logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp z największym wzrostem sprzedaży biurowych urządzeń drukujących wg. IDC

  PR 10.01.2019, przeczytano 418 razy

Według ostatniego badania rynku biurowych urządzeń drukujących w zachodniej Europie, przeprowadzonego przez firmę badawczą IDC, Sharp Electronics Europe od lipca do września 2018 uzyskał największy wzrost sprzedaży ze wszystkich producentów sprzętu biurowego. Liczba sprzedanych przez Sharp urządzeń wielofunkcyjnych wzrosła o 22 proc. w porównaniu ze sprzedażą w trzecim kwartale poprzedniego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-z-najwiekszym-wzrostem-sprzedazy-biurowych-urzadzen-drukujacych-wg.-idc,380743,artykul.html

Z danych IDC wynika, że Sharp zwiększył ilość sprzedanych urządzeń o 18 proc., co plasuje go w pierwszej trójce producentów z największym wzrostem sprzedaży.

– Dane świadczą o tym, że firma Sharp zyskała na sile, chociaż w tym samym okresie rynek zanotował nieznaczny spadek. Sharp rozwija się we wszystkich segmentach, zwłaszcza w sprzedaży kolorowych urządzeń A3, oraz zwiększa swoje udziały we Francji, Niemczech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii – komentuje pracownik IDC Phil Sargeant, Program Director w dziale Imaging and Hardcopy Devices and Document Solutions w regionie europejskim.

– Ciężko pracowaliśmy, by zaprojektować urządzenia zorientowane na produktywność i bezpieczeństwo, tak by sukces naszych klientów stał się również naszym sukcesem. Wyniki stanowią potwierdzenie słuszności odświeżenia naszej oferty urządzeń A3 oraz wprowadzenia na rynek nowych urządzeń A4. Wszystkie najnowsze modele Sharp posiadają ten sam intuicyjny interfejs użytkownika, więc niezależnie od tego, które urządzenie wybiorą klienci, ich sposób pracy oraz obsługa przez dział IT będą takie same – podsumowuje wyniki Peter Plested, dyrektor działu Information Systems w Sharp Europe.

Raporty rynkowe IDC opierają się o dane sprzedażowe, zgłoszone przez głównych producentów sprzętu biurowego i są wysyłane kwartalnie do wszystkich subskrybentów.

Źródło: Sharp Electronics Europe

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764