logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp PN-HB i PN-HM - monitory smart signage z Androidem

  PR 11.07.2019, przeczytano 428 razy
ilustracjastrzałka

Sharp wprowadza na rynek serie PN-HB oraz PN-HM monitorów smart signage, które pozwalają wyświetlać przyciągające uwagę, atrakcyjne treści wizualne w biurach, sklepach i centrach handlowych, miejscach użyteczności publicznej. Nowe monitory wielkoformatowe są wyposażone w system operacyjny Android, zintegrowany z procesorem System on Chip (SoC), co daje firmom pełną swobodę w zarządzaniu ich przekazem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-pn-hb-i-pn-hm---monitory-smart-signage-z-androidem,383220,artykul.html

Modele PN-HB 651/751/851 i PN-HM 651/751/851 są dostępne w trzech rozmiarach: 65, 75 i 85 cali. Mogą być spersonalizowane w taki sposób, by spełniać wymagania wielu różnych zastosowań. Wszystkie monitory wyświetlają obrazy w rozdzielczości UHD 3480 x 2160 , a dzięki ich wysokiej jasności między 350 a 500 cd/m² ekrany są dobrze widoczne nawet w przestrzeniach o intensywnym oświetleniu. Współczynnik kontrastu 5000:1, jednakowy we wszystkich modelach, poprawia odtwarzanie barw i zwiększa głębię czerni.

Dla jeszcze większej swobody instalacyjnej monitory PN-HB i PN-HM można montować w orientacji poziomej, pionowej, pod kątem, oraz ekranem w dół i do góry. Modele PN-HB przystosowane są do pracy w trybie 16/7, dzięki czemu świetnie sprawdzają się w miejscach, które mogą pozwolić sobie na przerwy. Za to modele PN-HM mogą pracować w trybie 24/7.

Wszechstronne rozwiązania digital signage: SoC, Wi-Fi oraz Mini-OPS

Monitory zapewniają kilka opcji łączności, dzięki czemu są zgodne z prawie każdym oprogramowaniem Digital Signage. Najnowsza wersja systemu Android (Nougat) jest zintegrowana z modułem SoC i sprawia, że urządzenia mogą obsługiwać kilka transmisji materiałów wideo bogatych w detale.

Nowe modele oferują zintegrowaną łączność Wi-Fi – bezprzewodowy sposób połączenia monitora z routerem, co doskonale sprawdza się w sklepach i przestrzeniach publicznych, gdzie konieczna jest możliwość wyświetlania informacji w kilku różnych miejscach. By ułatwić instalację i konserwację, gdy monitory zamontowane są w trudno dostępnych miejscach, wbudowana funkcja Bluetooth zapewnia także wygodną metodę podłączenia klawiatury, myszki i urządzeń audio.

Wszystkie sześć nowych monitorów jest wyposażonych w gniazdo mini-OPS, które zapewnia firmom jeszcze większą elastyczność rozbudowywania funkcjonalności urządzeń przy minimalnym okablowaniu. Użytkownicy mogą wybrać spośród trzech dodatkowych modułów, umożliwiających bezprzewodową transmisję treści w jakości 4K na duże odległości, łączenie bezprzewodowe nawet z 10 dodatkowymi, inteligentnymi urządzeniami oraz skuteczne przekształcenie monitora  w pełni funkcjonalny komputer Windows.

Ponadto monitory są kompatybilne z platformą Sharp Open Architecture, która wspiera rozwój aplikacji zewnętrznych producentów. Użytkownicy będą mogli współpracować z wybranymi partnerami, by opracować skrojone na miarę oprogramowanie dopasowane do ich potrzeb, co da im dostęp do kompleksowego środowiska rozwiązań signage.

– Zdajemy sobie sprawę, że firmy mają różne zapotrzebowania w zakresie narzędzi signage i że nie ma uniwersalnego rozwiązania. Z dumą oferujemy najwszechstronniejsze serie monitorów signage dostępne na rynku, nasze najnowsze modele PN-HB oraz PN-HM, które zapewniają przedsiębiorstwom jeszcze więcej sposobów zarządzania, kontrolowania i wyświetlania treści – podsumowuje Maciej Materna, Product Manager Visual Solutions, Sharp CEE.

Wszystkie sześć modeli z rodziny PN-HB i PN-HM jest już dostępnych u przedstawicieli Sharp i ich partnerów.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
Pegasus Axis to stołowa drukarka UV, która oferuje szerokie możliwości druku przy zachowaniu fotograficznej jakości realizacji i wydajności produkcji. Małe rozmiary maszyny sprawiają, że jest to drukarka dostępna dla każdego – zarówno małej agencji, jak i wielkoformatowej drukarni.
Nie żyje Bohdan Butenko
W wieku 88 lat zmarł Bohdan Butenko – słynny grafik i ilustrator związany przez lata z redakcją „Przekroju”, twórca postaci Gapiszona, Kwapiszona, Gucia i Cezara.
Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764