ludzi, systemów i maszyn, większą wydajność i zadowolenie z pracy – mówi Sławomir Halbryt, prezes Sescom SA.

Źródło: Sescom SA

www.sescom.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764