SHAKE HANDS wygrała przetarg i obroniła budżet na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych. Tikkurila, producent wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni, współpracuje z SHAKE HANDS od 2014 roku. Agencja odpowiedzialna jest za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media.
Umowa została podpisana na kolejny rok współpracy. O ponownym wyborze agencji zdecydowały zaproponowana na kolejny rok strategia, a także bardzo dobre efekty prowadzonych do tej pory działań.
- Profile Tikkurila osiągają regularnie od kilku lat najlepsze wskaźniki w rankingach Sotrender pośród marek farb, ale przede wszystkim spodobało nam się innowacyjne, kreatywne oraz uwzględniające aktualne trendy i wyzwania, podejście do dalszego budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych - mówi Małgorzata Skąpska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada zespół w składzie: Ewa Sętowska - Senior Account Manager, Agnieszka Radosz - Community Manager, Szymon Ślipko - Strategy Director.
W przetargu brały udział 3 agencje.
Źródło: SHAKE HANDS