logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu

  PR 18.09.2019, przeczytano 893 razy
Rafał Szarzyński

W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-zmiany-organizacyjne-w-dziale-sprzedazy-i-marketingu,384010,artykul.html

Rafał Szarzyński, który do tej pory odpowiadał za sprzedaż i marketing na obszarze Polski, awansował na stanowisko Regional Sales Managera CEE, co poszerzyło zakres jego odpowiedzialności na cały region Europy Centralnej i Wschodniej. Rafał kieruje obecnie działami sprzedaży direct oraz indirect, a także jest odpowiedzialny za kanał Dystrybucji (tzw. eksportowy).

Druga zmiana w dziale sprzedaży to awans Łukasza Wacławiaka. Łukasz, obejmując stanowisko Indirect Sales Managera, stanął na czele działu sprzedaży pośredniej i wraz z zespołem będzie odpowiedzialny za całą sprzedaż pośrednią oraz rozwój sieci partnerskiej na terenie Polski.

ilustracjastrzałka

Zmiany organizacyjne w firmie komentuje Jacek Klekowski, Dyrektor Zarządzający Sharp CEE: - Niezmiernie ważne jest, by podział obowiązków oraz zadań w naszej organizacji był równomierny i by umożliwiał nam wszystkim rozwój oraz transformację naszej firmy w profesjonalnego dostawcę usług i produktów we wszystkich 19 krajach, za które odpowiadamy. Dlatego też zdecydowałem, by wyodrębnić dział marketingu ze struktury działu handlowego.

W związku z powyższą decyzją Tomasz Wieczorek, który do tej pory raportował do Rafała Szarzyńskiego oraz odpowiadał za marketing w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, awansował na stanowisko Marketing Managera CEE i będzie raportować bezpośrednio do Jacka Klekowskiego.

Dodatkowo dział marketingu powiększył się o Tomasza Szymańskiego, który dotychczas pracował w dziale serwisu i wsparcia technicznego Sharp. Awansując na stanowisko Solution Support Specialist CEE, stał się odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie wszystkich Autoryzowanych Partnerów Sharp w Europie Centralnej i Wschodniej. Tomasz Szymański przeszedł do nowo utworzonego działu Product Support w dziale Marketingu, wspierając sprzedaż w fazie przed- oraz posprzedażowej.

Przypomnijmy, że z początkiem sierpnia br. do działu marketingu produktowego Sharp dołączył Krzysztof Ukleja, który objął stanowisko Business Development Managera CEE i odpowiada za dalszy rozwój i wsparcie sprzedaży rozwiązań Sharp, współpracę z partnerami w zakresie szkoleń i kompetencji, a także planowanie nowych produktów wertykalnych wspólnie z Partnerami w regionie CEE.

Jacek Klekowski, Dyrektor Zarządzający Sharp CEE, podsumowuje: - Gratuluję wszystkim wymienionym i wierzę, iż ich dotychczasowe doświadczenie zawodowe oraz wiedza przyczynią się w krótkim okresie do szybkiego rozwoju naszej spółki.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764