logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp/Nec na ISE 2023

  PR 31.01.2023, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka

Sharp NEC Display Solutions Europe prezentuje najnowsze technologie wyświetlania obrazu na targach ISE 2023 w Barcelonie na stoisku E600 w hali 3. Na największej i najważniejszej na świecie wystawie dla dostawców usług AV oraz integratorów systemów Sharp/NEC przedstawia szersze portfolio i ekspercką wiedzę dwóch wiodących japońskich marek pod jednym szyldem. Odwiedzający mają okazję przekonać się, jak Sharp/NEC realizuje hasło przewodnie Experience a ‘lasting vision’ – prezentując niezawodność, trwałość i wysoką jakość swoich produktów i usług, które przynoszą użytkownikom benefity przez lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-nec-na-ise-2023,398827,artykul.html

Do najważniejszych atrakcji na stoisku Sharp/NEC należą:

  • najnowsza technologia wizualna dla scenariuszy control room, w tym ostatnia aktualizacja oprogramowania Hiperwall ver 8.0, rozwiązania opartego na protokole IP do zarządzania zawartością wyświetlaną na ścianach wideo, z wydajnymi funkcjami, które znacznie poprawiają integralność kontentu, bezpieczeństwo, wydajność systemu i udostępnianie treści;
  • imponujące rozwiązanie dvLED, zajmujące centralne miejsce stoiska, z zakrzywionym ekranem demonstrującym kreatywną elastyczność tej technologii;
  • najnowocześniejsze technologie wizualne do spotkań i współpracy w hybrydowych środowiskach pracy, ułatwiające tworzenie scenariuszy Bring Your Own Meeting i wspierające doświadczenia oraz zaangażowanie każdego uczestnika spotkania: zarówno stacjonarnego, jak i połączonego zdalnie;
  • elastyczne, łatwe do wdrożenia i skalowalne rozwiązania dla systemów Digital Signage;
  • najnowsze technologie projekcji laserowej wyposażone w narzędzia do profesjonalnej instalacji;
  • kompleksowe rozwiązania AV z partnerami Sharp/NEC: Abstracta, AirServer, Bose Pro, FlatFrog, Huddly, Neat oraz Cisco Webex.

- Ostatnie lata upłynęły pod znakiem zmian, zarówno dla nas w Sharp/NEC, jak i dla całej branży AV. Dlatego tym bardziej cieszymy się z obecności na ISE w 2023 roku, możliwości spotkania naszych partnerów i klientów, aby omówić aktualne trendy, a także wyzwania i możliwe rozwiązania, a także otrzymać ich opinie na temat naszych najważniejszych rozwiązań prezentowanych na targach. Cieszymy się, że możemy powitać gości targów ISE na naszym stoisku, aby mogli osobiście przekonać się o trwałości wizji Sharp/NEC - mówi Ian Barnard, Senior Vice President Marketing and Product Management w Sharp NEC Display Solutions Europe.

ilustracjastrzałka

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764