logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SH37R – nowy wyświetlacz typu stretch o proporcjach 16:4.5 i funkcją pivot

  PR 28.04.2020, przeczytano 633 razy
ilustracjastrzałka

Samsung wprowadził do oferty wyświetlacze typu stretch o wielkości 37 cali i proporcjach ekranu 16:4.5 oraz rozdzielczości 1920x540. Model SH37R może działać w trybie 24/7, a jego maksymalna jasność to 700 nitów. Wyświetlacz bardzo dobrze wpisuje się w potrzeby branży retail, która potrzebuje rozwiązań dopasowanych do różnych wymagań lokalowych. Ekran może być montowany w pionie lub w poziomie, a jego smukła budowa ułatwia instalację na małych przestrzeniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sh37r--%E2%80%93-nowy-wyswietlacz-typu-stretch-o-proporcjach-16%3A4.5-i-funkcja-pivot,386791,artykul.html

Wszechstronność modelu SH37R wynika z jego kompaktowej budowy. Grubość urządzenia to zaledwie 44.8 mm, a grubość ramek patrząc w poziomie to 14,8 mm (górna i dolna) oraz 8,6 mm (boczne). Architektura monitora oparta o autorskie rozwiązanie SSSP (Samsung Smart Signage Platform) sprawia, że użytkownik nie potrzebuje już dodatkowych urządzeń aby wyświetlać swoje treści.

SH37R wyposażony jest m.in. wydajny system operacyjny Tizen 4.0, który pozwala na łatwe odtwarzanie materiałów wideo w różnych formatach. Urządzenie ma wbudowany także player MagicInfo S6 oraz moduł WiFi pozwalający na bezprzewodowe przesyłanie treści i przeprowadzanie aktualizacji, co jest jedną z nowości w porównaniu do poprzedniego modelu CH37F

Funkcja pivot w połączeniu z oprogramowanie do obracania obrazu, pozwala na zmianę orientacji wyświetlanej treści z portretowej na pejzaż. Obrazy nie muszą być „przekręcane” ręcznie w edytorach treści aby były poprawnie wyświetlane na ekranie. SH37R wspiera także obsługę łącza daisy chain, które umożliwia podłączenie kilku ekranów o niższej rozdzielczości, aby wyświetlić na nich obraz w jakości UHD. Pozwala to na tworzenie atrakcyjnych instalacji artystycznych z użyciem zewnętrznego playera.

Źródło: Samsung

www.samsung.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764