logo
WIADOMOŚCI

Sharp rozszerza ofertę kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych

Mateusz Zawiślak  PR 13.10.2017, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sharp Electronics CEE zaprezentowała dzisiaj nowe urządzenie wielofunkcyjne uzupełniające ofertę kolorowych urządzeń A3. Model MX-2630N powstał z myślą o elastycznym trybie pracy, oferując łatwe w obsłudze funkcje, które charakteryzują wszystkie urządzenia kolorowe A3 należące do tej serii. Tym samym firma Sharp umożliwia małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP) oraz mniejszym grupom roboczym dostęp do udoskonalonych rozwiązań i prędkości drukowania od 26 do 75 stron na minutę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-rozszerza-oferte-kolorowych-urzadzen-wielofunkcyjnych,34097,artykul.html

MX-2630N oferuje w standardzie szeroki zakres intuicyjnych i oszczędzających czas funkcji, w tym konfigurowalny interfejs użytkownika dostępny za pośrednictwem 7-calowego ekranu dotykowego oraz zintegrowane rozwiązanie do druku podążającego. Dzięki tej wyjątkowej, choć dostępnej już w standardzie funkcji, nie trzeba korzystać z serwera druku ani żadnych dodatkowych, skomplikowanych konfiguracji. Użytkownicy mogą drukować bezpiecznie z dowolnej podłączonej do sieci drukarki wielofunkcyjnej, zamiast czekać, aż urządzenie się zwolni.

Model MX-2630N nie tylko odpowiada na wszystkie podstawowe potrzeby związane z drukowaniem, skanowaniem i kopiowaniem, ale można go również łatwo zintegrować z istniejącymi przepływami zadań, w tym aplikacjami mobilnymi i aplikacjami w chmurze. Użytkownicy mogą połączyć się za pośrednictwem urządzenia z popularnymi usługami w chmurze, takimi jak BOX, SharePoint i Microsoft Drive, dzięki czemu dostęp do informacji i ich udostępnianie są możliwe w dowolnym miejscu i czasie.

Sharp zapewnia firmom większą elastyczność dzięki szerokiemu zakresowi opcji, w tym różnorodnym, zaawansowanym rozwiązaniom do wykańczania wydruków, bezpośredniemu dostępowi do plików pakietu Office (Office Direct Print) oraz platformy Sharp OSA (Open System Architecture).

- Wiemy, że technologia musi być prosta i przyjazna dla użytkownika, aby można było ją w pełni wykorzystać; musi także pozwalać na wygodną komunikację z innymi urządzeniami – komentuje Szymon Trela, Product Manager w Sharp Electronics CEE. - Skoncentrowaliśmy się na tych funkcjach, które mają największe znaczenie dla firm, stąd ogromna popularność naszej odświeżonej gamy wielofunkcyjnych urządzeń kolorowych A3, która pomaga klientom w całej Europie tworzyć lepsze środowisko pracy.

Nowy model podstawowy MX-2630N uzupełnia gamę urządzeń kolorowych MX A3 Sharp, która obejmuje obecnie 14 modeli stworzonych na potrzeby grup roboczych w MŚP. Uproszczone linie produktów, wspólny interfejs użytkownika i obsługa oraz materiały eksploatacyjne sprawiają, że serię MX doceniają pracownicy biur, właściciele firm, menedżerowie IT i partnerzy biznesowi.

MX-2630N jest już dostępny u firmy Sharp i jej partnerów.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 93 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone