logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp na ISE 2019

  PR 05.02.2019, przeczytano 734 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów Integrated Systems Europe (ISE) Sharp prezentuje kluczowe produkty i rozwiązania, które wprowadzi na rynek w 2019 roku. Oferta obejmuje trzy nowe profesjonalne monitory 4K digital signage, interaktywny monitor 4K Windows collaboration display opracowany we współpracy z firmą Microsoft, dwa nowe monitory interaktywne BIG PAD 4K oraz monitor 8K drugiej generacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-na-ise-2019,381096,artykul.html

W trzech strefach stoiska (E100 w hali 12), poświęconych odpowiednio inteligentnym rozwiązaniom dla sprzedaży detalicznej (strefa Engage), edukacji (strefa Learn) oraz biur (strefa Working together), Sharp wraz z partnerami zaprasza gości na prezentację sposobów, w jakie technologia firmy zmienia sposób wykorzystywania informacji.

Czwarta strefa (Innovate) dowodzi wiodącej pozycji firmy Sharp w sektorze Ultra-HD i prezentuje nowoczesne technologie – w tym ekosystem Sharp do tworzenia i prezentowania treści 8K, a także angażujący pokaz dla sprzedawców detalicznych w technologii VR.

Birgit Jackson, Commercial Director w Sharp Visual Solutions, mówi: - Mamy do zaprezentowania więcej nowych produktów niż w poprzednich latach, co pokazuje, że Sharp umacnia swoją pozycję partnera we wszystkich projektach wizualnych, od najpopularniejszych po wysoce wyspecjalizowane. Innowacyjne produkty powstały na gruncie wszystkiego, co wiemy o współpracy i zaangażowaniu. Niezwykle cieszymy się z przekraczania granic w zakresie rozdzielczości i integracji.

Working Together – strefa biurowa

Podczas ISE Sharp prezentuje swój pierwszy monitor Windows collaboration display, interaktywny monitor nowej generacji, przeznaczony do wspierania i usprawniania pracy zespołowej. 70-calowy ekran 4K jest zgodny ze specyfikacją WCD firmy Microsoft i łączy technologię dotykową z czujnikami, zapewniając przestrzeń do inteligentniejszej pracy.

Prowadzone co godzinę pokazy pozwolą przekonać się, jak dzięki monitorowi WCD spotkania biurowe mogą pobudzać współpracę i produktywność. Złącza USB-C i bezprzewodowe umożliwiają szybkie połączenie z urządzeniem, zapobiegając opóźnieniom przy rozpoczynaniu spotkań lub przełączaniu między różnymi narzędziami uczestników prezentacji. Monitor zaprojektowano tak, by obsługiwał znane narzędzia Microsoft, używane obecnie przez organizacje, na przykład pakiet Office 365.

Sharp prezentuje również najnowszy monitor BIG PAD dla środowisk korporacyjnych. Seria TH1 monitorów interaktywnych Ultra HD (3840 x 2160) o przekątnych 85, 75 i 65 cali wyposażona jest w technologię dotykową, rozpoznającą 20 punktów dotyku oraz najnowocześniejszą technologię interaktywną InGlass™, zapewniającą niezwykłą czułość narzędzi pisania Pen-on-Paper. Zintegrowany komputer z systemem Android pozwala na zastosowanie monitora jako tablicy interaktywnej i ułatwia bezprzewodowe łączenie się z innymi urządzeniami.

Learn – strefa edukacyjna

Firma Sharp zapewnia interaktywne rozwiązania dla każdego etapu edukacji, od wczesnego nauczania przedszkolnego po zastosowanie najnowszych interaktywnych monitorów Sharp BIG PAD podczas wykładów uniwersyteckich oraz szkoleń korporacyjnych (model PN-70HC1E).

