logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEXEDPL z kampanią do nauczycieli

  PR 21.05.2025, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sexedpl-z-kampania-do-nauczycieli,408916,artykul.html

Mimo że na rynek trafiają kolejne podręczniki, to programy nauczania pełne są informacji o kwestiach odległych i abstrakcyjnych dla współczesnych nastolatków. Nauczyciele nie mają tym samym do dyspozycji dobrych, kompleksowych materiałów do uczenia ich o ciele, dojrzewaniu czy relacjach. Dlatego SEXEDPL, w ramach akcji „Lekcje bez tabu”, bezpłatnie udostępnia im rzetelne i sprawdzone scenariusze lekcji, opracowane przez ekspertów – można je pobrać ze strony lekcjebeztabu.pl.

Podczas gdy pierwsza odsłona kampanii miała charakter ogólny, tym razem głównymi odbiorcami są pedagodzy. Do udziału zaproszono znanych nauczycieli i edukatorów: Przemka StaroniaTosię KopytBasię PietruszczakHuberta Pajączkowskiego oraz Anetę Korycińską, znaną również jako Baba od polskiego.

Scenariusze Lekcji bez tabu zostały przetestowane przez naszych nauczycieli i ambasadorów w dziesiątkach szkół, a tysiące pobranych skryptów świadczą o realnej potrzebie wsparcia. Jesteśmy dumni, że SEXEDPL zareagował tak szybko na wdrożenie nowej podstawy programowej zastępującej Wychowanie do życia w rodzinie. Jeszcze przed wejściem w życie nowego przedmiotu mamy za sobą pilotaż świeżego, rzetelnego i atrakcyjnego dla młodzieży sposobu uczenia o ciele, emocjach i relacjach. Pozostajemy do dyspozycji nauczycielek i nauczycieli, którzy na stronie lekcjebeztabu.pl mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertami Fundacji.- mówi Martyna Wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca w Fundacji SEXEDPL.

Spot został nakręcony w jednym z warszawskich liceów, kamerą z ręki. Całość jest mocna, autentyczna, bliska szkolnej codzienności. Za reżyserię odpowiada Leo Gordienko.

Tym razem mówimy wprost do nauczycieli, za pośrednictwem osób, które same uczą i problemy, o których mowa w kampanii, znają z autopsji. Chcemy jeszcze bardziej podnieść efektywność akcji, która i tak już przynosi świetne rezultaty – mówi Katarzyna Kantner, senior copywriterka w agencji Ancymony (*ancy).

Film pojawił się w sieci w formie spotów oraz w formatach YouTube Shorts, Meta Reels i Stories oraz TikTok. Dodatkowymi elementami komunikacji będą reklamy statyczne z wizerunkami bohaterów kampanii, które pojawią się w serwisach Facebook i Instagram oraz na portalu Librus Szkoła. Wsparciem digitalowym będzie także kampania Search oraz kampania Programmatic, które pozwolą dotrzeć do precyzyjnie określonych grup odbiorców. W ramach działań offline zaplanowano wysyłkę wydrukowanych scenariuszy do wybranych szkół.  

Źródło: Fundacja SEXEDPL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764