logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp PN-H801: Monitor wielkoformatowy z poszerzonym gamutem

  PR 17.03.2016, przeczytano 952 razy
ilustracjastrzałka

Sharp Electronics CEE wprowadził dzisiaj do oferty wielkoformatowy (LFD) monitor PN-H801 80” 4K o rozdzielczości UHD. Jest to pierwszy profesjonalny monitor o poszerzonym zakresie barw. Zaprojektowano go z myślą o luksusowych butikach do tworzenia ekspozycji lepiej oddających kolory. Model PN-H801, wykorzystujący unikatową technologię LCD UV2A, oferuje o wiele szerszy zakres barw w porównaniu z innymi ekranami wielkoformatowymi. Oznacza to, że wyświetlane na nim reklamy i zdjęcia wyglądają bardziej realistycznie, a właściciele sklepów są w stanie lepiej kształtować wizerunek marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-pn-h801%3A-monitor-wielkoformatowy-z-poszerzonym-gamutem,27880,artykul.html

- Zauważyliśmy niezadowolenie wśród firm inwestujących wiele czasu i pieniędzy w tworzenie wyrafinowanych reklam i zdjęć o wysokiej jakości, które następnie znacznie tracą z powodu ograniczeń w możliwościach obecnej technologii LCD. Model PN-H801 to nowej generacji monitor do zastosowań digital signage, który uwalnia firmy od ograniczeń dotychczasowej technologii dzięki większej liczbie pikseli o wyższej jakości. Biżuteria prezentowana na takim ekranie staje się jeszcze bardziej pożądana, potrawy jeszcze bardziej apetyczne, a szczegółowe dane bardziej przejrzyste. Takie urządzenie będzie lepiej stymulowało decyzje o zakupie, poprawiając wrażenia klienta w sklepie i przyczyniając się do tego, że oferowane produkty zyskają w jego oczach to wyjątkowe „coś” – powiedział Michael Bailly, Product Development and Marketing Director, Visual Solutions, Sharp Europe.

Ponieważ materiały o rozdzielczości 4K wymagają szerokiego pasma przenoszenia, monitor PN-H801 oferuje również niezależną funkcję odtwarzania obrazu przy pomocy zintegrowanego odtwarzacza multimedialnego 4K. To proste rozwiązanie „Plug & Go” pozwala na odtwarzanie materiałów wideo i nieruchomych obrazów o rozdzielczościach Full HD i 4K bez konieczności podłączania komputera czy sieci. Wśród innych właściwości tego monitora należy wymienić ultrasmukłą ramkę aluminiową, możliwość instalacji w orientacji pionowej lub poziomej, a także zdolność do pracy w trybie 24/7. Dzięki temu monitor PN-H801 jest uniwersalnym i niezawodnym urządzeniem przeznaczonym dla sklepów i firm, które wyświetlają szczegółowe dane o bogatej gamie kolorów.

Szersza gama kolorów, czyli bogatsza paleta barw, pozwala wyświetlać takie odcienie czerwieni i zieleni, które zazwyczaj nie są spotykane na ekranach konwencjonalnych monitorów wielkoformatowych. W rezultacie obraz jest bogatszy w szczegóły, ma bardziej wierne kolory i znakomicie wpisuje się w luksusowe otoczenie. Ekrany o rozdzielczości UHD w połączeniu z unikatową technologią Sharp LCD UV2A zapewniają wyjątkową jakość obrazu przydatną przy prezentacji dużej ilości danych i obrazów zarówno w orientacji pionowej jak i poziomej. Stwarza to dodatkową swobodę w wykorzystaniu monitora.

Monitor PN-H801 oferuje wygodne rozwiązanie „Plug & Go” do odtwarzania materiałów wideo i nieruchomych obrazów w rozdzielczościach Full HD i 4K w miejscach, w których wsparcie IT jest ograniczone. Takie podejście jest również odpowiednie do wymagających zastosowań, w których stała niezawodność odgrywa kluczową rolę. Konstrukcja bez wentylatora i wbudowany czujnik temperatury pozwalają do minimum zredukować czynności konserwacyjne i koszty eksploatacji.

Monitor PN-H801 jest już dostępny w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764