logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: monitor 32’’ IGZO 3840 x 2160 pikseli

  PR 20.01.2013, przeczytano 1677 razy
ilustracjastrzałka

Sharp jest pierwszą firmą, która wprowadza na rynek monitory LCD wykorzystujące przełomową technologię IGZO, zapewniającą niespotykaną dotąd jakość obrazu. Nowy monitor pozwala na pracę w bardzo wysokiej rozdzielczości QFHD - 3840 x 2160 pikseli (jest to 4 razy więcej punktów obrazu niż w klasycznym Full HD), wyświetlając przy tym 140 pikseli na cal (PPI).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-monitor-32-igzo-3840-x-2160-pikseli,17747,artykul.html

Tak wysoka rozdzielczość sprawia, że na ekranie mieści się znacznie więcej treści niż w przypadku monitorów produkowanych do tej pory. Na tym panelu LCD architekci będą mogli zobaczyć znacznie większy wycinek projektu, graficy będą modelować bardziej szczegółowe obiekty 3D, a osoby pracujące z programami wymagającymi otwarcia wielu okien jednocześnie (np. edytory wideo) będą miały znacznie lepszy podgląd swojej pracy, a także większy obszar roboczy.

Nowy 32” monitor IGZO posiada 1,36 razy większą powierzchnię użytkową niż 27” calowy monitor o rozdzielczości WQHD (2560 x 1440 pikseli), a także mieści się na nim 2,25 razy więcej danych obrazu. Monitor posiada również złącza współpracujące z najnowszymi kartami graficznymi wiodących producentów – DisplayPort (wersja 1.2), a także HDMI w wersji 1.4. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest przesyłanie obrazów w natywnej rozdzielczości QFHD za pomocą jednego kabla.

Eleganckie wzornictwo monitora sprawia, że może być on ozdobą zarówno stanowiska w biurze jak i domowego kącika do pracy. Ponadto monitor dzięki zastosowaniu krawędziowego podświetlania matrycy diodami LED w najgrubszym miejscu mierzy zaledwie 36 mm, dzięki czemu łatwo znaleźć dla niego miejsce na biurku.

Sugerowana cena detaliczna: 29000 PLN

Kluczowe właściwości

  • Przekątna 31,5”
  • Maksymalna rozdzielczość: 3840x2160 pikseli (140 ppi)
  • Panel LCD z zastosowanym podświetlaniem krawędziowym diodami LED
  • Wymiary: 748 x 440 x 36 (mm)
  • Wejścia wideo: HDMI 1.4 (x2)/ DisplayPort 1.2
  • Podstawka w zestawie

Źródło: Sharp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland wybiera Ogilvy
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764