logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shake Hands wspiera nowego Jeepa Compassa akcją Compassnapolske

  PR 16.11.2017, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Shake Hands (grupa Brand Support) przygotowała i realizuje kampanię #CompassNaPolske, której celem jest promocja nowego modelu Jeep Compass. W akcji, której motywem przewodnim jest podróżowanie Compassem po Polsce, biorą udział influencerzy zrzeszeni w kooperatywie Bloceania, odkrywający interesujące miejsca i regiony w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shake-hands-wspiera-nowego-jeepa-compassa-akcja-compassnapolske,34499,artykul.html

Shake Hands przygotowała i realizuje kampanię na zlecenie Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Group), do której należy marka Jeep, jak również inne marki motoryzacyjne, m.in.: Fiat, Alfa Romeo i Abarth. W ramach kampanii przez kilka miesięcy influencerzy, podróżując przez Polskę Jeepem Compassem będą pokazywali, że czasami to co najcenniejsze, znajduje się na wyciągnięcie ręki. Akcja rozpoczęła się od wyprawy autorów 4 blogów podróżniczych. Odkrywają oni w Polsce miejsca przypominające im różne zakątki świata, które odwiedzili podczas swoich wcześniejszych podróży.

Równolegle z akcją z udziałem influencerów startuje konkurs „Compass Na Polskę”, w ramach którego internauci mają za zadanie opisanie miejsca lub regionu w Polsce, dokąd najchętniej wybraliby się nowym Jeepem Compassem. Nagrodami w konkursie są Jeep Compass na weekend, zestawy akcesoriów outdoorowych i książki Tony’ego Halika „Jeep Moja Wielka Przygoda”.

W najbliższych tygodniach do akcji dołączą kolejni influencerzy-podróżnicy, pokazując z perspektywy Jeepa Compassa swoje ulubione zakątki Polski oraz zachęcając internautów do wzięcia udziału w konkursie.

Akcja i konkurs są wspierane komunikacyjnie w kanałach społecznościowych marki Jeep na Facebooku i Instagramie.

Shake Hands odpowiada za opracowanie konceptu akcji, jej komunikację i realizację. W przygotowaniu podróży influencerów podróżniczych agencja współpracuje z kooperatywą blogerów podróżniczych - Bloceania. Wszystkie blogi łączy tematyka - każdy w centrum zainteresowań ma podróże - jednak realizują je na wiele różnych sposobów. Blogi skupione w Bloceanii łącznie mają ponad 300 000 odbiorców.

Kampania #CompassNaPolske z udziałem influencerów oraz konkurs, potrwają do końca 2017 r. Podróże influencerów Jeepem Compassem można śledzić na ich blogach oraz profilach social media Jeep.

Agencja Shake Hands współpracuje z FCA Group od lata ub.r., po wygranym przetargu. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę 4 marek - Fiat, Abarth, Alfa Romeo i Jeep - w mediach społecznościowych.

Źródło: SHAKE HANDS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764