logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu

  PR 18.09.2019, przeczytano 204 razy
Rafał Szarzyński

W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-zmiany-organizacyjne-w-dziale-sprzedazy-i-marketingu,384010,artykul.html

Rafał Szarzyński, który do tej pory odpowiadał za sprzedaż i marketing na obszarze Polski, awansował na stanowisko Regional Sales Managera CEE, co poszerzyło zakres jego odpowiedzialności na cały region Europy Centralnej i Wschodniej. Rafał kieruje obecnie działami sprzedaży direct oraz indirect, a także jest odpowiedzialny za kanał Dystrybucji (tzw. eksportowy).

Druga zmiana w dziale sprzedaży to awans Łukasza Wacławiaka. Łukasz, obejmując stanowisko Indirect Sales Managera, stanął na czele działu sprzedaży pośredniej i wraz z zespołem będzie odpowiedzialny za całą sprzedaż pośrednią oraz rozwój sieci partnerskiej na terenie Polski.

ilustracjastrzałka

Zmiany organizacyjne w firmie komentuje Jacek Klekowski, Dyrektor Zarządzający Sharp CEE: - Niezmiernie ważne jest, by podział obowiązków oraz zadań w naszej organizacji był równomierny i by umożliwiał nam wszystkim rozwój oraz transformację naszej firmy w profesjonalnego dostawcę usług i produktów we wszystkich 19 krajach, za które odpowiadamy. Dlatego też zdecydowałem, by wyodrębnić dział marketingu ze struktury działu handlowego.

W związku z powyższą decyzją Tomasz Wieczorek, który do tej pory raportował do Rafała Szarzyńskiego oraz odpowiadał za marketing w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, awansował na stanowisko Marketing Managera CEE i będzie raportować bezpośrednio do Jacka Klekowskiego.

Dodatkowo dział marketingu powiększył się o Tomasza Szymańskiego, który dotychczas pracował w dziale serwisu i wsparcia technicznego Sharp. Awansując na stanowisko Solution Support Specialist CEE, stał się odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie wszystkich Autoryzowanych Partnerów Sharp w Europie Centralnej i Wschodniej. Tomasz Szymański przeszedł do nowo utworzonego działu Product Support w dziale Marketingu, wspierając sprzedaż w fazie przed- oraz posprzedażowej.

Przypomnijmy, że z początkiem sierpnia br. do działu marketingu produktowego Sharp dołączył Krzysztof Ukleja, który objął stanowisko Business Development Managera CEE i odpowiada za dalszy rozwój i wsparcie sprzedaży rozwiązań Sharp, współpracę z partnerami w zakresie szkoleń i kompetencji, a także planowanie nowych produktów wertykalnych wspólnie z Partnerami w regionie CEE.

Jacek Klekowski, Dyrektor Zarządzający Sharp CEE, podsumowuje: - Gratuluję wszystkim wymienionym i wierzę, iż ich dotychczasowe doświadczenie zawodowe oraz wiedza przyczynią się w krótkim okresie do szybkiego rozwoju naszej spółki.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764