logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shake Hands przejmuje obsługę działań social mediowych FCA Poland

  PR 17.11.2016, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

Agencja SHAKE HANDS wygrała przetarg zorganizowany przez grupę motoryzacyjną Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Poland), na obsługę działań social mediowych dla 5 marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shake-hands-przejmuje-obsluge-dzialan-social-mediowych-fca-poland,30563,artykul.html

Przetarg dotyczył przygotowania strategii dla poszczególnych marek i ich implementację w kanałach social mediowych.

- Zaproponowana przez SHAKE HANDS strategia komunikacji naszych marek w mediach społecznościowych była najbardziej spójna i kompleksowa spośród przedstawionych przez pozostałe agencje, co zadecydowało o wyborze właśnie Shake Hands. Braliśmy też pod uwagę bogate doświadczenie i referencje Shake Hands w obszarze działań w mediach społecznościowych – mówi Karolina Bryłka CRM & Digital Marketing Manager w  Fiat Chrysler Automobiles Poland.

Agencja SHAKE HANDS zajmie się kompleksową obsługą marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i Google+. Do zadań agencji będzie także należało organizowanie akcji specjalnych i konkursów dla tych marek w serwisach społecznościowych.

SHAKE HANDS przejęła obsługę działań FCA Poland w mediach społecznościowych od domu mediowego Maxus Poland.

Źródło: SHAKE HANDS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764