Seria BIG PAD HC1 oferuje wybór monitorów 4K Ultra HD (3840 x 2160) o przekątnych 70, 75 i 86 cali z wieloma opcjami łączności, w tym złączami USB, HDMI oraz bezprzewodowymi. Rozdzielczość 4K oraz technologia dotykowa Sharp pozwalają na odczytywanie treści w wysokiej jakości oraz niezwykle czułe działanie funkcji notowania Pen-on-Paper, odwzorowującej najdrobniejsze szczegóły pisma.

Qwizdom, partner firmy Sharp podczas targów ISE, prezentuje swoją platformę nauczania Oktopus z ponad 70 narzędziami dedykowanymi określonym przedmiotom, która pozwala nauczycielom ożywić prowadzone zajęcia. Wykładowca w college’u oraz artysta cyfrowy Paul Clarke służy poradami odnośnie technik użytkowania monitorów interaktywnych w edukacji oraz opowiada o dobrych praktykach wykorzystania dużych ekranów w sektorach kreatywnych.

Engage – strefa sprzedaży detalicznej

Ta strefa dedykowana jest najnowszym produktom Sharp do zastosowań tworzących angażujące treści. Sharp w 2019 roku doda do oferty dwanaście nowych monitorów 4K Ultra-HD z trzech serii: PN-HM, PN-HB i PN-HW.

Modele PN-HB i PN-HM to monitory wielkoformatowe dostępne w trzech rozmiarach, o przekątnej między 65 a 85 cali. Można montować je w orientacji pionowej i poziomej, a także ekranem do góry. Obsługują wiele różnych aplikacji partnerskich dzięki wbudowanemu systemowi Android 7.1 SoC oraz gniazdu Mini-OPS. Profesjonalne monitory Sharp PN-HW będą dostępne w sześciu rozmiarach – o przekątnych od 43 do 86 cali – oraz zostaną wyposażone we wbudowany odtwarzacz USB.

Partner Sharp, firma Cenareo (wcześniej znana pod nazwą CityMeo), zarządza treściami digital signage na stoisku Sharp, tak jak w poprzednich latach. Poprowadzi też prezentację oprogramowania do wykrywania twarzy.

Videro, partner firmy Sharp w zakresie oprogramowania, przeprowadzi pokaz swojego ekosystemu na nowych monitorach PN HB/HM, prezentując możliwości sterowania treścią i monitorami za pomocą urządzeń mobilnych.

Innovate – strefa innowacji

W tej nowatorskiej strefie Sharp prezentuje ekosystem 8K, w tym najnowszą profesjonalną kamerę 8K oraz monitor 8K. Kamera 8C-B60A (60 p) posiada możliwości rejestracji obrazu i dźwięku, odtwarzania oraz przesyłania. Materiał nagrany kamerą zostanie wyświetlony na monitorze o przekątnej 80 cali 8M-B80AX1E 8K, drugiej generacji urządzeniu 8K, oferującym wyjątkową jakość obrazu.

Sharp prezentuje także prototyp kamery 8K. Kompaktowe urządzenie będzie wyposażone w przetwornik standardu Micro Four Thirds (MFT) oraz czujnik CMOS, umożliwiający nagrywanie w rozdzielczości 8K z 30 kadrami na sekundę przy pomocy kodeka H.265.

Partner Sharp, firma Demodern, ekspert w dziedzinie kreatywnych technologii, poprowadzi pokaz VR na nowym monitorze 4K PN-HW861 o przekątnej 86 cali. Interaktywny showroom VR, zaprojektowany dla sieci IKEA, pozwoli gościom zwiedzić wirtualny salon i kuchnię oraz ustawiać w nich meble w czasie rzeczywistym.

W pozostałej części stoiska Sharp prezentuje inne produkty ze swojej oferty, w tym atmosferyczny generator wody Skywell, laptopy Portégé X30 i Tecra X40 marki Toshiba oraz narzędzie zarządzania przyjmowaniem gości, które pozwala każdemu umówionemu klientowi zarejestrować się na stanowisku.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764