logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp/Nec partnerem 70. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w San Sebastián

  PR 14.09.2022, przeczytano 548 razy
ilustracja

Sharp NEC Display Solutions Europe będzie wspierać jubileuszową edycję Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w San Sebastián (SSIFF) odbywającego się w dniach 16-24 września 2022 roku. Podobnie jak w poprzednich latach, Sharp/NEC będzie współpracował z firmą Kelonik, wiodącym integratorem specjalizującym się w projektorach kinowych i systemach dźwiękowych dla kin. Partnerzy wspólnie zapewnią niezapomniane wrażenia kinowe dzięki dostarczeniu do obsługi festiwalu projektorów laserowych NEC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-nec-partnerem-70.-edycji-miedzynarodowego-festiwalu-filmowego-w-san-sebasti%C3%A1n,397195,artykul.html

W ciągu 70 lat istnienia SSIFF osiągnął światową renomę i dziś jest uznawany przez Międzynarodową Federację Stowarzyszeń Producentów Filmowych (FIAPF) za "festiwal konkursowy filmów najwyższej kategorii". Popularny przekrój najważniejszych tegorocznych premier, a także dwa najbardziej oblegane wydarzenia Festiwalu - koncert muzyki filmowej w wykonaniu Baskijskiej Orkiestry Narodowej oraz transmisja gali zamknięcia - będą miały miejsce w hali widowiskowo-sportowej Velodrome.

- Velodrome jest jedną z naszych najważniejszych sekcji i będzie główną atrakcją 70. edycji Festiwalu - powiedział José Luis Rebordinos, dyrektor SSIFF.

3000 widzów w Velodrome będzie brało udział w projekcjach wyświetlanych na ekranie o powierzchni 400 metrów kwadratowych, dzięki projektorom laserowym NEC NC3541L RB. Ten model to pierwszy projektor laserowy RB przeznaczony do ekranów premium i wielkoformatowych do 32 metrów. Projektor oferuje pełną rozdzielczość 4K i szeroką przestrzeń barwową w połączeniu z jednorodną jakością obrazu o wysokim kontraście i jasności 35000 lumenów. Projektory te mogą wyświetlać obraz zarówno 2D, jak i 3D.

Operatorzy skorzystają z niskiego całkowitego kosztu posiadania (TCO) dzięki laserowemu źródłu światła: w porównaniu z modelami opartymi na lampach ksenonowych, projektory te zapewniają najwyższą możliwą niezawodność dzięki bezobsługowej pracy, niskiemu zużyciu energii i żywotności do 50.000 godzin.

- Jesteśmy dumni z tego, że po raz kolejny możemy wspierać Międzynarodowy Festiwal Filmowy w San Sebastián jako jedno z najwspanialszych wydarzeń w branży kinowej - powiedział Alain Chamaillard, Head of Cinema EMEA & CIS w Sharp NEC Display Solutions Europe. - Nasze projektory laserowe NEC są idealnym rozwiązaniem, aby zahipnotyzować widzów niesamowitą jakością obrazu.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764