logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shares z rzecznikiem prasowym

  PR 08.08.2022, przeczytano 254 razy

Marta Zalewska, wcześniej odpowiedzialna za działania medialne Aion Banku, od sierpnia 2022 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej Shares. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych oraz reprezentowanie startupu w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shares-z-rzecznikiem-prasowym,396842,artykul.html

Zalewska jest związana z branżą PR od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała w pracy dla polskich i zagranicznych firm takich jak Aion Bank, Tpay, Citi Handlowy, UBS, Carlsberg Group czy Novartis. Od kilku lat zajmuje się również strategicznym doradztwem w obszarze PR-u dla spółek technologicznych i fintechów. Jest absolwentką kierunku Business Communication na Clark University oraz filologii angielskiej.

Marta Zalewska jest pierwszą rzeczniczką Shares, która jest pierwszą w Europie aplikacja do inwestowania społecznościowego. Startup właśnie zamknął finansowanie rundy B o wartości 40 mln USD z funduszu Velar Ventures. Platforma oferuje już swoje usługi w Wielkiej Brytanii, w Polsce będzie dostępna w IV kwartale br.

Shares uruchomił listę oczekujących na https://shares.io/, którzy jako pierwsi będą mogli przetestować aplikację i otrzymać bonus na start.

Źródło: Shares

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764