logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sether – narzędzie marketingu cyfrowego debiutuje na polskim rynku

  PR 11.07.2019, przeczytano 578 razy
ilustracjastrzałka
Ovidiu Oancea

Sether uruchamia platformę sether.com - profesjonalne narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym. Platforma została zaprojektowana tak, aby pomóc specjalistom marketingu, menedżerom marki, agencjom i właścicielom firm zoptymalizować profil cyfrowy swojej marki za pomocą dokonywanych w czasie rzeczywistym analiz i aktualizacji danych dotyczących konkretnych kampanii online i istotnych dla marki słów kluczowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sether-%E2%80%93-narzedzie-marketingu-cyfrowego-debiutuje-na-polskim-rynku,383208,artykul.html

Monitoring kampanii online: Sether agreguje dane z portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn oraz z Google Analytics i AdWords tak, aby na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym dostarczyć wszystkich istotnych informacji o prowadzonych przez firmę kampaniach. Wszystkie kampanie są synchronizowane w tych samych przedziałach czasowych, dzięki czemu porównywanie wyników jest mniej czasochłonne i ułatwia szybsze podejmowanie decyzji.

Komentarze i wzmianki w mediach: Pulpit nawigacyjny z komentarzami i wzmiankami jest doskonale zintegrowany w głównym pulpitem nawigacyjnym i pozwala użytkownikom śledzić istotne słowa kluczowe na wielu platformach, dla bardziej efektywnego zarządzania marką i społecznościami. Menedżerowie marki mogą przeczytać poszczególne recenzje, skonfigurować alerty medialne i odpowiedzieć na komentarze bez opuszczania konsoli, a właściciel firmy może w prosty sposób sprawdzić, czy ogólny sentyment dla marki jest pozytywny.

- Dzisiejszy krajobraz marketingu to pole gry, w którą każdy chce zagrać i oczywiście zwyciężyć. Jednak konkurenci są silni, a gra podlega nieustannej metamorfozie. Jeśli nie jesteś na bieżąco ze wszystkimi zmianami reguł w grze, możesz ją zakończyć  na ławce rezerwowych, oglądając innych stojących na podium. Drogą do sukcesu w cyfrowym marketingu może się zatem okazać automatyzacja zadań. W Sether rozumiemy, że nowe technologie mają jak najbardziej uprościć nasze doświadczenie z marketingiem cyfrowym. Odpowiedzią jest platforma sether.com, z pomocą której zwiększymy nasz wynik biznesowy i polepszymy efektywność naszych działań promocyjnych w sieci. Sether opracowuje nowe narzędzia oparte na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji, aby zbliżyć nas jak najbardziej do oczekiwanego sukcesu. Wyobraź sobie, że Sether to Twój osobisty asystent marketingowy, który jest na każde zawołanie i który zadba o każdą potrzebę marketingową. Czyli to Twoja Alexa lub Siri w dziale marketingu. Zawsze gotowy do pomocy – powiedział Ovidiu Oancea, CEO w Sether.

Zespół Sether starannie zadbał o doświadczenie użytkownika, projektując wszechstronną platformę do monitoringu mediów, która wyświetla wszystkie najważniejsze informacje na jednym ekranie, oszczędzając Twój czas i pieniądze. Platforma umożliwia także marketerom dostęp do bardziej złożonych statystyk i analiz mediów, które są dostępne już po jednym kliknięciu. Użytkownik może zdecydować, jaki poziom złożoności jest mu potrzebny, aby podejmować lepsze decyzje oparte na danych. Sether.com to prosta platforma, wolna od zbędnych informacji i bezużytecznych reklam, wystarczająco intuicyjna, aby mogła być używana przez właścicieli firm i dogłębna, aby dostarczać właściwych informacji doświadczonym profesjonalistom marketingu.

Źródło: Sether

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764