logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp/Nec – debiut z pełnym portfolio obu marek na targach ISE

  PR 10.05.2022, przeczytano 655 razy

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentowała unikalny wybór najnowszych technologii wyświetlania obrazu od obu marek: Sharp i NEC na targach ISE 2022 w Barcelonie na stoisku E600 w hali 3. Na największych i najważniejszych na świecie targach dla dostawców rozwiązań AV i integracji systemów, Sharp/NEC prezentuje rozszerzoną linię produktów, która jest wynikiem połączenia dwóch wiodących marek, synergii wiedzy rynkowej i innowacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-nec-%E2%80%93-debiut-z-pelnym-portfolio-obu-marek-na-targach-ise,395780,artykul.html

Dzięki połączeniu innowacyjnych produktów biznesowych Sharp z szeroką gamą wysokiej jakości technologii wyświetlania obrazu i rozwiązań Digital Signage firmy NEC, odwiedzający targi ISE mogą zobaczyć m.in:

  • Najnowsze technologie do spotkań i współpracy, w tym monitor NEC MultiSync WD551 Windows Collaboration Display ze zintegrowanym rozwiązaniem "Dancing Wall" firmy Vitra, a także monitor Sharp PN-CD701 Windows Collaboration Display do spotkań hybrydowych. Odwiedzający mogą także przetestować wbudowane bezprzewodowe udostępnianie ekranu za pomocą NEC MultiSync M551 PCAP AirServer️. Mogą także przekonać się jak łatwiej rozpocząć hybrydowe spotkania dzięki 75-calowemu monitorowi interaktywnemu Sharp PN-L752B z platformą Synappx️ i nowym soundbarem AV Soundbar PN-ZCMS1 marki Sharp.
  • Elastyczne i łatwe w instalacji monitory wielkoformatowe ze zintegrowanymi modułami komputerowymi, a także nowe rozwiązania dvLED do budżetowych instalacji, przeznaczone do Digital Signage w handlu detalicznym i transporcie.
  • Nowy instalacyjny projektor laserowy NEC PX2201UL oraz laserowy projektor NEC UM504HL o ultrakrótkim rzucie – zapewniające intensywne kolory i doskonały obraz w instalacjach szkolnictwa wyższego i w gałęzi rozrywkowej. Użytkownicy z sektora edukacji mogą wypróbować jak wygląda aktywne uczenie się dzięki 86-calowemu monitorowi dotykowemu Sharp PN-86HC1 IR.
  • Kontent wyświetlany w rozdzielczości 8K, która umożliwia użytkownikom prezentowanie treści z zachowaniem precyzji szczegółów. 120-calowy monitor 8K 8M-B120C marki Sharp i 32-calowy monitor 8K do Colour Management: Sharp 8M-B32C1, zaprojektowane z myślą o zastosowaniach krytycznych lub profesjonalnych twórcach, zapewniające najwyższą precyzję i ostrość obrazu zbliżoną do rzeczywistości.

- ISE 2022 to dla nas ekscytujący okres, w którym mamy okazję zaprezentować dwie połączone siły, jako dwie marki pod szyldem jednej firmy. Łączymy naszą rozległą wiedzę branżową i uznanie na rynku, aby zająć wiodącą pozycję w całej branży rozwiązań do wyświetlania obrazu. Dzięki połączeniu sił firm Sharp i NEC możemy z dumą zaprezentować, w jaki sposób nowa, silniejsza korporacja Sharp/NEC może wykorzystać swoje połączone zasoby i zaangażowanie, aby zapewnić wyższą jakość, wydajność i zrównoważony rozwój. Cieszymy się, że możemy gościć odwiedzających targi ISE, aby mogli na własne oczy przekonać się o wszystkich zaletach wynikających z połączenia - powiedział Ian Barnard, Senior Vice President Marketing and Product Management w Sharp NEC Display Solutions Europe.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764