logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sether – narzędzie marketingu cyfrowego debiutuje na polskim rynku

  PR 11.07.2019, przeczytano 305 razy
ilustracjastrzałka
Ovidiu Oancea

Sether uruchamia platformę sether.com - profesjonalne narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym. Platforma została zaprojektowana tak, aby pomóc specjalistom marketingu, menedżerom marki, agencjom i właścicielom firm zoptymalizować profil cyfrowy swojej marki za pomocą dokonywanych w czasie rzeczywistym analiz i aktualizacji danych dotyczących konkretnych kampanii online i istotnych dla marki słów kluczowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sether-%E2%80%93-narzedzie-marketingu-cyfrowego-debiutuje-na-polskim-rynku,383208,artykul.html

Monitoring kampanii online: Sether agreguje dane z portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn oraz z Google Analytics i AdWords tak, aby na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym dostarczyć wszystkich istotnych informacji o prowadzonych przez firmę kampaniach. Wszystkie kampanie są synchronizowane w tych samych przedziałach czasowych, dzięki czemu porównywanie wyników jest mniej czasochłonne i ułatwia szybsze podejmowanie decyzji.

Komentarze i wzmianki w mediach: Pulpit nawigacyjny z komentarzami i wzmiankami jest doskonale zintegrowany w głównym pulpitem nawigacyjnym i pozwala użytkownikom śledzić istotne słowa kluczowe na wielu platformach, dla bardziej efektywnego zarządzania marką i społecznościami. Menedżerowie marki mogą przeczytać poszczególne recenzje, skonfigurować alerty medialne i odpowiedzieć na komentarze bez opuszczania konsoli, a właściciel firmy może w prosty sposób sprawdzić, czy ogólny sentyment dla marki jest pozytywny.

- Dzisiejszy krajobraz marketingu to pole gry, w którą każdy chce zagrać i oczywiście zwyciężyć. Jednak konkurenci są silni, a gra podlega nieustannej metamorfozie. Jeśli nie jesteś na bieżąco ze wszystkimi zmianami reguł w grze, możesz ją zakończyć  na ławce rezerwowych, oglądając innych stojących na podium. Drogą do sukcesu w cyfrowym marketingu może się zatem okazać automatyzacja zadań. W Sether rozumiemy, że nowe technologie mają jak najbardziej uprościć nasze doświadczenie z marketingiem cyfrowym. Odpowiedzią jest platforma sether.com, z pomocą której zwiększymy nasz wynik biznesowy i polepszymy efektywność naszych działań promocyjnych w sieci. Sether opracowuje nowe narzędzia oparte na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji, aby zbliżyć nas jak najbardziej do oczekiwanego sukcesu. Wyobraź sobie, że Sether to Twój osobisty asystent marketingowy, który jest na każde zawołanie i który zadba o każdą potrzebę marketingową. Czyli to Twoja Alexa lub Siri w dziale marketingu. Zawsze gotowy do pomocy – powiedział Ovidiu Oancea, CEO w Sether.

Zespół Sether starannie zadbał o doświadczenie użytkownika, projektując wszechstronną platformę do monitoringu mediów, która wyświetla wszystkie najważniejsze informacje na jednym ekranie, oszczędzając Twój czas i pieniądze. Platforma umożliwia także marketerom dostęp do bardziej złożonych statystyk i analiz mediów, które są dostępne już po jednym kliknięciu. Użytkownik może zdecydować, jaki poziom złożoności jest mu potrzebny, aby podejmować lepsze decyzje oparte na danych. Sether.com to prosta platforma, wolna od zbędnych informacji i bezużytecznych reklam, wystarczająco intuicyjna, aby mogła być używana przez właścicieli firm i dogłębna, aby dostarczać właściwych informacji doświadczonym profesjonalistom marketingu.

Źródło: Sether

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.
Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków podcastowych
Fenomen podcastów bazuje na pełnej dowolności w dostępie do nagrań audio – można ich słuchać w dogodnym czasie, nie odrywając się od innych czynności, a dodatkowo mamy do wyboru różnorodną tematykę. To główne powody, dla których forma ta z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz więcej zwolenników. – Jest to atrakcyjne medium dla...
Home.pl i CDA rozpoczynają współpracę
Największy w Polsce dostawca usług internetowych i czołowy polski serwis rozrywkowy rozpoczynają współpracę. W jej wyniku do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.
Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com
Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na całym świecie wyraźnie droższa. Cena za jej utrzymanie wzrośnie o 7 proc. w drugiej połowie 2020 roku i taka sama podwyżka czeka nas także przez 3 kolejne lata. Niestety na tym się nie skończy. Od 2026 ceny zaczną rosnąć dalej – informuje serwis hostingowy Domeny.pl. Wedle firmy, podwyżka wynika z porozumienia,...
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce, część największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce Group One, zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764