logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sether – narzędzie marketingu cyfrowego debiutuje na polskim rynku

  PR 11.07.2019, przeczytano 221 razy
ilustracjastrzałka
Ovidiu Oancea

Sether uruchamia platformę sether.com - profesjonalne narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym. Platforma została zaprojektowana tak, aby pomóc specjalistom marketingu, menedżerom marki, agencjom i właścicielom firm zoptymalizować profil cyfrowy swojej marki za pomocą dokonywanych w czasie rzeczywistym analiz i aktualizacji danych dotyczących konkretnych kampanii online i istotnych dla marki słów kluczowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sether-%E2%80%93-narzedzie-marketingu-cyfrowego-debiutuje-na-polskim-rynku,383208,artykul.html

Monitoring kampanii online: Sether agreguje dane z portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn oraz z Google Analytics i AdWords tak, aby na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym dostarczyć wszystkich istotnych informacji o prowadzonych przez firmę kampaniach. Wszystkie kampanie są synchronizowane w tych samych przedziałach czasowych, dzięki czemu porównywanie wyników jest mniej czasochłonne i ułatwia szybsze podejmowanie decyzji.

Komentarze i wzmianki w mediach: Pulpit nawigacyjny z komentarzami i wzmiankami jest doskonale zintegrowany w głównym pulpitem nawigacyjnym i pozwala użytkownikom śledzić istotne słowa kluczowe na wielu platformach, dla bardziej efektywnego zarządzania marką i społecznościami. Menedżerowie marki mogą przeczytać poszczególne recenzje, skonfigurować alerty medialne i odpowiedzieć na komentarze bez opuszczania konsoli, a właściciel firmy może w prosty sposób sprawdzić, czy ogólny sentyment dla marki jest pozytywny.

- Dzisiejszy krajobraz marketingu to pole gry, w którą każdy chce zagrać i oczywiście zwyciężyć. Jednak konkurenci są silni, a gra podlega nieustannej metamorfozie. Jeśli nie jesteś na bieżąco ze wszystkimi zmianami reguł w grze, możesz ją zakończyć  na ławce rezerwowych, oglądając innych stojących na podium. Drogą do sukcesu w cyfrowym marketingu może się zatem okazać automatyzacja zadań. W Sether rozumiemy, że nowe technologie mają jak najbardziej uprościć nasze doświadczenie z marketingiem cyfrowym. Odpowiedzią jest platforma sether.com, z pomocą której zwiększymy nasz wynik biznesowy i polepszymy efektywność naszych działań promocyjnych w sieci. Sether opracowuje nowe narzędzia oparte na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji, aby zbliżyć nas jak najbardziej do oczekiwanego sukcesu. Wyobraź sobie, że Sether to Twój osobisty asystent marketingowy, który jest na każde zawołanie i który zadba o każdą potrzebę marketingową. Czyli to Twoja Alexa lub Siri w dziale marketingu. Zawsze gotowy do pomocy – powiedział Ovidiu Oancea, CEO w Sether.

Zespół Sether starannie zadbał o doświadczenie użytkownika, projektując wszechstronną platformę do monitoringu mediów, która wyświetla wszystkie najważniejsze informacje na jednym ekranie, oszczędzając Twój czas i pieniądze. Platforma umożliwia także marketerom dostęp do bardziej złożonych statystyk i analiz mediów, które są dostępne już po jednym kliknięciu. Użytkownik może zdecydować, jaki poziom złożoności jest mu potrzebny, aby podejmować lepsze decyzje oparte na danych. Sether.com to prosta platforma, wolna od zbędnych informacji i bezużytecznych reklam, wystarczająco intuicyjna, aby mogła być używana przez właścicieli firm i dogłębna, aby dostarczać właściwych informacji doświadczonym profesjonalistom marketingu.

Źródło: Sether

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej
Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.
W czwartek, 18 lipca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,26% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.
Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764