logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sfera Group poprowadzi komunikację dla Sawex Foods

  PR 30.05.2019, przeczytano 434 razy
ilustracjastrzałka

Dedykowany zespół agencji poprowadzi działania z zakresu media relations, zajmie się także obsługą kanałów social media, PR korporacyjnym oraz doradztwem biznesowym. W ramach współpracy Sfera Group będzie odpowiedzialna za komunikację marek całej grupy Sawex Foods, takich jak Halina, Halina BIO, Britta, Petit Crunch, Petit Lunch, Rani, Sotto oraz Sugoi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sfera-group-poprowadzi-komunikacje-dla-sawex-foods,382679,artykul.html

Sawex Foods prowadzi działalność od 1989 roku – w ciągu 30 lat z niewielkiej rodzinnej spółka przekształciła się w jedną z największych w Polsce firm z segmentu zdrowej żywności. Jako pierwsza wprowadziła na polski rynek ryż w praktycznych i wygodnych woreczkach. Firma prowadzi dystrybucję rozmaitych gatunków ryżu oraz kasz, a także płatków śniadaniowych i nasion strączkowych. W ubiegłym roku uzupełniła swoje portfolio o nowe kategorie produktowe i jednocześnie dwie nowe marki: Petit Crunch – oferującą 3 rodzaje ciastek zbożowych oraz Petit Lunch, czyli dania gotowe w 5 minut.

Umocnienie pozycji rynkowej

Nowa formuła komunikacji ma podkreślić zalety szerokiej gamy produktów Sawex Foods, ale także odwoływać się do najistotniejszych dla jej klientów wartości, takich jak przywiązanie do tradycji, lokalność i autentyczność, a z drugiej strony – chęć ciągłego odkrywania nowych smaków z kuchni świata.

- Nasza firma dynamicznie się rozwija, a więc ciągle inwestujemy w nowe rozwiązania – nie tylko w zakresie rozwoju zakładu produkcyjnego i dystrybucji, ale także jeśli chodzi o komunikację z konsumentami i partnerami biznesowymi. Dzięki nowej współpracy, poprzez wielowymiarowe działania PR, chcemy wzmocnić rozpoznawalność naszej marki. To szczególnie ważne po niedawnym odświeżeniu szaty graficznej opakowań, logotypów oraz wprowadzeniu nowej marki Petit do naszego portfolio – mówi Katarzyna Świętochowska, Wiceprezes Zarządu Sawex Foods.

Kompleksowy pakiet działań

Działania Sfery Group skupione będą przede wszystkim na realizacji nowej strategii w zakresie media relations, komunikacji w mediach społecznościowych, a także stałego doradztwa wizerunkowego.

– Podstawowymi elementami projektu realizowanego dla marek Sawex Foods będzie kompleksowa współpraca z mediami. Ważnym elementem będzie także optymalizacja strony internetowej, prowadzenie kanałów social media oraz bloga. Sawex Foods to kolejny duży ważny gracz z sektora FMCG, który kompleksowe działania z zakresu komunikacji powierzył Sferze. Komunikacja w branży spożywczej zmienia się bardzo dynamicznie i jestem przekonany, że wspólny projekt będzie obfitował w bardzo ciekawe wyzwania dla naszego zespołu – dodaje Andrzej Czech, CEO & Strategy Director w Sfera Group.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764