logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shield+ czyli laminator pneumatyczny klasy premium

  PR 31.08.2017, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Laminator Shield już w sam w sobie jest urządzeniem „premium” z uwagi na nowatorski zastosowanie docisku pneumatycznego. Shield+ trzeba więc sklasyfikować jako laminator „na sterydach”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/shield%2B-czyli-laminator-pneumatyczny-klasy-premium,33564,artykul.html

To co w „zwykłym” Shiledzie był opcją tu jest standardem, taka jest główna różnica pomiędzy tymi dwoma modelami.

Laminator Shield

Shield to wydajny laminator, wyposażony we wbudowaną sprężarkę, gwarantującą ciągły i stały docisk rolek laminujących do 6 bar. Jest to najważniejsza przewaga tego urządzenia nad innymi laminatorami. To właśnie dzięki pneumatyce Shield jest o kilka kroków przed innymi laminatorami. Zaawansowane systemy kontroli automatycznie dostosowują parametry pracy. Urządzenie umożliwia laminację materiałów od szerokości do 1650 mm.

Shield dzięki systemowo ciśnieniowemu jest także bardziej ekologiczny i ekonomiczny, niż popularne urządzenia, gdyż jego zużycie energii jest niższe od silników elektrycznych. Siłowniki przystosowują się automatycznie do różnych grubości materiałów. Wstępnie określone ciśnienie dla danego materiału można zmodyfikować w czasie pracy.

Faktor „Plus”

Shield+ posiada w standardzie wiele modułów jak np. podgrzewane podwójne rolki (do 120 stopni), dzięki którym możliwa jest enkapsulacja, system nawijająco-rozwijający, system antystatyczny, pedał sterujący, system laminacji płyt.

Trymer

Jedyną dodatkową opcją jest pneumatyczny trymer pionowy, dzięki którym zabezpieczone laminatem wydruki można rozcinać w pionie na formatki, czy też odcinać marginesy.

Prawdą jest, że po laminacji grafiki reklamowej czy też innej, prace muszą zostać przycięte od ostatecznego wymiaru. Projektanci Shielda i Shielda+ wiedząc o tym, pozwolili doposażyć urządzenie w trymer rozcinający zalaminowane, nawet bardzo długie wydruki, czy też odcinać boczne marginesy. Proste i funkcjonalne.

Stołowy laminator

Shield Flatbed to z kolei rolowy wariant laminatora Shield wraz z jego wszystkimi możliwościami i zaletami, rozbudowany dodatkowo  o 2 stoły z rolkami. Stoły umożliwiają załadunek i odbiór laminowanych płyt o grubości do 3 cm. Ciśnieniowy docisk wałka, w sposób automatyczny dostosowuje się do grubości prowadzonej płyty.

Laminator stołowy Shield idealnie wpasowuje się w park maszynowy drukarni wielkoformatowych i agencji reklamowych rozszerzając możliwości drukarek wielkoformatowych o aplikację płaskich nośników.

Idea laminatora pneumatycznego

Idea urządzenia o nazwie „Shield” powstała w 2011 roku podczas targów ISA w Las Vegas. Sergio Ferrari z włoskiej firmy Neolt i Paul Koch z holenderskiego Signsbase (dziś Cosign) postanowili zbudować idealny laminator dla „reklamiarzy”. Mix wiedzy z Holandii, Belgii, Włoch i DNA pochodzące z USA pozwoliło ten projekt urzeczywistnić.

Przez lata prototypy produkowane w fabryce we włoskim Bergamo ulepszano. Wiele zmian i funkcjonalności zostało wprowadzanych na podstawie rzeczywistych potrzeb producentów reklam. Oficjalna premiera Shield’a miała miejsce podczas targów Fespa w 2013 roku w Londynie. Produkt szybko został doceniony przez rynek. Aktualnie Shield sprzedawany jest w ponad 30 krajach. Polskim dystrybutorem jest firma Atrium Centrum Ploterowe.

Dla kogo

Shield+ powstał dla „reklamiarzy” czyli różnej wielkości agencji reklamowych i drukarni wielkoformatowych, gdzie zachodzi potrzeba zabezpieczania zadrukowanej grafiki  laminatem. Jednakże, sprawdzi się także w różnego rodzaju zakładach produkcyjnych, wymagających idealnego przeniesienia folii samoprzylepnej na elastyczne czy też sztywne podłoże.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764