Agencja Shake Hands (grupa Brand Support) przygotowała i realizuje kampanię #CompassNaPolske, której celem jest promocja nowego modelu Jeep Compass. W akcji, której motywem przewodnim jest podróżowanie Compassem po Polsce, biorą udział influencerzy zrzeszeni w kooperatywie Bloceania, odkrywający interesujące miejsca i regiony w Polsce.
Shake Hands przygotowała i realizuje kampanię na zlecenie Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Group), do której należy marka Jeep, jak również inne marki motoryzacyjne, m.in.: Fiat, Alfa Romeo i Abarth. W ramach kampanii przez kilka miesięcy influencerzy, podróżując przez Polskę Jeepem Compassem będą pokazywali, że czasami to co najcenniejsze, znajduje się na wyciągnięcie ręki. Akcja rozpoczęła się od wyprawy autorów 4 blogów podróżniczych. Odkrywają oni w Polsce miejsca przypominające im różne zakątki świata, które odwiedzili podczas swoich wcześniejszych podróży.
Równolegle z akcją z udziałem influencerów startuje konkurs „Compass Na Polskę”, w ramach którego internauci mają za zadanie opisanie miejsca lub regionu w Polsce, dokąd najchętniej wybraliby się nowym Jeepem Compassem. Nagrodami w konkursie są Jeep Compass na weekend, zestawy akcesoriów outdoorowych i książki Tony’ego Halika „Jeep Moja Wielka Przygoda”.
W najbliższych tygodniach do akcji dołączą kolejni influencerzy-podróżnicy, pokazując z perspektywy Jeepa Compassa swoje ulubione zakątki Polski oraz zachęcając internautów do wzięcia udziału w konkursie.
Akcja i konkurs są wspierane komunikacyjnie w kanałach społecznościowych marki Jeep na Facebooku i Instagramie.
Shake Hands odpowiada za opracowanie konceptu akcji, jej komunikację i realizację. W przygotowaniu podróży influencerów podróżniczych agencja współpracuje z kooperatywą blogerów podróżniczych - Bloceania. Wszystkie blogi łączy tematyka - każdy w centrum zainteresowań ma podróże - jednak realizują je na wiele różnych sposobów. Blogi skupione w Bloceanii łącznie mają ponad 300 000 odbiorców.
Kampania #CompassNaPolske z udziałem influencerów oraz konkurs, potrwają do końca 2017 r. Podróże influencerów Jeepem Compassem można śledzić na ich blogach oraz profilach social media Jeep.
Agencja Shake Hands współpracuje z FCA Group od lata ub.r., po wygranym przetargu. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę 4 marek - Fiat, Abarth, Alfa Romeo i Jeep - w mediach społecznościowych.
Źródło: SHAKE HANDS