logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp z największym wzrostem sprzedaży biurowych urządzeń drukujących wg. IDC

  PR 10.01.2019, przeczytano 148 razy

Według ostatniego badania rynku biurowych urządzeń drukujących w zachodniej Europie, przeprowadzonego przez firmę badawczą IDC, Sharp Electronics Europe od lipca do września 2018 uzyskał największy wzrost sprzedaży ze wszystkich producentów sprzętu biurowego. Liczba sprzedanych przez Sharp urządzeń wielofunkcyjnych wzrosła o 22 proc. w porównaniu ze sprzedażą w trzecim kwartale poprzedniego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-z-najwiekszym-wzrostem-sprzedazy-biurowych-urzadzen-drukujacych-wg.-idc,380743,artykul.html

Z danych IDC wynika, że Sharp zwiększył ilość sprzedanych urządzeń o 18 proc., co plasuje go w pierwszej trójce producentów z największym wzrostem sprzedaży.

– Dane świadczą o tym, że firma Sharp zyskała na sile, chociaż w tym samym okresie rynek zanotował nieznaczny spadek. Sharp rozwija się we wszystkich segmentach, zwłaszcza w sprzedaży kolorowych urządzeń A3, oraz zwiększa swoje udziały we Francji, Niemczech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii – komentuje pracownik IDC Phil Sargeant, Program Director w dziale Imaging and Hardcopy Devices and Document Solutions w regionie europejskim.

– Ciężko pracowaliśmy, by zaprojektować urządzenia zorientowane na produktywność i bezpieczeństwo, tak by sukces naszych klientów stał się również naszym sukcesem. Wyniki stanowią potwierdzenie słuszności odświeżenia naszej oferty urządzeń A3 oraz wprowadzenia na rynek nowych urządzeń A4. Wszystkie najnowsze modele Sharp posiadają ten sam intuicyjny interfejs użytkownika, więc niezależnie od tego, które urządzenie wybiorą klienci, ich sposób pracy oraz obsługa przez dział IT będą takie same – podsumowuje wyniki Peter Plested, dyrektor działu Information Systems w Sharp Europe.

Raporty rynkowe IDC opierają się o dane sprzedażowe, zgłoszone przez głównych producentów sprzętu biurowego i są wysyłane kwartalnie do wszystkich subskrybentów.

Źródło: Sharp Electronics Europe

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764