logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sfera Group poprowadzi komunikację dla Sky Tower

  PR 20.09.2022, przeczytano 223 razy

Sfera Group, wrocławska agencja PR i content marketingu, rozpoczęła w sierpniu współpracę z Adventum Group, funduszem inwestycyjnym zarządzającym kompleksem Sky Tower. W ramach projektu agencja zajmuje się działaniami z zakresu PR, media relations oraz doradztwa komunikacyjnego dla marki Sky Tower.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sfera-group-poprowadzi-komunikacje-dla-sky-tower,397282,artykul.html

Najwyższy budynek we Wrocławiu, jeden z najwyższych w Polsce i jedyny, który łączy w sobie funkcję biurową, mieszkalną i handlową – Sky Tower to wyjątkowe miejsce na mapie Wrocławia, które w ciągu 10 lat stało się jednym z symboli stolicy Dolnego Śląska.

Komunikacja na wysokim poziomie

W ramach rozpoczętej współpracy agencja zajmie się szeroką komunikacją kompleksu Sky Tower z mediami oraz doradztwem komunikacyjnym. Współpraca z mediami branżowymi, związanymi z zarządzaniem nieruchomościami, handlem, finansami i biznesem obejmie dystrybucję informacji na temat nowych najemców, strategii rozwoju kompleksu, zmian w funkcjonowaniu galerii oraz szeroko pojętą tematykę inwestycyjną. Natomiast informacje skierowane do lokalnej prasy i portali związane będą z wydarzeniami, które regularnie inicjowane się na terenie galerii handlowej, jak również z rozwojem nowych usług w obrębie obiektu.

- Możliwość pracy nad projektem, który jest tak mocno związany z Wrocławiem to dla nas olbrzymia przyjemność i wyróżnienie. Widzieliśmy, jak powstaje Sky Tower, śledziliśmy zmiany, które zachodziły przez ostatnie lata, a teraz możemy być częścią kolejnego etapu i pracy nad rozwojem i wzmacnianiem wizerunku jak dotąd jedynego wrocławskiego drapacza chmur – mówi Andrzej Czech, CEO & Strategy Director w Sfera Group.

Źródło: Sfera Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764