logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shark Agency rusza z serią podcastów

  PR 05.03.2021, przeczytano 219 razy

8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shark-agency-rusza-z-seria-podcastow,390507,artykul.html

Dama Karo opowiada o roli kobiet w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Dowiemy się jaką drogę musiały przebyć i z jakimi trudnościami mierzyły się zanim ich głos stał się słyszalny. Formaty powstają pod egidą portalu Interplay – największego polskiego serwisu poświęconego branży rozrywkowej. Gospodarzem jest Maciej Akimow - redaktor naczelny serwisu.

- Zauważyliśmy na rynku jeden krzywdzący stereotyp, który podkreślał, że branża rozrywkowa to domena mężczyzn. Chcemy zaprzeczyć tej teorii i pokazać oraz docenić również pracę kobiet, które w wielu projektach zajmują kluczowe stanowiska. Pierwszym krokiem, który wykonaliśmy niedawno, było wyłonienie Najbardziej Zaangażowanej Kobiety Roku w ramach nagród Polish Gaming Aces. Teraz startujemy z podcastem Dama Karo, do którego będziemy zapraszać kobiety, by podzieliły się swoją historią - komentuje autor podcastu.

Tydzień później wystartuje podcast Sport, ludzie, pieniądze, który poruszał będzie tematy na styku sportu, marketingu i biznesu. Podcast będzie powstawał pod brandem portalu Sport Marketing, najbardziej opiniotwórczego serwisu opisującego branżę marketingu sportowego.

Podcast Dama Karo ukazywał się będzie co trzy tygodnie, a Sport, ludzie, pieniądze co dwa tygodnie. Będzie można ich słuchać na najpopularniejszych serwisach streamingowych – m.in. Spotify i SoundCloud. Wydawcą obu podcastów jest Shark Agency.

Źródło: Shark Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartowała kampania „Namysłów należy do otwartych”
Namysłowska otwartość to cecha, która wyróżnia piwo Namysłów i tworzy unikalny charakter marki. Wokół niej zbudowano tegoroczną strategię i komunikację brandu. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, a oparte na współpracy z influencerami dzia­łania w digitalu będą jej kontynuacją. Za koncept, spot oraz influence marketing odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów...
Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rozszerzył portfolio swoich realizacji telewizyjnych o nowy sezon programu Wymarzone Ogrody. Jest on efektem współpracy agencji z jej partnerami, markami OBI, Substral i Fiskars, które zostały współtwórcami programu, a ich produkty będą lokowane w odcinkach. Pierwszy miał premierę na antenie HGTV i platformie Player.pl 11...
AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight
Od kwietnia br. klienci AMS mogą skorzystać z oferty Dynamic Backlight w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał TIC TAC, promując swoją nowość TIC TAC Fresh+.
Kampania piwa Hardmade
HARDMADE - nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.
Barilla startuje z kampanią „Miłość w gestach”
W coraz bardziej skoncentrowanym na sobie, a obecnie odizolowanym świecie, nawiązanie emocjonalnego kontaktu z innymi często sprawia nam prawdziwą trudność. W takiej sytuacji proste gesty, nawet bardziej niż słowa, mogą pomóc w pokonywaniu przeszkód.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764