logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shake Hands tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach społecznościowych

  PR 05.07.2018, przeczytano 584 razy

SHAKE HANDS wydzieliła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. W jego ramach agencja oferuje klientom kompleksowe wsparcie w zakresie strategii komunikacji, lead managementu, content marketingu, customer care, visual marketingu i współpracy z influencerami. Na czele działu stoi Ewa Sętowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shake-hands-tworzy-dzial-do-obslugi-marek-z-branzy-wnetrzarskiej-w-mediach-spolecznosciowych,37139,artykul.html

SHAKE HANDS ma ponad 4-letnie doświadczenie w komunikacji branży wnętrzarskiej w social media. Zarządzane przez agencję marki zajmują topowe miejsca w rankingach najlepiej prowadzonych profili w mediach społecznościowych w swoich kategoriach.

Agencja odpowiedzialna jest m.in. za obsługę działań i doradztwo strategiczne dotyczące  komunikacji w kanałach social media marki Tikkurila, producenta wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni. W ramach współpracy agencja prowadzi komunikację na Facebooku i Instagramie, ekspercki blog Tikkurila, a także projekty z influencerami. Wokół marki zbudowała jedną z najbardziej zaangażowanych społeczności wnętrzarskich pośród marek farb.

Opracowała również i realizuje strategię obecności w mediach społecznościowych marki Vetrex, producenta okien i drzwi premium. W ramach tej współpracy agencja rozwija m.in. ekspercki blog Vetrex, odpowiada za budowanie społeczności wokół marki i optymalizację obecności brandu w mediach społecznościowych pod kątem pozyskiwania leadów.

- Kategoria Wnętrza to temat pozornie bardzo łatwy do komunikacji w mediach społecznościowych. Pozornie, ponieważ marketingowy clutter, problemy z organicznymi zasięgami, ciągle pojawiające się nowe narzędzia i mikro trendy powodują, że wyróżnienie się z komunikacją staje się coraz większym wyzwaniem dla marketerów. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu we współpracy z markami z tej kategorii jesteśmy gotowi na zaoferowanie klientom skutecznych rozwiązań - mówi Szymon Ślipko, Strategy Director SHAKE HANDS.

Bazując na swoim doświadczeniu, szybkim reagowaniu na mikro trendy, kreatywności oraz zatrudnianiu osób faktycznie interesujących się tematyką wnętrz, agencja oferuje klientom najwyższą jakość przekładającą się realnie na efektywność komunikacji i zwiększenie sprzedaży.

W ramach zespołu ekspertów tworzącego dział, za poszczególne obszary odpowiadają: Ewa Sętowska -  Senior Account Manager, która pokieruje zespołem, Agnieszka Radosz - Community Manager, Barbara Pińkowska - Visual Marketing, Szymon Ślipko - Strategy Director. W najbliższych miesiącach zespół będzie powiększał się o kolejne osoby.

Źródło: SHAKE HANDS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764