logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp rekrutuje partnerów B2B

  PR 28.09.2018, przeczytano 940 razy
ilustracja
Rafał Szarzyński

W związku ze zmianą strategii, Sharp CEE rozpoczyna rekrutację Partnerów B2B do nowych i istniejących kanałów sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-rekrutuje-partnerow-b2b,379537,artykul.html

Nowy Program Partnerski Sharp skierowany jest do firm, które planują rozszerzenie dotychczasowej działalności i szukają nowych możliwości biznesowych. Program gwarantuje dostęp nie tylko do nowoczesnych technologii i rozwiązań oferowanych przez Sharp, ale zapewnia też Partnerom profesjonalne wsparcie techniczne i sprzedażowe.

Wiosną bieżącego roku Sharp mocno zmienił swoją strategię, odnośnie dalszego rozwoju sieci partnerskiej i współpracy z Partnerami. Wynika to z faktu, że w ostatnich miesiącach do oferty firmy trafiło wiele nowych, innowacyjnych produktów, m.in. nowa gama urządzeń wielofunkcyjnych A4 oraz A3, urządzenia wysokonakładowe, a także interaktywne monitory, Big Pad 4K. Poza tym już niedługo w regularnej sprzedaży pojawią się monitory pracujące w środowisku 8K (ich premiera miała miejsce podczas tegorocznych targów ISE), rozwiązania z zakresu Point of Sale czy też Skywell – innowacyjny generator wody pitnej, pozyskiwanej bezpośrednio z atmosfery.

Rynek nowoczesnych urządzeń i technologii nieustannie się rozwija, w związku z czym oczekiwania klientów także rosną. Nowy Program Partnerski Sharp gwarantuje dostęp do innowacyjnych, nowoczesnych rozwiązań, którym towarzyszą programy wspomagające prowadzenie skutecznej sprzedaży i biznesu (m.in. platforma internetowa, szkolenia online oraz w showroomie Sharp, wszechstronne wsparcie marketingowe etc.).

Program Partnerski Sharp kierujemy głównie do tych firm, które chcą rozwijać swoją lokalną działalność biznesową i poszukują nowych możliwości – podkreśla Rafał Szarzyński, Country Sales & Marketing Manager Sharp CEE. – Głównym celem strategii Sharp jest dostarczanie Partnerom całkiem nowych produktów i rozwiązań. Kluczowe dla nas jest, aby nasi Partnerzy zdobywali kompetencje zarówno w obszarach sprzedaży, jak i serwisu. Tworzymy nowe kanały, które umożliwią dostarczanie oferowanych przez nas rozwiązań do jeszcze większej niż dotychczas liczby klientów.

Sharp rekrutuje obecnie partnerów do trzech głównych kanałów sprzedaży rozwiązań biznesowych: Office Solutions, Visual Solutions oraz POS (Point Of Sales).

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764