logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: Nowy dyrektor ds. rozwoju Visual Solutions w Europie

  PR 14.05.2019, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Ian Barnard został powołany na stanowisko dyrektora generalnego ds. visual solutions w Europie. Ian będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój działalności firmy Sharp związanej z Visual Solutions, czyli rozwiązaniami wizualnymi w całej Europie, realizując strategię sprzedaży i rozwoju produktów firmy Sharp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-nowy-dyrektor-ds.-rozwoju-visual-solutions-w-europie,382431,artykul.html

Ian Bernard wnosi do firmy ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie rozwoju strategicznego, które zdobył pracując w największych międzynarodowych firmach technologicznych i elektronicznych, m.in. Sony i Canon. Przez 15 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, będąc odpowiedzialnym za działalność o zasięgu globalnym lub paneuropejskim, i może poszczycić się osiągnięciami w zakresie wprowadzania na rynek produktów bazujących na najnowszych technologiach przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań, a także w zakresie sprzedaży i marketingu, mając swój udział w rozwoju firm. Ian będzie pracował w europejskiej siedzibie firmy Sharp w Stockley Park w Londynie.

Ian Bernard dołącza do zespołu Sharp w okresie dynamicznego rozwoju Visual Solutions, po tym, jak firma zaprezentowała najszersze dotychczas portfolio produktów podczas Integrated Systems Europe (ISE) 2019. Innowacyjne produkty wyznaczają nowe granice w zakresie rozdzielczości i integracji, czyniąc z firmy Sharp dostawcę rozwiązań na potrzeby dowolnego projektu wystawienniczego, od standardowych po wysoce specjalistyczne zastosowania.

– Dołączam do zespołu Sharp w ekscytującym momencie, kiedy swoją szeroką gamą produktów i rozwiązań jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich klientów biznesowych, od korporacji po placówki edukacyjne, od sklepów po firmy transportowe. Jestem pewien, że nową gamą produktów odniesiemy ogromny sukces na rynku i z niecierpliwością czekam na pogłębianie relacji firmy z naszymi fabrykami, partnerami i klientami, którym pragniemy nieustannie dostarczać nowe, atrakcyjne propozycje – komentuje Ian Bernard.

– Intensywnie inwestujemy w nowe technologie i oczekujemy, że Ian odegra istotną rolę w zrównoważonym rozwoju naszego portfolio produktów. Doświadczenie w połączeniu z bezprecedensową w historii firmy gamą produktów umacnia naszą pozycję lidera w sektorze technologii wizualnych dla firm, ale także w nowych obszarach, takich jak 8K. – podsumowuje Alexander Hermann, prezes Sharp Information Systems Europe.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy już zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.
30. urodziny marki DKNY: kampania i film z udziałem artystki Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej innowacyjnego, definiującego gatunek podejścia do stylu – rewolucji towarzyszącej narodzinom marki i dającej jej siłę trzy dekady później. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez...
„Historie, które uskrzydlają” – Każdy z nas może poczuć to #niesamowiteuczucie
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Odrobina koloru i nie tylko: aktualizacja Androida
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764