logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp z największym wzrostem sprzedaży biurowych urządzeń drukujących wg. IDC

  PR 10.01.2019, przeczytano 169 razy

Według ostatniego badania rynku biurowych urządzeń drukujących w zachodniej Europie, przeprowadzonego przez firmę badawczą IDC, Sharp Electronics Europe od lipca do września 2018 uzyskał największy wzrost sprzedaży ze wszystkich producentów sprzętu biurowego. Liczba sprzedanych przez Sharp urządzeń wielofunkcyjnych wzrosła o 22 proc. w porównaniu ze sprzedażą w trzecim kwartale poprzedniego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-z-najwiekszym-wzrostem-sprzedazy-biurowych-urzadzen-drukujacych-wg.-idc,380743,artykul.html

Z danych IDC wynika, że Sharp zwiększył ilość sprzedanych urządzeń o 18 proc., co plasuje go w pierwszej trójce producentów z największym wzrostem sprzedaży.

– Dane świadczą o tym, że firma Sharp zyskała na sile, chociaż w tym samym okresie rynek zanotował nieznaczny spadek. Sharp rozwija się we wszystkich segmentach, zwłaszcza w sprzedaży kolorowych urządzeń A3, oraz zwiększa swoje udziały we Francji, Niemczech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii – komentuje pracownik IDC Phil Sargeant, Program Director w dziale Imaging and Hardcopy Devices and Document Solutions w regionie europejskim.

– Ciężko pracowaliśmy, by zaprojektować urządzenia zorientowane na produktywność i bezpieczeństwo, tak by sukces naszych klientów stał się również naszym sukcesem. Wyniki stanowią potwierdzenie słuszności odświeżenia naszej oferty urządzeń A3 oraz wprowadzenia na rynek nowych urządzeń A4. Wszystkie najnowsze modele Sharp posiadają ten sam intuicyjny interfejs użytkownika, więc niezależnie od tego, które urządzenie wybiorą klienci, ich sposób pracy oraz obsługa przez dział IT będą takie same – podsumowuje wyniki Peter Plested, dyrektor działu Information Systems w Sharp Europe.

Raporty rynkowe IDC opierają się o dane sprzedażowe, zgłoszone przez głównych producentów sprzętu biurowego i są wysyłane kwartalnie do wszystkich subskrybentów.

Źródło: Sharp Electronics Europe

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764