logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu

  PR 18.09.2019, przeczytano 229 razy
Rafał Szarzyński

W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-zmiany-organizacyjne-w-dziale-sprzedazy-i-marketingu,384010,artykul.html

Rafał Szarzyński, który do tej pory odpowiadał za sprzedaż i marketing na obszarze Polski, awansował na stanowisko Regional Sales Managera CEE, co poszerzyło zakres jego odpowiedzialności na cały region Europy Centralnej i Wschodniej. Rafał kieruje obecnie działami sprzedaży direct oraz indirect, a także jest odpowiedzialny za kanał Dystrybucji (tzw. eksportowy).

Druga zmiana w dziale sprzedaży to awans Łukasza Wacławiaka. Łukasz, obejmując stanowisko Indirect Sales Managera, stanął na czele działu sprzedaży pośredniej i wraz z zespołem będzie odpowiedzialny za całą sprzedaż pośrednią oraz rozwój sieci partnerskiej na terenie Polski.

ilustracjastrzałka

Zmiany organizacyjne w firmie komentuje Jacek Klekowski, Dyrektor Zarządzający Sharp CEE: - Niezmiernie ważne jest, by podział obowiązków oraz zadań w naszej organizacji był równomierny i by umożliwiał nam wszystkim rozwój oraz transformację naszej firmy w profesjonalnego dostawcę usług i produktów we wszystkich 19 krajach, za które odpowiadamy. Dlatego też zdecydowałem, by wyodrębnić dział marketingu ze struktury działu handlowego.

W związku z powyższą decyzją Tomasz Wieczorek, który do tej pory raportował do Rafała Szarzyńskiego oraz odpowiadał za marketing w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, awansował na stanowisko Marketing Managera CEE i będzie raportować bezpośrednio do Jacka Klekowskiego.

Dodatkowo dział marketingu powiększył się o Tomasza Szymańskiego, który dotychczas pracował w dziale serwisu i wsparcia technicznego Sharp. Awansując na stanowisko Solution Support Specialist CEE, stał się odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie wszystkich Autoryzowanych Partnerów Sharp w Europie Centralnej i Wschodniej. Tomasz Szymański przeszedł do nowo utworzonego działu Product Support w dziale Marketingu, wspierając sprzedaż w fazie przed- oraz posprzedażowej.

Przypomnijmy, że z początkiem sierpnia br. do działu marketingu produktowego Sharp dołączył Krzysztof Ukleja, który objął stanowisko Business Development Managera CEE i odpowiada za dalszy rozwój i wsparcie sprzedaży rozwiązań Sharp, współpracę z partnerami w zakresie szkoleń i kompetencji, a także planowanie nowych produktów wertykalnych wspólnie z Partnerami w regionie CEE.

Jacek Klekowski, Dyrektor Zarządzający Sharp CEE, podsumowuje: - Gratuluję wszystkim wymienionym i wierzę, iż ich dotychczasowe doświadczenie zawodowe oraz wiedza przyczynią się w krótkim okresie do szybkiego rozwoju naszej spółki.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarki OKI Data w ofercie Mimaki Engineering
6 stycznia 2020 roku firma Mimaki Engineering Co., Ltd. oraz OKI Data Corporation, firma należąca do OKI Group działająca w branży druku, zawarły umowę na wyłączność dotyczącą międzynarodowej sprzedaży i dystrybucji wielkoformatowych drukarek atramentowych OKI Data. Na mocy tej umowy, obie firmy rozszerzą swoją współpracę handlową w Japonii, co zapowiedziano w marcu...
Timecode Film Production o bitcoinach, dla marki Cloudbest
Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował film dla CloudBest – polskiej firmy nadzorującej międzynarodowe projekty wykorzystujące rozwiązania oparte na technologii blockchain.
Nowe pokolenia zmieniają zachowania konsumenckie
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi...
Agencja Primoloko dla Avigon.pl
Do grona klientów agencji public relations PRimoloko dołączyła firma AVIGON.PL To pierwsza polska platforma do videoterapii on-line. Polski start-up umożliwia w pełni bezpieczne połączenia video ze specjalistą psychologiem, coachem, trenerem itp. w dowolnym miejscu i czasie.
Rebranding Opus B
Zespół Opus B rozpoczął nowy rok od intensywnych zmian. Nowe pozycjonowanie, nowe logo, nowy system identyfikacji ale przede wszystkim nowy sposób myślenia o markach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764