logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: Nowy dyrektor ds. rozwoju Visual Solutions w Europie

  PR 14.05.2019, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Ian Barnard został powołany na stanowisko dyrektora generalnego ds. visual solutions w Europie. Ian będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój działalności firmy Sharp związanej z Visual Solutions, czyli rozwiązaniami wizualnymi w całej Europie, realizując strategię sprzedaży i rozwoju produktów firmy Sharp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-nowy-dyrektor-ds.-rozwoju-visual-solutions-w-europie,382431,artykul.html

Ian Bernard wnosi do firmy ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie rozwoju strategicznego, które zdobył pracując w największych międzynarodowych firmach technologicznych i elektronicznych, m.in. Sony i Canon. Przez 15 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, będąc odpowiedzialnym za działalność o zasięgu globalnym lub paneuropejskim, i może poszczycić się osiągnięciami w zakresie wprowadzania na rynek produktów bazujących na najnowszych technologiach przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań, a także w zakresie sprzedaży i marketingu, mając swój udział w rozwoju firm. Ian będzie pracował w europejskiej siedzibie firmy Sharp w Stockley Park w Londynie.

Ian Bernard dołącza do zespołu Sharp w okresie dynamicznego rozwoju Visual Solutions, po tym, jak firma zaprezentowała najszersze dotychczas portfolio produktów podczas Integrated Systems Europe (ISE) 2019. Innowacyjne produkty wyznaczają nowe granice w zakresie rozdzielczości i integracji, czyniąc z firmy Sharp dostawcę rozwiązań na potrzeby dowolnego projektu wystawienniczego, od standardowych po wysoce specjalistyczne zastosowania.

– Dołączam do zespołu Sharp w ekscytującym momencie, kiedy swoją szeroką gamą produktów i rozwiązań jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich klientów biznesowych, od korporacji po placówki edukacyjne, od sklepów po firmy transportowe. Jestem pewien, że nową gamą produktów odniesiemy ogromny sukces na rynku i z niecierpliwością czekam na pogłębianie relacji firmy z naszymi fabrykami, partnerami i klientami, którym pragniemy nieustannie dostarczać nowe, atrakcyjne propozycje – komentuje Ian Bernard.

– Intensywnie inwestujemy w nowe technologie i oczekujemy, że Ian odegra istotną rolę w zrównoważonym rozwoju naszego portfolio produktów. Doświadczenie w połączeniu z bezprecedensową w historii firmy gamą produktów umacnia naszą pozycję lidera w sektorze technologii wizualnych dla firm, ale także w nowych obszarach, takich jak 8K. – podsumowuje Alexander Hermann, prezes Sharp Information Systems Europe.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma European Sellers&Buyers to nowa darmowa platforma internetowa wspierająca eksport upominków reklamowych wśród dostawców, dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Z dnia na dzień na platformie ESB rośnie liczba dostawców upominków reklamowych oraz ilość oferowanych przez nich produktów.
Ujęcia z dronów w kampanii Pyszne.pl
Najlepsza dzielnica to ta, w której mieszkamy, a najlepsze restauracje to te, które mamy w sąsiedztwie. Na tej idei opiera się kampania Pyszne.pl trwająca równolegle w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Do współpracy w stworzeniu kreacji zaproszeni zostali pionierzy fotografii dronowej w Polsce. Kampania obejmuje digital, OOH i influencer marketing.
CU reklamuje motocykle Suzuki w ofercie „Sezon się rozkręca”
Ruszyła sprzedaż motocykli Suzuki z pakietem korzyści. Komunikację tej limitowanej oferty przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
Muszkieterowie rozwijają usługę e-commerce
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermarketów spożywczych. Od niedawna Intermarché Drive jest dostępne w blisko 50 lokalizacjach, dzięki czemu z rozwiązania mogą korzystać klienci prawie co czwartego sklepu sieci w całej Polsce.
Zamiast kilkudziesięciu CV i długich rozmów rekrutacyjnych – kilka kliknięć na ekranie smartfona. Agencja CDSR Communication przez pół roku wesprze działania promocyjne start-upu Fitjob, czyli innowacyjnej platformy rekrutacyjnej, która łączy studentów i pracodawców. Firma wygrała bezpłatną obsługę PR/marketing w prowadzonym przez CDSR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764