logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: Nowy dyrektor ds. rozwoju Visual Solutions w Europie

  PR 14.05.2019, przeczytano 586 razy
ilustracjastrzałka

Ian Barnard został powołany na stanowisko dyrektora generalnego ds. visual solutions w Europie. Ian będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój działalności firmy Sharp związanej z Visual Solutions, czyli rozwiązaniami wizualnymi w całej Europie, realizując strategię sprzedaży i rozwoju produktów firmy Sharp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-nowy-dyrektor-ds.-rozwoju-visual-solutions-w-europie,382431,artykul.html

Ian Bernard wnosi do firmy ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie rozwoju strategicznego, które zdobył pracując w największych międzynarodowych firmach technologicznych i elektronicznych, m.in. Sony i Canon. Przez 15 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, będąc odpowiedzialnym za działalność o zasięgu globalnym lub paneuropejskim, i może poszczycić się osiągnięciami w zakresie wprowadzania na rynek produktów bazujących na najnowszych technologiach przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań, a także w zakresie sprzedaży i marketingu, mając swój udział w rozwoju firm. Ian będzie pracował w europejskiej siedzibie firmy Sharp w Stockley Park w Londynie.

Ian Bernard dołącza do zespołu Sharp w okresie dynamicznego rozwoju Visual Solutions, po tym, jak firma zaprezentowała najszersze dotychczas portfolio produktów podczas Integrated Systems Europe (ISE) 2019. Innowacyjne produkty wyznaczają nowe granice w zakresie rozdzielczości i integracji, czyniąc z firmy Sharp dostawcę rozwiązań na potrzeby dowolnego projektu wystawienniczego, od standardowych po wysoce specjalistyczne zastosowania.

– Dołączam do zespołu Sharp w ekscytującym momencie, kiedy swoją szeroką gamą produktów i rozwiązań jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich klientów biznesowych, od korporacji po placówki edukacyjne, od sklepów po firmy transportowe. Jestem pewien, że nową gamą produktów odniesiemy ogromny sukces na rynku i z niecierpliwością czekam na pogłębianie relacji firmy z naszymi fabrykami, partnerami i klientami, którym pragniemy nieustannie dostarczać nowe, atrakcyjne propozycje – komentuje Ian Bernard.

– Intensywnie inwestujemy w nowe technologie i oczekujemy, że Ian odegra istotną rolę w zrównoważonym rozwoju naszego portfolio produktów. Doświadczenie w połączeniu z bezprecedensową w historii firmy gamą produktów umacnia naszą pozycję lidera w sektorze technologii wizualnych dla firm, ale także w nowych obszarach, takich jak 8K. – podsumowuje Alexander Hermann, prezes Sharp Information Systems Europe.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764