logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sezon na nagrody w Dentsu Aegis Network

  PR 29.06.2020, przeczytano 340 razy

Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sezon-na-nagrody-w-dentsu-aegis-network,387579,artykul.html

W czerwcu nagrodzono aż 13 projektów realizowanych przez Dentsu. Sukcesem dla grupy zakończyła się gala Golden Arrow, która odbyła się 25 czerwca. Projekty realizowane przez spółki z grupy Dentsu - Isobar Polska, dentsu X, Carat, Red8 Advertising - otrzymały kilka tygodni wcześniej aż 7 nominacji w tym konkursie. Finalnie nagrodzono jeden projekt a sześć wyróżniono. Golden Arrow 2020 w kategorii Program lojalnościowy przyznano Isobar Polska za kampanię Mastercard Bezcenne Chwile, zaś wyróżnienia powędrowały za projekty: WeDo dla marki Coty w kategorii Ekomarketing zrealizowane przez Isobar Polska, Kiedydosklepu.pl dla Mastercard w kategorii Marketing w czasie pandemii od Isobar Polska i Carat, KITT 2020 dla Mastercard w kategorii Sztuczna inteligencja od Isobar Polska i dentsu X, Jalapeno Challenge dla McDonald's Polska w kategorii Digital marketing - social media od Isobar Polska oraz #MilionySposobówNaNudę zrealizowany dla Totalizatora Sportowego w kategorii Marketing w czasie pandemii od Red8 Advertising.

Wcześniej w konkursie Innovation organizowanym przez SKM SAR, Grupa również została nagrodzona - aż pięcioma statuetkami. Wszystkie powędrowały do agencji Isobar. Agencja została nagrodzona aż dwiema spośród ośmiu złotych statuetek wręczonych tego wieczoru. Dwukrotnym złotem nagrodzono Isobar za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO. Jedno srebro przypadło Isobarowi za projekt realizowany dla ŠKODA Polska, a dwie brązowe statuetki - za działania dla ŠKODA Polska i McDonald's. Z sumą 15 punktów Isobar Polska zajął także zaszczytne pierwsze miejsce w rankingu agencji SKM SAR, ogłoszonym podczas gali Innovation (ex aequo z agencjami BBDO i VMLY&R Poland).

Dodatkowym wyróżnieniem dla Grupy była w tym miesiącu wysoka nota domu mediowego Carat w ostatnim zestawieniu Global Media Agency Wave, opracowywanym przez ekspertów Forrester. Agencja należąca do Dentsu została ogłoszona liderem tego rankingu (wraz z OMD, UM i Starcomem), ze względu na "projektowanie doświadczeń medialnych opartych na ludziach". Raport poprzedzono analizą każdego z zakwalifikowanych podmiotów pod kątem aktualnej oferty, kompetencji strategicznych oraz udziałów w rynku. Badaniu zostały poddane m.in. skuteczność strategii mediowych i planowania mediów, oferta contentowa, poziom globalnych wydatków, uzyskane nagrody i wyróżnienia, a także opinie pracowników.

W czerwcu nie brakowało także wewnętrznych wyróżnień i sukcesów. Projekt WeDo zrealizowany przez Isobar Polska dla eko-marki COTY otrzymał srebro w tegorocznej odsłonie wewnętrznego, międzynarodowego konkursu Dentsu Innovation Awards 2020. To pierwsze takie wyróżnienie dla Polski w ramach Grupy Dentsu o charakterze globalnym. Nagroda przypadła spółce Isobar w kategorii „Social Impact”, w której wyróżniane są projekty zmieniające sposób myślenia, odczuwania i oddziaływania na klientów, oraz środowisko, a także dostarczające rozwiązania odpowiadające na największe społeczne potrzeby. Isobar stworzył dla klienta pierwszą na świecie ekologiczną stronę internetową, która potrzebuje minimalnej ilości energii elektrycznej i wytwarza znikomy ślad węglowy. Strona ładuje się 10 razy szybciej, niż strony oparte na tradycyjnej technologii i jest tańsza w utrzymaniu.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764