logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: Nowy dyrektor ds. rozwoju Visual Solutions w Europie

  PR 14.05.2019, przeczytano 374 razy
ilustracjastrzałka

Ian Barnard został powołany na stanowisko dyrektora generalnego ds. visual solutions w Europie. Ian będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój działalności firmy Sharp związanej z Visual Solutions, czyli rozwiązaniami wizualnymi w całej Europie, realizując strategię sprzedaży i rozwoju produktów firmy Sharp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-nowy-dyrektor-ds.-rozwoju-visual-solutions-w-europie,382431,artykul.html

Ian Bernard wnosi do firmy ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie rozwoju strategicznego, które zdobył pracując w największych międzynarodowych firmach technologicznych i elektronicznych, m.in. Sony i Canon. Przez 15 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, będąc odpowiedzialnym za działalność o zasięgu globalnym lub paneuropejskim, i może poszczycić się osiągnięciami w zakresie wprowadzania na rynek produktów bazujących na najnowszych technologiach przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań, a także w zakresie sprzedaży i marketingu, mając swój udział w rozwoju firm. Ian będzie pracował w europejskiej siedzibie firmy Sharp w Stockley Park w Londynie.

Ian Bernard dołącza do zespołu Sharp w okresie dynamicznego rozwoju Visual Solutions, po tym, jak firma zaprezentowała najszersze dotychczas portfolio produktów podczas Integrated Systems Europe (ISE) 2019. Innowacyjne produkty wyznaczają nowe granice w zakresie rozdzielczości i integracji, czyniąc z firmy Sharp dostawcę rozwiązań na potrzeby dowolnego projektu wystawienniczego, od standardowych po wysoce specjalistyczne zastosowania.

– Dołączam do zespołu Sharp w ekscytującym momencie, kiedy swoją szeroką gamą produktów i rozwiązań jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich klientów biznesowych, od korporacji po placówki edukacyjne, od sklepów po firmy transportowe. Jestem pewien, że nową gamą produktów odniesiemy ogromny sukces na rynku i z niecierpliwością czekam na pogłębianie relacji firmy z naszymi fabrykami, partnerami i klientami, którym pragniemy nieustannie dostarczać nowe, atrakcyjne propozycje – komentuje Ian Bernard.

– Intensywnie inwestujemy w nowe technologie i oczekujemy, że Ian odegra istotną rolę w zrównoważonym rozwoju naszego portfolio produktów. Doświadczenie w połączeniu z bezprecedensową w historii firmy gamą produktów umacnia naszą pozycję lidera w sektorze technologii wizualnych dla firm, ale także w nowych obszarach, takich jak 8K. – podsumowuje Alexander Hermann, prezes Sharp Information Systems Europe.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764