logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp na ISE 2016

  PR 04.02.2016, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

Sharp Information Systems Europe ogłosił swój program na targi Integrated Systems Europe (ISE), które odbędą się w dniach 9-12 lutego 2016. Na stoisku 11-E67 będzie można zobaczyć nową generację najwyższej jakości rozwiązań informacyjno-reklamowych dla zastosowań handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-na-ise-2016,27360,artykul.html

Sharp przedstawi poszerzoną ofertę monitorów 4K oraz nowe rozwiązania 8K o szerszej gamie kolorów i dokładniejszym odwzorowywaniu barw. Celem firmy jest również podkreślenie wiodącej pozycji wśród producentów interaktywnych monitorów płaskich, prezentując asortyment wspomagających współpracę tablic dotykowych BIG PAD, pozwalających na bardziej kreatywną pracę.

- Na pierwszej jak do tej pory czterodniowej wystawie ISE będziemy mieli przyjemność zaprezentować nasze największe, najdoskonalsze i najlepsze produkty na rok 2016: od naszego największego monitora 90’’ po 7-metrowy ciąg skonfigurowanych BIG PADów, a nawet rozwiązania 8K. Sharp wprowadza na rynek tylko najnowocześniejsze, najwyższej jakości monitory, które mogą sprostać wyzwaniom biznesowym. Jako że zaczynamy integrować nasze oferty usługowe z propozycjami z grupy Document Solutions, nie możemy się doczekać, by zapewnić firmom kompletne, połączone rozwiązania, które będą wspierać ich ambicje oraz zmienią ich sposób przetwarzania informacji – mówi Michael Bailly, Product Planning and Marketing Director, Visual Solutions Europe.

Sharp po raz pierwszy zaprezentuje grupę wiodących produktów, w tym smukły, 80-calowy monitor 8K o poszerzonej gamie kolorów, doskonały dla zastosowań handlowych, 70-calowy BIG PAD, oferujący ulepszoną współpracę bezprzewodową, pierwszy w Europie pokaz 85-calowego monitora o oszałamiającej rozdzielczości 8K, a także pierwszy na świecie 80-calowy, interaktywny, dotykowy ekran pojemnościowy.

Poza nowymi produktami Sharp zaprezentuje także flagowe produkty z obecnie dostępnych ofert, w tym niedawno wprowadzone na rynek profesjonalne monitory LCD z serii PN-E, innowacyjne i zaawansowane technologicznie tablice dotykowe BIG PAD wspomagające współpracę, a także nową generację atrakcyjnych monitorów.

Partnerzy firmy Sharp będą prezentować kompletne rozwiązania przy pomocy monitorów Sharp w kilku strefach stoiska: Corporate Office, Education, 4K, Digital OOH oraz Retail. Każda ze stref będzie przedstawiać korzyści biznesowe płynące z używania ekranów Sharp w różnych środowiskach.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764