logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp PN-HB i PN-HM - monitory smart signage z Androidem

  PR 11.07.2019, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Sharp wprowadza na rynek serie PN-HB oraz PN-HM monitorów smart signage, które pozwalają wyświetlać przyciągające uwagę, atrakcyjne treści wizualne w biurach, sklepach i centrach handlowych, miejscach użyteczności publicznej. Nowe monitory wielkoformatowe są wyposażone w system operacyjny Android, zintegrowany z procesorem System on Chip (SoC), co daje firmom pełną swobodę w zarządzaniu ich przekazem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-pn-hb-i-pn-hm---monitory-smart-signage-z-androidem,383220,artykul.html

Modele PN-HB 651/751/851 i PN-HM 651/751/851 są dostępne w trzech rozmiarach: 65, 75 i 85 cali. Mogą być spersonalizowane w taki sposób, by spełniać wymagania wielu różnych zastosowań. Wszystkie monitory wyświetlają obrazy w rozdzielczości UHD 3480 x 2160 , a dzięki ich wysokiej jasności między 350 a 500 cd/m² ekrany są dobrze widoczne nawet w przestrzeniach o intensywnym oświetleniu. Współczynnik kontrastu 5000:1, jednakowy we wszystkich modelach, poprawia odtwarzanie barw i zwiększa głębię czerni.

Dla jeszcze większej swobody instalacyjnej monitory PN-HB i PN-HM można montować w orientacji poziomej, pionowej, pod kątem, oraz ekranem w dół i do góry. Modele PN-HB przystosowane są do pracy w trybie 16/7, dzięki czemu świetnie sprawdzają się w miejscach, które mogą pozwolić sobie na przerwy. Za to modele PN-HM mogą pracować w trybie 24/7.

Wszechstronne rozwiązania digital signage: SoC, Wi-Fi oraz Mini-OPS

Monitory zapewniają kilka opcji łączności, dzięki czemu są zgodne z prawie każdym oprogramowaniem Digital Signage. Najnowsza wersja systemu Android (Nougat) jest zintegrowana z modułem SoC i sprawia, że urządzenia mogą obsługiwać kilka transmisji materiałów wideo bogatych w detale.

Nowe modele oferują zintegrowaną łączność Wi-Fi – bezprzewodowy sposób połączenia monitora z routerem, co doskonale sprawdza się w sklepach i przestrzeniach publicznych, gdzie konieczna jest możliwość wyświetlania informacji w kilku różnych miejscach. By ułatwić instalację i konserwację, gdy monitory zamontowane są w trudno dostępnych miejscach, wbudowana funkcja Bluetooth zapewnia także wygodną metodę podłączenia klawiatury, myszki i urządzeń audio.

Wszystkie sześć nowych monitorów jest wyposażonych w gniazdo mini-OPS, które zapewnia firmom jeszcze większą elastyczność rozbudowywania funkcjonalności urządzeń przy minimalnym okablowaniu. Użytkownicy mogą wybrać spośród trzech dodatkowych modułów, umożliwiających bezprzewodową transmisję treści w jakości 4K na duże odległości, łączenie bezprzewodowe nawet z 10 dodatkowymi, inteligentnymi urządzeniami oraz skuteczne przekształcenie monitora  w pełni funkcjonalny komputer Windows.

Ponadto monitory są kompatybilne z platformą Sharp Open Architecture, która wspiera rozwój aplikacji zewnętrznych producentów. Użytkownicy będą mogli współpracować z wybranymi partnerami, by opracować skrojone na miarę oprogramowanie dopasowane do ich potrzeb, co da im dostęp do kompleksowego środowiska rozwiązań signage.

– Zdajemy sobie sprawę, że firmy mają różne zapotrzebowania w zakresie narzędzi signage i że nie ma uniwersalnego rozwiązania. Z dumą oferujemy najwszechstronniejsze serie monitorów signage dostępne na rynku, nasze najnowsze modele PN-HB oraz PN-HM, które zapewniają przedsiębiorstwom jeszcze więcej sposobów zarządzania, kontrolowania i wyświetlania treści – podsumowuje Maciej Materna, Product Manager Visual Solutions, Sharp CEE.

Wszystkie sześć modeli z rodziny PN-HB i PN-HM jest już dostępnych u przedstawicieli Sharp i ich partnerów.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764