logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp PN-HB i PN-HM - monitory smart signage z Androidem

  PR 11.07.2019, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Sharp wprowadza na rynek serie PN-HB oraz PN-HM monitorów smart signage, które pozwalają wyświetlać przyciągające uwagę, atrakcyjne treści wizualne w biurach, sklepach i centrach handlowych, miejscach użyteczności publicznej. Nowe monitory wielkoformatowe są wyposażone w system operacyjny Android, zintegrowany z procesorem System on Chip (SoC), co daje firmom pełną swobodę w zarządzaniu ich przekazem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-pn-hb-i-pn-hm---monitory-smart-signage-z-androidem,383220,artykul.html

Modele PN-HB 651/751/851 i PN-HM 651/751/851 są dostępne w trzech rozmiarach: 65, 75 i 85 cali. Mogą być spersonalizowane w taki sposób, by spełniać wymagania wielu różnych zastosowań. Wszystkie monitory wyświetlają obrazy w rozdzielczości UHD 3480 x 2160 , a dzięki ich wysokiej jasności między 350 a 500 cd/m² ekrany są dobrze widoczne nawet w przestrzeniach o intensywnym oświetleniu. Współczynnik kontrastu 5000:1, jednakowy we wszystkich modelach, poprawia odtwarzanie barw i zwiększa głębię czerni.

Dla jeszcze większej swobody instalacyjnej monitory PN-HB i PN-HM można montować w orientacji poziomej, pionowej, pod kątem, oraz ekranem w dół i do góry. Modele PN-HB przystosowane są do pracy w trybie 16/7, dzięki czemu świetnie sprawdzają się w miejscach, które mogą pozwolić sobie na przerwy. Za to modele PN-HM mogą pracować w trybie 24/7.

Wszechstronne rozwiązania digital signage: SoC, Wi-Fi oraz Mini-OPS

Monitory zapewniają kilka opcji łączności, dzięki czemu są zgodne z prawie każdym oprogramowaniem Digital Signage. Najnowsza wersja systemu Android (Nougat) jest zintegrowana z modułem SoC i sprawia, że urządzenia mogą obsługiwać kilka transmisji materiałów wideo bogatych w detale.

Nowe modele oferują zintegrowaną łączność Wi-Fi – bezprzewodowy sposób połączenia monitora z routerem, co doskonale sprawdza się w sklepach i przestrzeniach publicznych, gdzie konieczna jest możliwość wyświetlania informacji w kilku różnych miejscach. By ułatwić instalację i konserwację, gdy monitory zamontowane są w trudno dostępnych miejscach, wbudowana funkcja Bluetooth zapewnia także wygodną metodę podłączenia klawiatury, myszki i urządzeń audio.

Wszystkie sześć nowych monitorów jest wyposażonych w gniazdo mini-OPS, które zapewnia firmom jeszcze większą elastyczność rozbudowywania funkcjonalności urządzeń przy minimalnym okablowaniu. Użytkownicy mogą wybrać spośród trzech dodatkowych modułów, umożliwiających bezprzewodową transmisję treści w jakości 4K na duże odległości, łączenie bezprzewodowe nawet z 10 dodatkowymi, inteligentnymi urządzeniami oraz skuteczne przekształcenie monitora  w pełni funkcjonalny komputer Windows.

Ponadto monitory są kompatybilne z platformą Sharp Open Architecture, która wspiera rozwój aplikacji zewnętrznych producentów. Użytkownicy będą mogli współpracować z wybranymi partnerami, by opracować skrojone na miarę oprogramowanie dopasowane do ich potrzeb, co da im dostęp do kompleksowego środowiska rozwiązań signage.

– Zdajemy sobie sprawę, że firmy mają różne zapotrzebowania w zakresie narzędzi signage i że nie ma uniwersalnego rozwiązania. Z dumą oferujemy najwszechstronniejsze serie monitorów signage dostępne na rynku, nasze najnowsze modele PN-HB oraz PN-HM, które zapewniają przedsiębiorstwom jeszcze więcej sposobów zarządzania, kontrolowania i wyświetlania treści – podsumowuje Maciej Materna, Product Manager Visual Solutions, Sharp CEE.

Wszystkie sześć modeli z rodziny PN-HB i PN-HM jest już dostępnych u przedstawicieli Sharp i ich partnerów.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764