logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sferis.pl zmienia logo i odświeża identyfikację

  PR 30.10.2019, przeczytano 1901 razy
ilustracja

Z początkiem jesieni sieć sprzedaży internetowej i detalicznej SFERIS zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która w centrum stawia klienta i jego różne potrzeby, na które znajdzie odpowiedź na Sferis.pl. Za projektem rebrandingu oraz koncepcją nowej strategii komunikacji marki w kanałach e-commerce stoi krakowska agencja Funktional.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sferis.pl-zmienia-logo-i-odswieza-identyfikacje,384541,artykul.html

Nowoczesność, wzmocnienie znajomości marki, najwyższa jakość oferowanych usług, a przede wszystkim bogaty asortyment sklepu to kierunek zmian i podstawowe wartości na jakie stawia Sferis i chce je komunikować poprzez nową identyfikację wizualną.

ilustracjastrzałka

– Niezaprzeczalny rozwój e-commerce w Polsce był dla nas naturalnym pretekstem do podjęcia decyzji o obraniu nowego kierunku działania. To, co wyróżnia nasz sklep to nie tylko łatwość zakupów i okazyjne ceny, ale przede wszystkim szeroki asortyment, który cieszy szeroką grupę kupujących. Chcemy być kojarzeni z marką solidną, ale przy tym nowoczesną i dającą nieograniczone możliwości w każdej ze sfer życia, stąd nowy wizerunek marki oparty został o motyw sfery, kuli, punktu. Kula kojarzy się z otaczaniem troską, ciepłem, bezpieczeństwem, ale także z byciem w ruchu, bo stawiamy na aktywność i rozwój. W centrum nowej komunikacji z klientem jest prawdziwa troska o jego potrzeby i o to, by dawać radość i przyjemność z zakupów na sferis.pl – komentuje Małgorzata Radkiewicz, Doradca Zarządu ds. marketingu e-commerce dla marki Sferis.pl w ACTION S.A.

ilustracjastrzałka

Propozycję pozycjonowania i strategii marki SFERIS na rynku e-commerce połączono z opracowaniem claimu, logo oraz identyfikacji wizualnej, spójnej z nowym wizerunkiem sklepu. Przygotowano księgę znaków i identyfikacji wizualnej, która zawiera wytyczne dla kolorystyki, typografii, prawidłowego użycia logotypu oraz zastosowania nowych materiałów.

ilustracjastrzałka

– Praca nad projektem nowej identyfikacji wizualnej dla marki, która od ponad 22 lat funkcjonuje na polskim rynku, była dla nas nie lada wyzwaniem. Musieliśmy pogodzić nie tylko oczekiwania klienta, ale także zwrócić uwagę na wieloletnie przywiązanie konsumentów. Zmiany wprowadzaliśmy etapami. Identyfikację w odświeżonej wersji oparliśmy na charakterystycznym dla marki kolorze – zieleni. Postawiliśmy jednak na jej nowoczesny odcień, łącząc ją z gradientowymi tłami kołowymi oraz granatową typografią o wyrazistym kroju pisma. Tak rozpoznawalne, a przy tym pozytywnie nastrajające odbiorców połączenie barw, wzmocniliśmy przewodnim motywem graficznym – kropką. Pojawia się we wszystkich propozycjach graficznych marki, przywołując na myśl np. metkę z tradycyjnego sklepu. Nasz zespół projektowy wykorzystał ją m.in. jako spójny elementy banerów promocyjnych, kreacji na użytek mediów społecznościowych czy bazę do stworzenia zestawu ikon w sklepie internetowym. Wraz z odpowiadającą światowym trendom paletą kolorystyczną i typografią, stanowią cechy rozpoznawalne SFERIS pośród innych e-commerce w Polsce – tłumaczy Anna Misiuda, Creative Director w agencji Funktional.

ilustracjastrzałka

Źródło: Funktional

www.funktional.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764